• ik ben sinds vandaag 12 uur gestopt met roken. (flower). ik hou het tot nu toe redelijk goed uit. alleen ik denk dat als ik na bed ga die verleiding wel groot word. morgen ga ik van die stomme pleisters halen. en hopen dat ik het vol hou.

    wie doet met me mee?

    Succes en ik hoop dat het je lukt.
    Ik rook zelf niet.


    Even a white rose has a black shadow.

    Zal ik jou even een tip geven.
    Die pleisters zijn dom. Je krijgt nog steeds nicotine binnen door die pleisters. Dom.
    Weet je wat handig is?
    Bachbloesems. Mijn ma nam er in de tijd drie: ééntje waardoor je er geen smaak meer van hebt, ééntje waardoor je er geen zin meer in krijgt en dan nog ééntje. Het zijn handige druppeltjes, als je dan toch een sigaret durft op te steken, smaakt ze je helemaal niet meer. De beste remedie _O_


    Has no one told you she's not breathing?

    WBitch schreef:
    Ik niet want ik rook niet.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    ik rook niet(krul)


    Don't serch to love, love will find you.

    14 en dan al stoppen? Doe je goed :')
    Naja, succes.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    PurpleCow schreef:
    Zal ik jou even een tip geven.
    Die pleisters zijn dom. Je krijgt nog steeds nicotine binnen door die pleisters. Dom.
    Weet je wat handig is?
    Bachbloesems. Mijn ma nam er in de tijd drie: ééntje waardoor je er geen smaak meer van hebt, ééntje waardoor je er geen zin meer in krijgt en dan nog ééntje. Het zijn handige druppeltjes, als je dan toch een sigaret durft op te steken, smaakt ze je helemaal niet meer. De beste remedie _O_


    ok danke!

    Succes (:


    I'm not schizophrenic. Me neither.

    Ik heb een tijdje geleden ook gerookt, en het zal niet makkelijk zijn. Maar roken heeft alleen maar nadelen zoals het geld wat je eraan uitgeeft. Blijf denken aan de nadelen en vraag advies bij de apotheker voor de beste pleisters. Heel veel succes!(:


    your eyes are like stars in the night.

    PurpleCow schreef:
    Zal ik jou even een tip geven.
    Die pleisters zijn dom. Je krijgt nog steeds nicotine binnen door die pleisters. Dom.
    Weet je wat handig is?
    Bachbloesems. Mijn ma nam er in de tijd drie: ééntje waardoor je er geen smaak meer van hebt, ééntje waardoor je er geen zin meer in krijgt en dan nog ééntje. Het zijn handige druppeltjes, als je dan toch een sigaret durft op te steken, smaakt ze je helemaal niet meer. De beste remedie _O_

    Toen mijn vader met longkanker in het ziekenhuis lag, hadden de artsen geadviseerd om gewoon met pleisters te stoppen. Hij was er binnen 5 weken ongeveer af terwijl hij ongeveer 40 jaar nonstop heeft gerookt. Dus ze zijn helemaal niet dom.


    your eyes are like stars in the night.

    Ik, ik ben al 18 jaar gestopt. Is best easy :9~


    No growth of the heart is ever a waste

    Serophina schreef:
    Ik vind als je 14 bent of rond die leeftijd dat je gewoon rookt om stoer te doen, dus ik vind dat je gewoon niet had moeten beginnen maar ja wie ben ik om dit te zeggen..


    ars moriendi

    Ik ben ook gestopt vanaf gistermiddag. Maar meer omdat mijn sigaretten toen op waren en de winkels dicht waren toen x'D


    -

    Dat was een van mijn goede voornemens.

    Peace of cake for me, waaaaaaant ik rook niet. :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik ben al gestopt :')


    You can't fly unless you let yourself fall.

    die pleisters zijn echt kut. ze maken me doodmoe. dus ik ga die Bachbloesems proberen.