• Molly Elisabeth Collins en haar zus ....... verschillen veel van elkaar. Ze zijn elkaars tegenpolen en lijken alleen op elkaar qua uiterlijk. Op een dag gaan beidde ouders dood en verhuizen ze naar hun tante. Een saaie vrouw met een groot huis. Midden in het bos vinden ze een poort naar een tuin: The secret garden. maar hier blijkt dat beidde te veel van elkaar verschillen.



    Rollen:
    -Zus
    RvPersie
    -Vriendin van Molly
    -Vriendin van .... (Kan pas ingevuld worden als de andere hoofdrol er is.
    -Prins
    -Fantasie dieren. (Bijvoorbeeld een fee of eenhoorn,Het moet wel bij sprookjes horen!)
    TheDarkness,Pickwick,Lotis,nakito,Quarterback
    - bewoners van het dorp (De goede kant)
    -Bewoners van het dorp (De arme kant,ook de slechte.)

    rol:
    Naam:
    woonplaats*:
    leeftijd (hou rekening met je rol):
    karakter[uitgebreid]:
    uiterlijk (De zus heeft er al een):
    familie:
    hobbys:
    haat:
    crush:
    soort:
    extra:

    Feeen kunnen hier fotos vinden Link
    * Woonplaatsen= Het goede dorp: Andelusië
    slechte kant= Anterosiete
    Voor magische wezens: Het bos
    ** hou er rekening mee dat het in een andere wereld is. Dus niks met autos of andere rare menselijke dingen. Zie het als de middeleeuwen
    *** als je een fee of magisch wezen kiest hou dan rekening met schoonheid en met foto ook dat dat duidelijk te zien is wie wat is.

    klik
    Ik kies de beste!

    [ bericht aangepast op 2 jan 2011 - 11:07 ]

    rol: Fantasie wezen
    Naam: Flora Rosa Embryophyta
    leeftijd:17
    karakter:Flora is een heel schuw meisje,ze vertrouwt vreemde niet snel.Maar als ze je kent is een heel zachtaardige meid.Ze staat altijd voor andere klaar en helpt andere graag.Flora heeft iets speciaals en wel dat,wat er ook gebeurd,ze nooit kwaad kan worden.Wat haar tot een heel kalm en rustig meisje maakt.
    uiterlijk: Flora Rosa
    familie: Flora is geboren uit een wilde bloem.Haar familie is eigenlijk alle planten waarmee ze leeft.
    hobbys:Het liefst verzorgt ze de planten en zaait ze nieuwe plantjes. Flora heeft altijd tussen de planten geleefd en kent dus niets van de dingen die wij als hobby doen.
    haat: Houthakkers,mensen die het milieu vervuilen en mensen die planten vernielen en plukken
    crush: De fee van het ijs Skye
    soort: Fee
    extra: Flora Rosa is de Fee van de bloemen,bomen,struiken.Kortweg alles wat met planten te maken heeft. Ze kan communiceren met hen en hen besturen.

    [ bericht aangepast op 1 jan 2011 - 16:55 ]

    crush: Flora is gek van de mensenjongen Andy Sixx

    Euhm kun je dat weg laten? Het gaat echt puur om de Geheime tuin de wezens en mensen weten niks van de aarde af.
    soort is trouwens wat het is bijv een mens

    [ bericht aangepast op 1 jan 2011 - 16:29 ]

    Rol: Magisch Wezen: Fee v/d Maan C:
    Naam: Juliëtte Moon McCanzy
    woonplaats*: Bos,
    leeftijd: 18
    karakter: Moon is altijd gezellig, ze is altijd in voor nieuwe vriendschappen. Ze geeft veel om anderen, en weet altijd overal een oplossing op. Ze is in nieuw gezelschap altijd even verlegen, maar als ze je beter kent, wordt ze wat meer open.
    Ze houdt haar eigen problemen voor zich, en helpt anderen altijd.
    Ze kan goed omgaan met alle dieren in het bos, en geeft ze dan ook altijd te eten en drinken.
    Uiterlijk: Moon
    Familie: Haar familie is jammer genoeg onbekend. Ze weet niks meer van haar jeugd, en ze vernoedt dat haar ouders haar dat hebben laten vergeten. Ze woont op zichzelf.
    Hobby's: Vuurvliegjes vangen C: Ze zingt ook vaak, omdat ze alleen is.
    Haat: Niks eigenlijk.
    Crush: De prins, maar diep van binnen weet ze dat dit niks wordt.
    Soort: Fee?
    Extra: Ze is de Fee van de Maan, zonder haar bestond er geen maan in The Secret Garden.


