• Haii.

    Dus, van mij mag je hier je mening zetten, maar spel me de les niet >.<

    Velen zetten hier topics om te zeggen: 'Je kan niet echt op de jongens van TH verliefd zijn.'
    Weet je wel wat voor bullshit dat is?
    Ten eerste.
    Degene die dat vinden, kunnen en hebben ook het recht niet om over andermans gevoel te beslissen. Diegene kunnen niet weten op wat voor jongens die vallen.
    Ten tweede.
    Tokio Hotel wordt superveel, bijna 24/24 gefilmd. En geloof mij, je kan niet héél de tijd doen alsof je iemand anders bent. Je kan je niet zo vaak voordoen als iemand die je niet bent.
    Ten derde.
    Na X aantal jaren fan zijn, en opzoekwerk, ken je ze bijna door en door. Ik zeg wel bijna. Ik weet ook wel dat niet àlles van op internet waar is, maar je moet ook niet zeggen dat er niets van waar is.

    Laat ons verliefd zijn, oké?

    Danke Schön x'D

    HALLELOEJA!

    LET'S USE THIS AS OUR LIFE-MOTTO!


    rules don't stop me

    ghebt gelijk een andr kan nie zegn ofda ge er verliefd op bent of nie ofsu

    want kijk er zijn ook heel veel mensen die iets hebben met iemand van het internet ,, die persoon ken je toch ook niet ? en toch hebje er gevoelens voor ,,
    dus mensen die zeggen da ge geen gevoelens of verliefd kan zijn op iemand da ge nie kent is dikke S H I T


    Gilles (ll)

    HALLELOEJA!

    LET'S USE THIS AS OUR LIFE-MOTTO!

    Waaw dankje^^

    GROOOOT GELIJK ^^
    maar, kijk ik vind soms mensne overdrijven die zeggen. Bill of wie dan ook, is van mij. oké ik denk sosm ook, godver houopoverBillhijisvanmij. maar sosm ook neit dan denk ik echt, ja, hij is van niemand. sommigen overdrijven en zeggen dat altijd en dat vind ik dus.. nee.. niet coel x'DD jullie?

    HEHE! Ik zit hier al 5 minuten over een reactie te denken en jij zegt wat ik bedoel! Dat Bill-is-van-mij-gedoe, dat vind ik zooo kansloos >.<
    &Over het verliefd zijn op Bill heb ik geen mening. Volgens mij overleef ik het niet als ik zeg dat het niet kan x] [/ik vind het stiekem nogal een belediging voor jezelf >.<]


    Mew <3

    Dat je verliefd bent of niet moet je zelf uitmaken... Maar mij lijkt het nogal raar dat je verliefd word op een jongen waarmee je nog nooit oog-in-oog hebt gestaan of toch niet langer dan 10 min...


    We could Be the talk across the Town. &#9829;

    GROOOOT GELIJK ^^
    maar, kijk ik vind soms mensne overdrijven die zeggen. Bill of wie dan ook, is van mij. oké ik denk sosm ook, godver houopoverBillhijisvanmij. maar sosm ook neit dan denk ik echt, ja, hij is van niemand. sommigen overdrijven en zeggen dat altijd en dat vind ik dus.. nee.. niet coel x'DD jullie?

    ja idd. da gaat erover! der zitte bij ons op school ook fans (emo's ook) en die gaan er echt een beetje over hoor! toen ik en een vriendin vroeg waar ze die posters vandaan hebbe (die ze meename naar school) antwoorden ze echt veel té bot, gwn omdat wij ook fan zijn van tokio hotel, en in hun ogen, zijn dat dus concurrenten, omdat zij zo minder kans hebben! :O echt erover!
    maar goed, je hebt gelijk, derover!


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    (...)

    ^^ mee eens !! amen ! x3


    Groot gelijk! Amen!^^


    a figment of your imagination

    ja idd. da gaat erover! der zitte bij ons op school ook fans (emo's ook) en die gaan er echt een beetje over hoor! toen ik en een vriendin vroeg waar ze die posters vandaan hebbe (die ze meename naar school) antwoorden ze echt veel té bot, gwn omdat wij ook fan zijn van tokio hotel, en in hun ogen, zijn dat dus concurrenten, omdat zij zo minder kans hebben! echt erover!

    maar goed, je hebt gelijk, derover!


    whaha coel dat jullie dus hetzelfde denken ^^
    maar idd. die gaan echt stomt egen je doen omdat ze denken dat jij bill avn hun wilt inpikken ofzeau, en dan denk ik echt. come on GET A LIFE x'D Bill is van niemand, Bill is niet in te pikken, dsu dan hoef je ook niet bang te zijn dat ik dat doe. komop. ik maak nooit een kans bij hem. zij ook niet.
    Bill kiest zelf wel, en soms is eht idd kut dat je niet met hem hebt ofzo, magoe.d
    en ik vind nog steeds dat je wel verlief dop ze kan zijn. ookal is eht misschien een beetje een beeld avn ze. maar dat beeld klopt wel 99% enzoo =O


    Like a phoenix rising from the ashes