• Ik vind het erg irritant als je je eigen reacties in een topic niet kan verwijderen.

    and you'?


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Assassin schreef:
    Nee, dat is om een reden. Vroeger kon dat wel, en mensen verwijderde hun berichten als er een ruzie was zodat niemand meer kon zien wat diegene allemaal had gezegd. En ze poste een bericht in hun topic en verwijderde hem weer om hem omhoog te schoppen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    x7UP schreef:
    Binnen een minuut? Dat vind ik knap :p

    Ja kijk, ik scheld jou bv uit, en jij leest dat toevalling wanneer ik dat berichtje nog niet verwijderd heb. Dan reageer jij -ja, ik ga er vanuit dat jij snel typed :3-, en dan haal ik het weer weg. Heb je dan nog bewijs dat ik de ruzie begonnen ben? Nee. Dus daarom zal het niet meer terugkomen.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    haha, dat is waar maar wie gaat er iemand utischelden en dan meteen deleten zonder reactie af te wachten? :P


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Tragically schreef:
    Dit gaat sowieso niet terugkomen, omdat je daar misbruik van kunt maken.


    Hope goes lost but never dies.

    Ohjha.. ik snap het XD


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    x7UP schreef:
    haha, dat is waar maar wie gaat er iemand utischelden en dan meteen deleten zonder reactie af te wachten? :P

    Frustratie?


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    maar misschien wel de topicmaakster, want ik kan me voorstellen dat je het niet leuk vind om al die neagtieve berichten te lezen. Dan kan je ze tenminste weghalen.
    Of zeg ik nou weer iets doms?


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'