    Ik had wel zin in een crazy rol C:

    [ bericht aangepast op 1 jan 2011 - 17:03 ]


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Pickwick schreef:
    Rol: Magisch Wezen: Fee v/d Maan C:
    Naam: Juliëtte Moon McCanzy
    woonplaats*: Bos,
    leeftijd: 18
    karakter: Moon is altijd gezellig, ze is altijd in voor nieuwe vriendschappen. Ze geeft veel om anderen, en weet altijd overal een oplossing op. Ze is in nieuw gezelschap altijd even verlegen, maar als ze je beter kent, wordt ze wat meer open.
    Ze houdt haar eigen problemen voor zich, en helpt anderen altijd.
    Ze kan goed omgaan met alle dieren in het bos, en geeft ze dan ook altijd te eten en drinken.
    Uiterlijk: Moon
    Familie: Haar familie is jammer genoeg onbekend. Ze weet niks meer van haar jeugd, en ze vernoedt dat haar ouders haar dat hebben laten vergeten. Ze woont op zichzelf.
    Hobby's: Vuurvliegjes vangen C: Ze zingt ook vaak, omdat ze alleen is.
    Haat: Niks eigenlijk.
    Crush: De prins, maar diep van binnen weet ze dat dit niks wordt.
    Soort: Fee?
    Extra: Ze is de Fee van de Maan, zonder haar bestond er geen maan in The Secret Garden.


    Ik had wel zin in een crazy rol C:
    foto weerspiegelt niet haar kracht dus ik zocht voor nieuwe fotos:Klik anders moet je even op de link in het topic zelf kijken.

    Rol: Fantasie wezen
    Naam:Peigi Unelys
    woonplaats*: Het bos
    leeftijd : 14
    karakter: Peigi is een kalm meisje, ze is dol op andere plagen door stomme raadsels te verzinnen, ze is super lief en zal niemand opzettelijk pijn doen, ze is wel snel bang, en verstopt zich dan liever achter bomen/bloemen of andere wezens, ze kan het met alle wezens in de geheime tuin goed vinden en iedereen vind haar ook aardig, Peigi is erg spontaan en als ze de kans grijpt praat ze uren tegen je aan.
    uiterlijk: Peigi Peigi heeft lang licht oranje haar dat ze meestal op een moeilijke manier vast heeft zitten, ze is erg klein 40cm (ze vliegt meestal), en slank, ze heeft altijd een witte jurk aan. Ze heeft fel blauwe ogen, witte vleugels en draagt nooit schoenen.
    familie:Ze is een weesje, vlak na haar geboorte zijn haar ouders gestorven.
    hobbys: in de bloementuin zijn, praten, raadsels bedenken
    haat: Mensen, modder
    crush: geen
    soort: Elfje
    extra: Peigi is een elfje van licht ze straalt altijd licht uit en is de beste vrienden met vuurvliegjes.


    Sterf niet voordat je dood bent

    Mayci schreef:
    (...)foto weerspiegelt niet haar kracht dus ik zocht voor nieuwe fotos:Klik anders moet je even op de link in het topic zelf kijken.


    Die is natuurlijk veel beter. Doe die maar, hoor.
    Persoonlijk ben ik een beetje lui met foto's zoeken :£


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Ik heb wel de zus nodig. Dus wie biedt zich aan?

    Mayci schreef:
    (...)
    Euhm kun je dat weg laten? Het gaat echt puur om de Geheime tuin de wezens en mensen weten niks van de aarde af.
    soort is trouwens wat het is bijv een mens

    Ik heb het aangepast,beter zo?

    P.s.: Laat je weten als ik de rol heb en wanneer de story online is?

    TheDarkness schreef:
    (...)
    Ik heb het aangepast,beter zo?

    P.s.: Laat je weten als ik de rol heb en wanneer de story online is?

    prima

    Hey jongens ik heb de zus nu echt nodig!

    ik wil wel die zus invullen maar die Crush is dat een gewone jongen of moet/kan het een famousboy zijn?


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    RvPersie schreef:
    ik wil wel die zus invullen maar die Crush is dat een gewone jongen of moet/kan het een famousboy zijn?

    gewoon een jongen. Het kan ook een magische jongen zijn.

    Mayci schreef:
    (...)
    gewoon een jongen. Het kan ook een magische jongen zijn.

