• ik denk dat ik weer eens een nieuwe kledingstijl wil.. :$
    gewoon, omdat ik veranderd ben en de kledingstijl die ik nu heb niet meer zo goed bij past.
    Wat ik dacht voor mijn nieuwe stijl : nerd bril (heb ik al), hele felle nagellak &schoenfeters, lange shirts met gekke prints (zoals snorren :)) en dan een panty (in een gek kleurtje)
    heel gek dus met veel kleurtjes..
    alleen nu zijn mijn vragen:
    1) bestaat er een naam (of meerdere namen) voor deze stijl?
    2) vinden jullie het een beetje orgineel..? :$
    3) en ik ben wel benieuwd naar jullie stijlen :)

    Xx alvast bedankt voor het helpen


    today is where the book begins, the rest is still inwritten

    Mungojellie schreef:
    En dat elke dag aantrekken? Hmm ik trek aan waar ik voor in de stemming ben.


    Comedy is simply a funny way of being serious.

    Zolang jij je er goed bij voelt is het goed. Als je maar niet gaat denken, ja dit moet ik aan, want dit is mijn stijl. (:
    & ik heb eigenlijk niet echt een 'stijl'. Ik ben van de rokjes en panties. anti-broek-mens.
    Dit.
    en dit.


    wth.

    Ten eerste,
    Jou kleding maakt jou tot een bepaald persoon, je uitstraling, en daarbij je houding.
    en een styl bestaad wel, alleen jou styl kan je niet zomaar veranderen. als je het niet bij je vindt passen dan denk ik toch dat je eventjes echt in de winkels moet gaan kijken. En een styl is moeilijk uit te leggen ik draag ook wat ik leuk vind en mooi en wat bij mij past en niet wat andere dragen.
    Meelopen is een grote fout!
    ;)


    Some angels have no wings.

    Witherwings schreef:
    Ik heb niet echt een stijl denk ik? Ik draag gewoon wat ik leuk vindt.
    Baggy broeken, shirts, Vans, laarzen, all stars, etc. Van alles een beetje wat eigenlijk.

    Ga je je kledingstyle echt bewust veranderen? Waarom eigenlijk? Ga gewoon naar een kledingwinkel en koop wat je leuk vindt. Daaruit komt dan kleding je leuk vind en die maken je kledingstyle.
    Al vind ik dit vrij origineel -en leuk met al die kleurtjes- maar ik heb er een beetje overdreven idee bij. Ik draag gekleurde broeken bijvoorbeeld, maar daar zal ik geen fel shirt bij aandoen. En dat idee heb ik bij jouw wel een beetje ;x En dat vind ik wat overdreven ;x
    Ikzelf draag altijd kleur. Meestal gekleure broeken (rood, paars, donkerblauw, lichtblauw etc). Ik heb ook een aantal broeken liggen die niet in kleur zijn -een zwarte en een grijze en een normale spijkerbroek- en ik vond het zonde om daar niets bij te dragen, dus ik heb gewoon een fel vest/shirt erbij aan en dan gekleurde schoenen en dan ben ik ook wel tevreden x'D Bij mij in de klas ben ik de enige met die styl en over de hele school heb ik er wel een aantal mee zien lopen, maar niet zoveel x'D


    To live would be an awfully big adventure

    Ik draag gewoon wat ik mooi vind. Wel zie je heel veel blousen bij mij terug. Verder draag ik veel jurkjes of langere shirts met een legging eronder. Dat betekent dan weer niet dat ik nooit in een spijkerbroek loop, hoor. Het verschilt gewoon van dag tot dag. Vroeger was ik echt zo'n wemo, vreselijk :'). Gelukkig ben ik daar nu wel van af.
    Maar ik vind jouw plan niet echt origineel, sorry.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Enterrement schreef:
    Ik draag gewoon wat ik mooi vind. Wel zie je heel veel blousen bij mij terug. Verder draag ik veel jurkjes of langere shirts met een legging eronder. Dat betekent dan weer niet dat ik nooit in een spijkerbroek loop, hoor. Het verschilt gewoon van dag tot dag. Vroeger was ik echt zo'n wemo, vreselijk :'). Gelukkig ben ik daar nu wel van af.
    Maar ik vind jouw plan niet echt origineel, sorry.

    Tss, was er een gebleven dan kon je bij de club! (cat)

    Herolicious schreef:
    Ik ben niet echt van de stijlen, ik trek gewoon aan wat ik leuk vind. Maakt mij het wat uit welke stijl het is..
    Maar dat van jou klinkt als kleding uit de jaren '80 ofzo, die discotijd :3


    I'd rather be absolutely ridiculous than absolutely boring.

    WEmo schreef:
    (...)
    Tss, was er een gebleven dan kon je bij de club! (cat)


    Schat, ik zag er in die tijd écht niet uit :')


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    ik vind het orgineel klinken(krul)
    Het doet me een beetje denken aan Hippies:Y) en die zijn cool(cool)
    Hmm... zelf heb ik een beetje Emo/Gothic stijl zegt iedereen. Komt omdat ik alleen maar zwart draag:P


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Enterrement schreef:
    (...)

    Schat, ik zag er in die tijd écht niet uit :')

    Foto? :9~

    1) ik weet niet wat het voor naam is, maar toen ik het las moest ik denken aan al de plaatjes van mensen bij de story's die ik hier lees, weetje wel, een beetje Creatief, nieuw, alternatief
    2) jep
    3) eummm, hoe moet ik dat omschrijven? het is zeg maar zo dat ik van die dingen draag die echt in de Echt mode zijn niet een Addidas vest, sneakers,G star spijker broek, jeweet wel, soor van: wat de anderen niet durfen te dragen


    Love Justin Bieber....

    1. Geen idee.
    2. Zeker
    3. Scene. (yea iknow it's like dead, maar 'kga niet wat ik leuk vind, en like me hele uiterlijk veranderen.) Though, ik toupeer me haar niet elke dag, haha ik ben niet gek.

    Herolicious schreef:
    Ik ben niet echt van de stijlen, ik trek gewoon aan wat ik leuk vind. Maakt mij het wat uit welke stijl het is..
    Maar dat van jou klinkt als kleding uit de jaren '80 ofzo, die discotijd :3


    Life is a beautiful struggle

    Ik heb geen idee wat voor stijl dat is en ik heb zelf ook geen echte stijl.. Ik draag wat ik leuk vind, en waar ik me goed in voel op die dag en dat noem ik gewoon : mezelf.


    Don't dream your life, but live your dream!