Moet kunnen
dus wil ik doen.
Maar zit er een bot in je neus daar ofzo? 't moet vast niet door t bot heen.
-
31 dec 2010 - 17:0031 dec 2010 - 17:19
Atmosphere schreef:
(...)
Pfffffffffffffffffffff. nou oke. ik kon toch niet vinden waar ik m zetten moet. >.>
<3The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell
31 dec 2010 - 17:21Vengeance schreef:
(...)
<3
(aah fuckit dat ik blut ben)31 dec 2010 - 17:23Atmosphere schreef:
(...)
(aah fuckit dat ik blut ben)
Heeeel eventjes geduld nog dan.
Het is trouwens wel heel pijnlijk en gevoelig dan hoor de eerste tijd na het zetten ... Duurt wel een week of 2 of 3 meestal voor je hem eventueel naar binnen kunt draaien.The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell
31 dec 2010 - 17:30Vengeance schreef:
(...)
Therefore; Laat hem zetten.
Het is vervelend, want piercings zijn duur ... Maar het is echt beter.
Als ik het zou kunnen zou ik het graag voor je doen, maar ik heb het geld nog niet om de opleiding te volgen (dat wil ik in de toekomst doen), dus daar waag ik me echt niet aan. Als het dan misgaat zouden de gevolgen veel te groot kunnen zijn.
Bitte, laat hem gewoon zetten door iemand die er echt verstand van heeft en vakkennis.
Geesje wil proefkonijn II worden.'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'
31 dec 2010 - 17:31Vengeance schreef:
(...)
Heeeel eventjes geduld nog dan.
Het is trouwens wel heel pijnlijk en gevoelig dan hoor de eerste tijd na het zetten ... Duurt wel een week of 2 of 3 meestal voor je hem eventueel naar binnen kunt draaien.
had ik al verwacht
jij bent awesome dat je piercer word. Ik wil dat ook :'D31 dec 2010 - 17:54Serophina schreef:
Waarom altijd zelf proberen
Als je 1 ding verkeerd doet wordt het mss een litteken..
Laat het toch doen, het kost geld maar zij weten wat ze moeten doen..Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.
31 dec 2010 - 17:55Omg ik krijg al rillingen als ik eraan denkt..
zelf een piercing zetten! Mens je bent gek x'D
Maar ja... het lijkt me verstandiger als je dit aan iemand overlaat die weet wat hij doet.31 dec 2010 - 19:19Dat gebied onder je kraakbeen in je neus, daar moet je wezen. Maar zoals meerderen al zeggen, zou dat ding gewoon laten prikken bij een piercer.
No growth of the heart is ever a waste
31 dec 2010 - 19:19Tanzdiktator schreef:
Dat gebied onder je kraakbeen in je neus, daar moet je wezen. Maar zoals meerderen al zeggen, zou dat ding gewoon laten prikken bij een piercer.
dus gewoon onder dat harde31 dec 2010 - 19:21Atmosphere schreef:
(...)
dus gewoon onder dat harde
doe het nu niet..31 dec 2010 - 19:21Tanzdiktator schreef:
Dat gebied onder je kraakbeen in je neus, daar moet je wezen. Maar zoals meerderen al zeggen, zou dat ding gewoon laten prikken bij een piercer."Ignite, my love. Ignite."
31 dec 2010 - 19:22raplove schreef:
(...)
doe het nu niet..
maar
i
want31 dec 2010 - 19:24Atmosphere schreef:
(...)
maar
i
want
lieverd,neem dat risico nu gewoon niet. echt spaar ervoor en laat het bij iemand zetten die weet waar hij allemaal mee bezig is.
luister na de raad van tante kesha(flower)31 dec 2010 - 19:25ik zou dat niet kunnen, hoor. maar ik wil er ook geen een (:
"I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"
31 dec 2010 - 20:46Doe het niet! Een meisje dat ik ken heeft ook zelf een piercing gezet in haar onderlip, ze heeft het met steriele naalden en weet ik veel wat allemaal gedaan, nu is het toch ontstoken.
Ik zou het zelf bij iemand doen die ervaring heeft, maar je moet het zelf wetenThis is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.