• ik denk dat ik weer eens een nieuwe kledingstijl wil.. :$
    gewoon, omdat ik veranderd ben en de kledingstijl die ik nu heb niet meer zo goed bij past.
    Wat ik dacht voor mijn nieuwe stijl : nerd bril (heb ik al), hele felle nagellak &schoenfeters, lange shirts met gekke prints (zoals snorren :)) en dan een panty (in een gek kleurtje)
    heel gek dus met veel kleurtjes..
    alleen nu zijn mijn vragen:
    1) bestaat er een naam (of meerdere namen) voor deze stijl?
    2) vinden jullie het een beetje orgineel..? :$
    3) en ik ben wel benieuwd naar jullie stijlen :)

    Xx alvast bedankt voor het helpen


    today is where the book begins, the rest is still inwritten

    1) Ik denk ook alternatief
    2) Bij ons zie je het niet zoveel ( school )
    3) Ik draag meestal kleren uit winkels zoals : H&m, zara, vero moda.
    Sjaals, Skinny Jeans, truitjes, ...

    [ bericht aangepast op 5 jan 2011 - 10:27 ]


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    WEmo schreef:
    1) Alternatief?
    2) Niet echt x'd
    3) Gothic een beetje, veel strikjes, veel rushes, alles donker, maar veel fel gekleurde accesoires

    Stikjes en fel gekleurde accesoires zijn alles behalve gothic. :Y)
    Mijn stijl?
    Waar ik zin in heb. Harembroek, wit jurkje of een shirt van een metalband: I don't give a fuck, als ik me er maar goed in voel.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    FACEPLANT schreef:
    (...)
    Stikjes en fel gekleurde accesoires zijn alles behalve gothic. :Y)
    Mijn stijl?
    Waar ik zin in heb. Harembroek, wit jurkje of een shirt van een metalband: I don't give a fuck, als ik me er maar goed in voel.

    Nou, die corset dingen om mn benen en op de rug van mijn shirtjes hebben duidelijk strikjes en dat vind iedereen om mij heen blijkbaar Gothic, en die fel gekleurde accesoires, dat klopt maar dat is dan weer een van de kanten waaran mensen mij 'gewoon' vinden.
    T is meer zo dat ik gothic genoemt word dat dat ik er zelf ook bewust voor kies x'd

    WEmo schreef:
    T is meer zo dat ik gothic genoemt word dat dat ik er zelf ook bewust voor kies x'd

    Nouja, als je jezelf als 'een beetje gothic' geef je jezelf dus wel bewust dat label.
    Niet dat ik zeg dat dat niet mag ofzo, maar ik ben gewoon een wijsneus. (:


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    FACEPLANT schreef:
    (...)
    Nouja, als je jezelf als 'een beetje gothic' geef je jezelf dus wel bewust dat label.
    Niet dat ik zeg dat dat niet mag ofzo, maar ik ben gewoon een wijsneus. (:

    ^^ Stiekem vind ik het altijd zo lullig als mensen schijheilig gaan zeggen 'Ik doe niet aan hokjes plaatsen' en als iedereen jaar achter jaar mij Gothic noemt dan doe ik maar lekker mee, het lijkt er immers wel een beetje op (:
    Ik ben gewoon eigenwijs 8D

    WEmo schreef:
    (...)
    ^^ Stiekem vind ik het altijd zo lullig als mensen schijheilig gaan zeggen 'Ik doe niet aan hokjes plaatsen' en als iedereen jaar achter jaar mij Gothic noemt dan doe ik maar lekker mee, het lijkt er immers wel een beetje op (:
    Ik ben gewoon eigenwijs 8D

    Kijk, nu geef je dus toe dat je jezelf wél een beetje gothic vind. ^^
    Ik weet hoe het is om constant 'iel gothic' naar je hoofd te krijgen, maar dat betekent niet dat hun kunnen bepalen hoe je je kleedt. Als de stijl van een ander ze niet aanstaat, gaan ze maar de hele dag met een spiegel voor zich lopen.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    FACEPLANT schreef:
    (...)
    Kijk, nu geef je dus toe dat je jezelf wél een beetje gothic vind. ^^
    Ik weet hoe het is om constant 'iel gothic' naar je hoofd te krijgen, maar dat betekent niet dat hun kunnen bepalen hoe je je kleedt. Als de stijl van een ander ze niet aanstaat, gaan ze maar de hele dag met een spiegel voor zich lopen.

    Stiekem is die best slim bedacht 8D Maarja...
    Ik heb niet gezegt dat ik mezelf géén Gothic vind, ik zei alleen dat mensen mij meer Gothic vinden als ik mezelf 8D

    Volgens mij is er geen naam voor, maar het klinkt wel heel cool!
    Soms ben ik echt heel girly, maar vaak ook boycot-ish en andere keren nogal Rock-achtig of kleurrijk. I wear my mood ^.^

    WEmo schreef:
    (...)
    Stiekem is die best slim bedacht 8D Maarja...
    Ik heb niet gezegt dat ik mezelf géén Gothic vind, ik zei alleen dat mensen mij meer Gothic vinden als ik mezelf 8D

    Ja lol, dat had ik een aantal jaar terug ook toen ik met m'n Overzeasje door school wandelde x]
    Maar op de hogeschool is iedereen wat toleranter geworden. Het boeit mensen niet zo veel meer en in zekere zin zijn we wat volwassener, thankgod.


    No growth of the heart is ever a waste

    Beetje Emo. demn hoe hete dat ook al weer. Ik weet het niet meer. Maar die stijl is wel awesome

    Tanzdiktator schreef:
    (...)
    Ja lol, dat had ik een aantal jaar terug ook toen ik met m'n Overzeasje door school wandelde x]
    Maar op de hogeschool is iedereen wat toleranter geworden. Het boeit mensen niet zo veel meer en in zekere zin zijn we wat volwassener, thankgod.

    ._. Nog 6 jaar wachten dus ._.