• ik denk dat ik weer eens een nieuwe kledingstijl wil.. :$
    gewoon, omdat ik veranderd ben en de kledingstijl die ik nu heb niet meer zo goed bij past.
    Wat ik dacht voor mijn nieuwe stijl : nerd bril (heb ik al), hele felle nagellak &schoenfeters, lange shirts met gekke prints (zoals snorren :)) en dan een panty (in een gek kleurtje)
    heel gek dus met veel kleurtjes..
    alleen nu zijn mijn vragen:
    1) bestaat er een naam (of meerdere namen) voor deze stijl?
    2) vinden jullie het een beetje orgineel..? :$
    3) en ik ben wel benieuwd naar jullie stijlen :)

    Xx alvast bedankt voor het helpen


    today is where the book begins, the rest is still inwritten

    1)Klinkt een beetje alternatief inderdaad.
    2)Is niet heel origineel, bij ons dragen veel mensen dat in de tweede ofzo.
    3)Ik draag veel spijkerbroeken, het liefst gebleekte spijkerbroeken en zwarte sjaals en shirts gecombineerd met lange of korte laarzen.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Ik draag gewoon wat ik leuk vind, heb geen bepaalde style (krul)


    -

    1)opvallend? nee geen idee
    2) bij ons zou het origineel zijn, thats da truth
    3) lange shirts, skinny jeans van de soort die je 's avonds echt van je benen moet schrapen, hoge hakken of sneakers met fluo veters. met heerlijk kleurrijke acces (:


    Change, the only good thing in this world.

    Heel veel h&m stuff eigenlijk.
    Leggings en longshirts en truien, en skinnyjeans. en meestal gewone standaard kleuren zoals zwart bruin en grijs en wit.


    Alleen maar tranen van geluk

    Ik draag wat ik wil dragen, kan elke dag verschillen. Soms loop ik in een jurkje met een panty eronder om de volgende dag in een grote mega trui met een dik gebreide malloit eronder te doen. Ik ben gek op jurkjes en lange dingen met leggings en zo, maar af en toe draag ik ook wel gewoon een spijkerbroek


    Ik ben gemeen xoxo

    Ik vind het eigenlijk niet zo origineel meer, in België is dit al een tijdje gepasseerd.
    Ik vind de kleding van urban outfitters zalig.


    -

    je moet aan doen waar je je goed in voelt,
    dat is mijn tip. (;


    I'm a butterfly.

    -Adidas vesten
    -Nep Uggs
    -Sjaaltjes
    -Skinny Jeans
    -Neutrale kleuren
    -Nerdbril mét sterkte
    -Zilveren, grote oorbellen
    -Kettingen
    Gewoon normaal, denk ik.

    [ bericht aangepast op 3 jan 2011 - 16:11 ]


    *insert philosophical cringe expression here*

    Waarom moet je per se een specifieke stijl hebben? Draag gewoon wat je leuk vind..?


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Optimistic schreef:
    Ik draag meestal sportieve kledij (sweater + jeansbroek + sneakers), maar af en toe draag ik heel klassiek (hemdje + ballerina's) of een rokje/jurkje. Hangt ervan af waar ik zin in heb (:


    -

    Hangt d'r vanaf waar ik zin in heb,
    nu draag ik veel armbanden en een (niet tuttig) bloesje met bloemetjes en een broek.
    Maar soms draag ik gewoon een trui met broek, en soms een rokje met topje en vestje.
    Draag gewoon wat jij zelf mooi vind en waar je je fijn bij voelt (:


    Me so good.

    Ik vind het op zich wel leuk, hoewel het niet echt origineel is. Maar goed, dat is tegenwoordig ook iets heel lastigs. Als je het en goed idee vindt zou ik er zeker voor gaan :]

    Ik heb niet echt een stijl, maar ik ben op niet iemand die in bruine laarzen, uggs en adidasvestjes loopt. Lots of black, maar niet echt gothic.


    No growth of the heart is ever a waste

    Doet me denken aan New Age.
    Maar je labelt jezelf niet, en neemt ook niet een andere stijl aan.
    Dat gaat vanzelf.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Geen idee hoe die styl heet.
    Hij is echt wel heel gaaf, ik zag op de camping zoon meisje, met ook een nerdbril, gekleurde sjaal, niet heel lang haar [bruin], etc. Zag er wel hee lvet uit!!! suc6 denk ik. x]
    Ik houd van snorren <3, i (l) snorren = mijn achtergrond op hyves, maar vanplaats het woordje snorren staat er een snor getekend. x]
    Want johnny depp heeft een snor, en hij is gwn ubersgaaf <3

    xies.
    ps. ik heb verschillend, ene x heel casual, andere x leuk jurkje, andere x veel kleur [maar komt niet vaak voor vaak draag ik veel zwart], ...

    Mungojellie schreef:
    En dat elke dag aantrekken? Hmm ik trek aan waar ik voor in de stemming ben.


    Hope goes lost but never dies.