• Maak hier lekker reclame voor je serie! En misschien maak ik ze ook wel. Want ik zoek toch ook nieuwe serie's en dan werd het ook nog eens in het voordeel van jullie =D Het is misschien ook wel handig om; de naam van je serie neer tezetten, hoeveel delen en misschien een beetje uitleg ;D

    Mijn serie is;

    °This is who I am, and I'm not gonna change myself for you°

    Het heeft tot nu toe 1 deel =D Omdat ik al mijn andere serie's heb verwijderd X'D

    Uitleg;

    Ik ren in paniek terug het oude huis in, waarom doen ze zo? Wat heb ik hun ooit aan gedaan? Ik hoor de mensen buiten nog wat roepen, maar ik kan het niet goed verstaan, omdat mijn hart bonkt als een gek. Ik laat mezelf langzaam tegen de deur naar beneden glijden, en probeer mijn hart weer op een normaal tempo te krijgen... Ik adem in en uit, om mijn hart weer op peil te krijgen, een vraag die de hele tijd door mijn hoofd spookt; Wat heb ik ze ooit aan gedaan? Langzaam sta ik weer op en loop naar het raam.. En sluit langzaam de gordijnen, nog steeds staat daar een kwade menigte.. Wat heb ik ooit gedaan om ze zo kwaad te krijgen?

    Nou kom maar op met al die serie's!

    Bye! Love you all<3

    It's just an obsession ~ TH ==> Heeft al 5 delen! x)

    Haaay. Dit is mijn eerste serie alleen. :') Ik steek er veel tijd in en ik schrijf zoveel mogelijk mooi AN, dus ik hoop dat jullie hem is willen uitproberen en een reactie neerlaten of jullie hem goed vinden of niet! What you need to know; Naam Hoofdpersonage: Anaïs Leeftijd: 18 jaar Beste vriend/vriendin: Yana en Robbe Algemene Info:

    Anaïs is een meisje van 18jaar, zoals je hierboven al kon lezen. Ze doet nu haar laatste jaar aan het collège en gaat daarna verder studeren. Ze gaat veel uit met vrienden, althans, dat deed ze. Nu kan dat niet meer, ze heeft besloten dat ze op dieet gaat, eindelijk meent ze het serieus, maar al snel draait dit uit tot een ernstig eetprobleem en sluit ze zich meer en meer van de wereld af. Ze leeft in haar eigen wereld. Bill heeft ze leren kennen door een ongeluk als ze naar huis reed. Wat ondertusse al ongeveer 2maand geleden is. Bill wil haar helpen, maar laat zij dit wel toe en loopt het allemaal wel goed af?
    Enjoyy <33

    Ik hoop dat jullie 'm is willen proberen ofzo :')


    Tanya is de beste.

    http://www.quizlet.nl/serie/11819/ik-geloof-niet-in-wonderen--nooit-gedaan/
    Hier staat alles, 7 delen [niet zo korte delen opzich]. :3 Dit verhaal gaat over Ilara. Ilara is zestien. Haar negatieve houding brengt haar wel vaker in de problemen, al denkt ze zelf dat ze het bij het juiste eind heeft. Ze pest Bill al jaren, samen met Tobias. Voor haar lijkt alles okee, tot ze vrienden wordt met Bill, of zelfs meer voor hem voelt.. Hoe lang gaat het haar lukken dat te verbergen voor Tobias? En hoe lang gaat ze het uithouden in haar thuissituatie? Hoe lang gaat het haar lukken, door te blijven leven zonder in wonderen te geloven?
    Je leest het allemaal in 'Ik geloof niet een wonderen - Nooit gedaan.'


    Mew <3

    ik heb een serie over heel tokio hotel en hij is echt anders dan de anderen, er gebeuren ontvoeringen, er komen geesten in voor enzo. hij heette eerst: What if tomorrow never came and their only was tonight? # Bill # maar veranderde van naam naar Destiny’s writer [TH] ( er zijn voorlopig 96 delen)
    het begint zo:
    Candy droomt over een jongen, bill
    haar droom, brengt haar naar Duitsland
    daar ontmoet ze bill
    samen lossen ze het raadsel op
    samen kunnen ze tom redden
    zou het lukken?

    later gebeuren er nog veel meer dingen, lees de quizjes en kom het te weten.

    Okeej kom maar eens kijken bij mij ^^


    Take My Hand Take A Breath ...

    You died, your Dairy lived.. [BillStory]

    Het gaat over een meisje die de grote liefde van haar leven kwijtraakt. Bill dus.
    Ze loopt een zware depressie op.
    Maar dan opeens vindt ze het dagboek van Bill,
    en voor de eerste keer ziet ze ook alles eens langs zijn kant.

    Dit is helaas verboden.
    -slotje-


    You'd took my breath but I'll survive.