    oke ik vul in

    rol: zus
    Naam: Shanice Jane Collins
    woonplaats*: Ik weet niet waar ze wonen ?
    leeftijd (hou rekening met je rol): net 18 geworden
    karakter[uitgebreid]: Shanice is een echte 'partychick',ze feest het liefst tot laat in de avond(zeg maar tot in de morgen) door.Ze kan tegen weinig slaap en is een echte avondbloeier.Ze houdt van gezelligheid en van lol.'Fuck the world' is haar motto en ze denkt meestal alleen aan de voordelen van het leven dan de nadelen.En komt vaak te laat op school of andere belangrijke dingen.Ze is ook best onhandig aangelegt en struikelt vaak over haar eigen voeten heen.Verder floept ze er vaak ook wat uit waar ze later spijt van heeft.Shanice is verder ook wel een lieve meid,die zichzelf vaak op de tweede plek zet.Ookal komt ze soms anders over.Ze lijkt soms niet echt een gevoel-mens en maar een leeghoofd.Maar ookal kan ze op school niet zo goed leren en zet ze dát op haar vierde of vijfde plek,Ze weet goed wat ze wel en niet moet doen en probeerd zo veel mogelijk voor haar vrienden klaar te staan.Verder heeft Shanice ook veel angsten,zo is ze bang voor insecten,geesten/spoken,andere enge wezens en circus artiesten en bang in en voor het donker.Ze gilt al snel als iemand 'boe' roept,een echte bangeschijterd dus.
    uiterlijk (De zus heeft er al een): nou de zus heeft er al een.Haar kleding stijl is trouwens best sexy,zo draagt ze vaak hempjes of jurkjes.Maar ze zal nooit té hoerig gekleed gaan(ookal doet ze het soms expres om haar ouders het hoofd op hol te laten slaan,van woede dus)
    familie:Het was een grote toen Molly en Shanice hun ouders overleed.Shanice kon het erg goed met haar vader vinden omdat ze best veel op elkaar leken.Ook hij hield veel van feesten en gek doen,daarom koos hij ook vaak Shanice haar kant als er een ruzie ofzo was.Verder hebben ze ook nog een tante,die ze maar af en toe zagen.
    hobbys:Uitgaan,uitslapen,Muziek luisteren,Dansen(ze zat op jazz,streetdance en clipdance),piano spelen,zichzelf optutten,winkelen,haren en nagels door iemand anders te laten doen,uiteten gaan,naar de zon gaan(ze houdt erg veel van warmte),jongens spotten
    haat: Zeurende mensen,Zo af en toe Molly,vroeg op staan,school en huiswerk,kou/winter/sneeuw,players,zweten,stinkende mensen,niet naar feestjes mogen gaan,insecten/andere kriebeldingen
    crush: ze wordt verliefd op een magische jongen die ze in het begin erg eng vindt en niks mee te maken wilt hebben.Maar dat veranderd wanneer ze in ziet dat hij erg lief en behulpzaam is(en ook best knap)
    soort:Mens (:
    extra: Shanice houdt veel van haar kleine zusje maar de laatste jaren hebben ze vaak ruzie of onenigheid.Zo mag ze op veel gebieden Molly niet,en andersom is dat het zelfde.


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    rol: Fantasie wezen
    Naam: Noëlle Jewels
    woonplaats*: Het bos
    leeftijd: 15
    karakter: Erg lief en aardig meisje, alleen vaak net iets te druk > hyperheid. Ze is erg eigenwijs, en word snel boos als je haar geen gelijk geeft. Ook is ze een enorme flap uit, eerst doen en dan pas denken. Maar in stres situaties is zij juist degene die het hoofd cool houd en snel iets kan oplossen. Ook is ze erg slim, maar door haar hyperheid valt dat niet altijd op. Ze kan wel heel goed geheimen bewaren en je kunt haar volledig vertrouwen. Ook is ze heel nieuwsgierig, en wil graag nieuwe dingen ontdekken. Ook houd ze van spanning en avontuur, als er een tijd niks gebeurd, word ze rusteloos en gaat ze haar vrienden irriteren en soms rare gevaarlijke dingen doen. Ze heeft dus echt een hekel aan saaie dingen, ze kan ook geen moment stil zitten.
    uiterlijk: http://i260.photobucket.com/albums/ii31/godess_snicker/wired%20girls/wolf.png
    familie: Haar vader was een mens en haar moeder een fee, daardoor kreeg Noëlle een soort van vloek. Omdat mensen niets mogen weten van het bestaan van de secret garden, en de bewoners niets van de mensen wereld buiten de tuin. Ze heeft haar ouders nooit gekend omdat haar moeder verbannen werd uit de tuin, terwijl Noëlle in de tuin moest blijven. Ze heeft in haar eentje moeten overleven, en daarom heeft ze soms een wat hard karakter omdat ze altijd alles zelf heeft moeten oplossen.
    hobbys: Wandelen, grappen uithalen met de andere wezens, fantaseren over wie en hoe haar ouders waren.
    haat: Wezens die haar vertellen wat ze moet doen (omdat ze een eigenwijs karakter heeft) Ze haat het dat ze niet weet wie haar ouders zijn.
    crush: Niemand
    soort: Door de vloek is ze overdag een wolf en `s nachts een meisje(half fee)
    extra: Ze is vastbesloten om er achter te komen wie haar ouders waren, en daar heeft ze alles voor over.


    When you believe your dreams come true

    Zou ik nog een rol mogen maken? :3