• als iets wat je graag doet niet meer kan.
    Bijv. Je knie doet het niet meer goed terwijl je voetbalde en dat echt je toekomst was.


    gewoon nieuwsschierig_O_


    My heart is yours and so am I

    mijn hele leven zou kapot zijn denk ik:O
    maar ik zou geen zelfmoord plegen;)


    Don't serch to love, love will find you.

    Ik denk dat je dat pas weet als zoiets echt gebeurd.

    Dan zou ik balen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik zou ook geen zelfmoord plegen.
    Nouja, hangt ervanaf hoe mijn leven ernaast is.

    Als ik niet meer kon paardrijden.. tsjaa, dan heb je nog dat geluk dat je náast rijden ook leuke dingen kan doen met je paard maar toch.
    Het zou vreselijk zijn en ik zou me weken verstoppen in mijn kamer. (cat)
    -dénkik-

    [ bericht aangepast op 31 dec 2010 - 20:01 ]


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    TicTacToe schreef:
    mijn hele leven zou kapot zijn denk ik:O
    maar ik zou geen zelfmoord plegen;)


    Pff. dat zijn me nog eens woorden.

    Ik zou huilen gillen en nergens een tijdje lang meer zin in hebben. Maar daarna zou ik het leven weer op pakken.


    Toen ik mijn sluitelbeen brak mocht ik ook een tijdje niet meer judowen baalde ik ook en wilde ik niks meer dat was maar heel kort dus laat staan als dat voor altijd zou zijn


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik zou het heel kut vinden, maar er maar mee leren leven... beetje moeilijk te zeggen, aangezien ik zelf niet in zo'n situatie zit.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Mapangarapin schreef:
    Ik zou het heel kut vinden, maar er maar mee leren leven... beetje moeilijk te zeggen, aangezien ik zelf niet in zo'n situatie zit.


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Hm..

    Als ik niet meer zou kunnen zingen of lezen ofzo, dan weet ik niet of ik zou willen blijven leven...

    Haha, of gewoon weer leren!

    [ bericht aangepast op 31 dec 2010 - 20:33 ]


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Das kut
    Ik maak het zelf mee:(
    Ik heb distrofy in mijn pols en het kan een paar jaar duren voor het over gaat. en ik kan niet in de winter naar buiten want de kou doet zeer en ik heb alleen maar pijn zonder pauze kan bijna niet schrijven en laat staan sporten ik zit nou op zumba maar dan beweeg ik mijn armen niet. en langzamerhand word ik soms depresief en ik heb soms ook een huil bui en ben altijd misselijk van de pijn. Ik doe de derde klas over want helder na dennken kan ik niet en dengen onthouden wil ook niet. En distrofy blijf je ook houden dus het kan zo zijn dat als ik nu val en mijn been bezeer dat ik daar zo weer een paar jaar mee bezig ben voor het een beetje over gaat:(
    Baaai Baaai


    Music makes me high

    Mapangarapin schreef:
    Ik zou het heel kut vinden, maar er maar mee leren leven... beetje moeilijk te zeggen, aangezien ik zelf niet in zo'n situatie zit.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Nou dat heb ik gehad, kon een jaar niet meer sporten en dat is zwaar kut.


    You can't fly unless you let yourself fall.

    Ik zou er wel mee zitten, maar gewoon door gaan met mijn leven.

    [ bericht aangepast op 1 jan 2011 - 23:08 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Huilen, denk ik.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Tanzdiktator schreef:
    Dan zou ik balen.


    Fighting for peace is like fucking for virginity.