ik ben sinds vandaag 12 uur gestopt met roken. . ik hou het tot nu toe redelijk goed uit. alleen ik denk dat als ik na bed ga die verleiding wel groot word. morgen ga ik van die stomme pleisters halen. en hopen dat ik het vol hou.
wie doet met me mee?
-
1 jan 2011 - 19:051 jan 2011 - 19:36
Succes en ik hoop dat het je lukt.
Ik rook zelf niet.Even a white rose has a black shadow.
1 jan 2011 - 19:38Zal ik jou even een tip geven.
Die pleisters zijn dom. Je krijgt nog steeds nicotine binnen door die pleisters. Dom.
Weet je wat handig is?
Bachbloesems. Mijn ma nam er in de tijd drie: ééntje waardoor je er geen smaak meer van hebt, ééntje waardoor je er geen zin meer in krijgt en dan nog ééntje. Het zijn handige druppeltjes, als je dan toch een sigaret durft op te steken, smaakt ze je helemaal niet meer. De beste remedieHas no one told you she's not breathing?
1 jan 2011 - 19:46WBitch schreef:
Ik niet want ik rook niet.Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.
1 jan 2011 - 19:531 jan 2011 - 19:5414 en dan al stoppen? Doe je goed :')
Naja, succes.Aye, brother! 4 8 15 16 23 42
1 jan 2011 - 19:56PurpleCow schreef:
Zal ik jou even een tip geven.
Die pleisters zijn dom. Je krijgt nog steeds nicotine binnen door die pleisters. Dom.
Weet je wat handig is?
Bachbloesems. Mijn ma nam er in de tijd drie: ééntje waardoor je er geen smaak meer van hebt, ééntje waardoor je er geen zin meer in krijgt en dan nog ééntje. Het zijn handige druppeltjes, als je dan toch een sigaret durft op te steken, smaakt ze je helemaal niet meer. De beste remedie
ok danke!1 jan 2011 - 20:021 jan 2011 - 20:04Ik heb een tijdje geleden ook gerookt, en het zal niet makkelijk zijn. Maar roken heeft alleen maar nadelen zoals het geld wat je eraan uitgeeft. Blijf denken aan de nadelen en vraag advies bij de apotheker voor de beste pleisters. Heel veel succes!(:
your eyes are like stars in the night.
1 jan 2011 - 20:05PurpleCow schreef:
Zal ik jou even een tip geven.
Weet je wat handig is?
Bachbloesems. Mijn ma nam er in de tijd drie: ééntje waardoor je er geen smaak meer van hebt, ééntje waardoor je er geen zin meer in krijgt en dan nog ééntje. Het zijn handige druppeltjes, als je dan toch een sigaret durft op te steken, smaakt ze je helemaal niet meer. De beste remedie
Toen mijn vader met longkanker in het ziekenhuis lag, hadden de artsen geadviseerd om gewoon met pleisters te stoppen. Hij was er binnen 5 weken ongeveer af terwijl hij ongeveer 40 jaar nonstop heeft gerookt. Dus ze zijn helemaal niet dom.your eyes are like stars in the night.
1 jan 2011 - 22:551 jan 2011 - 22:56Serophina schreef:
Ik vind als je 14 bent of rond die leeftijd dat je gewoon rookt om stoer te doen, dus ik vind dat je gewoon niet had moeten beginnen maar ja wie ben ik om dit te zeggen..ars moriendi
1 jan 2011 - 23:01Ik ben ook gestopt vanaf gistermiddag. Maar meer omdat mijn sigaretten toen op waren en de winkels dicht waren toen x'D
-
1 jan 2011 - 23:04Dat was een van mijn goede voornemens.
Peace of cake for me, waaaaaaant ik rook niet.Big girls cry when their hearts are breaking
1 jan 2011 - 23:042 jan 2011 - 16:53die pleisters zijn echt kut. ze maken me doodmoe. dus ik ga die Bachbloesems proberen.