• Ik weet niet of hier al een topic over is, maar in ieder geval: wat zijn jouw goede voornemens?
    Mijne zijn:
    'Mijn verhalen afmaken
    'Betere cijfers halen
    'Meer sparen, minder uitgeven
    'Overgaan
    'Voor anderen opkomen.

    Brand maar los! (nerd)


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Oke, hier komt mijn hele lijst. (:

    Oke, in 2011 wil ik Kathleen&Yuara ontmoeten, en Cheyenne ook wat beter zien, de vorige keer vlak voor het schoolfeest was niet zo'n succes haha. Ik wil iets heel anders gaan doen met mijn haar. Ik vind het haar van Liz Lee wel wat, of anders dat van Skye Sweetnam. Ik wil al die 84830 CD's kopen die ik nog wil, en heeeeel veel naar concerten gaan. Ik wil een onvergetelijke dag met Myrthe meemaken, net zoals 08'12'09. Ik wil heel veel nieuwe muziek ontdekken, hellyeah. Ik wil heel veel nieuwe vrienden maken. En als ik ze op het internet maak, allemaal meeten. Ik wil een stuk minder chagrijnig zijn, en iedere dag doorkomen met een glimlach. Ik wil voor mijn vrienden een topvriendin zijn, en ze verwennen. Ik wil betere cijfers halen op school, en tijdens gym meer mijn best doen. Ik wil verliefd worden, haha. Ik wil minder bang zijn voor dingen die toch niet echt zijn, zoals films ofzo. Ik wil beter luisteren naar mijn medemens en ze goede raad geven. Ik wil meer schrijven. Verhalen, liedjes, gedichten, dat soort dingen. Ik wil meer rare dingen doen, meer durven enzo. Ik wil wat dingen aan mn kamer veranderen. Ik wil niet meer op alles en iedereen haten, ik moet in iedereen een goed mens zien. Oke, like, dat gaat hem niet worden. Ik wil veel beter met mijn zus en ouders kunnen opschieten. En dan vooral mijn zus. Ik moet en zàl de Avatar dvd-box bemachtigen. Ik wil guller gaan worden. Ik wil liefhebben en geliefd worden.


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Ik doe niet aan goede voornemens, ik weet dat ik ze toch niet nakom.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Stoppen met roken.

    - Easy, want ik rook niet. :')


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Giants schreef:
    Oke, hier komt mijn hele lijst. (:
    (...)


    Wow, dat is wel een lang lijstje _O_ Ik hoop voor je dat het allemaal gebeurt!
    Als ik een lijstje maak van wat ik allemaal wil gaan doen in 2011, ben ik ook nog wel even zoet (krul)


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ik moet nog een lijstje met voornemens maken :]


    You try so hard not trying to try so hard.

    Mn vriend laten stoppen met roken


    Real love story's never have happy endings, 'cause real love story's never end..