ik niet
-
31 dec 2010 - 19:051 jan 2011 - 15:481 jan 2011 - 15:49
Ik nog niet.
'Time you enjoy wasting, is not wasted.' - John Lennon
1 jan 2011 - 15:53Ikke lekker wel maar soms mis ik me thuis wel, nu kan ik doen wat ik wil.. Het heeft zijn voordelen maar ook nadelen
Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.
1 jan 2011 - 15:55oldDiary schreef:
Ik heb er alleen maar voordelen aan over gehouden
Ikke lekker wel maar soms mis ik me thuis wel, nu kan ik doen wat ik wil.. Het heeft zijn voordelen maar ook nadelenWie du mir, so ich dir.
1 jan 2011 - 15:57Jabberwocky schreef:
(...) Ik heb er alleen maar voordelen aan over gehouden
Haha ja dat heb ik wel.. Wat voor voordelen heb jij dan??Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.
1 jan 2011 - 15:59oldDiary schreef:
(...)
Haha ja dat heb ik wel.. Wat voor voordelen heb jij dan??
- ik woon niet meer bij mijn moeder :'D.
- ik kan doen en gaan en staan waar ik wil.
- ik woon bijna precies in het midden van Nederland, wat nu veel beter ligt als Limburg. Want nu woon ik dus zegmaar dichter bij al mijn vrienden/vriendinnen. Wat centraler.
- hier zijn veel meer concerten en kom ik veel makkelijker bij concerten en dingen met openbaar vervoer .
- ik woon op 10 minuten busafstand van mijn werk/stage.
- ik woon in een studentenappartement waar iedereen me lekker met rust laat en zich niet met mijn zaken bemoeid :'DDD.
En zo kan ik nog wel even doorgaan .Wie du mir, so ich dir.
1 jan 2011 - 16:011 jan 2011 - 16:011 jan 2011 - 16:041 jan 2011 - 16:04Jabberwocky schreef:
(...)
- ik woon niet meer bij mijn moeder :'D.
- ik kan doen en gaan en staan waar ik wil.
- ik woon bijna precies in het midden van Nederland, wat nu veel beter ligt als Limburg. Want nu woon ik dus zegmaar dichter bij al mijn vrienden/vriendinnen. Wat centraler.
- hier zijn veel meer concerten en kom ik veel makkelijker bij concerten en dingen met openbaar vervoer .
- ik woon op 10 minuten busafstand van mijn werk/stage.
- ik woon in een studentenappartement waar iedereen me lekker met rust laat en zich niet met mijn zaken bemoeid :'DDD.
En zo kan ik nog wel even doorgaan .
Ahaha.. ik woon ergens in noord holland.. ik woon wel weer dicht bij de stad, ik kan overal naar toe, maar er is hier nooit eens een leuk concert.. Ik ben ook nooit naar een concert geweest zou wel willen hoor
Alleen ik heb wel een nadeel, ik woon zelfstandig begleid en hun leetten weer op of het goed gaatLeef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.
1 jan 2011 - 16:221 jan 2011 - 16:231 jan 2011 - 16:24Ik niet, pas over 2 en een half jaar als ik ga studeren.
Don't dream your life, but live your dream!
1 jan 2011 - 16:25Ik niet,maar ik wil hier zo snel mogelijk weg
Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall
1 jan 2011 - 17:00