• jah ik vind dat iedereen moet stoppen met vuurwerk af te schieten!
    het is gevaarlijk, dieren zijn er bang van (sommige mensen ook),
    en kinderen kunnen erdoor niet slapen.
    dat de stad of zo het doet is zo erg niet,
    maar ik vind dat ze het er daar bij moeten laten.
    wie is het eens/oneens?

    Oneens. Vuurwerk hoort bij oud en nieuw.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Oneens..
    Een keer per jaar is niet erg..
    Kinderen slapen gewoon door hoor, althans een groot deel.
    Toen ik klein was had ik geen last van al het lawaai...
    En nou ja, voor die dieren vind ik het wel zielig, onze hond is ook bang. Maar hee, een weekje en het is weer voorbij.
    Hij is ook bang voor de stofzuiger dus ja


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Dat niet. Ik vind alleen dat ze niet zo gek moeten zijn om vuurwerk af te steken om 8 uur s'ochtends.
    Doe dat lekker vannacht om 12 uur :')


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Oneens, maar ik vind dat het pas later echt nodig is en niet nu al. Ik bedoel, je ziet 't nu toch niet zo mooi als in het doker.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Eens, ik vind vuurwerk zo onnuttig! En het is inderdaad vooral gevaarlijk.

    Aan de andere kant heeft het ook wel wat sfeervols, maar ik blijf het onnodig vinden.


    You are beautiful, you are love.

    Oneens!
    Maar die rotjes mogen van mij best oprotten!

    Oneens, het is nog steeds iets dat bij Oud & Nieuw hoort. Aangezien ik zelf ook bang voor vuurwerk ben, snap ik wel waar je vandaan komt (cat)

    Vuurwerk is traditie, dus geef mij maar lekker vuurwerk. En je hebt maar 2/3 dagen last van dat geklap en dus heb je nog ongeveer 362 dagen zónder die herrie over. : D


    your eyes are like stars in the night.

    Oneens,het hoort bij Oud & Nieuwe. en ik ben niet zoo bang voor vuurwerk (eindelijk na een trauma van 5 jaar of langer)en het is gewoon mooi_O_


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Poseidon schreef:
    Vuurwerk is traditie, dus geef mij maar lekker vuurwerk. En je hebt maar 2/3 dagen last van dat geklap en dus heb je nog ongeveer 362 dagen zónder die herrie over. : D

    2/3 dagen last van!? Bij ons is het al bezig sinds 18 December! Ik heb er opzich geen last van hoor, maarja, het blijft irritant (cat)

    [ bericht aangepast op 31 dec 2010 - 11:48 ]

    Poseidon schreef:
    Vuurwerk is traditie, dus geef mij maar lekker vuurwerk. En je hebt maar 2/3 dagen last van dat geklap en dus heb je nog ongeveer 362 dagen zónder die herrie over. : D

    Stiekem vind ik die toch best goed badacht :"D

    1988 schreef:
    (...)
    2/3 dagen last van!? Bij ons is het al bezig sinds 18 December! Ik heb er opzich geen last van hoor, maarja, het blijft irritant (cat)


    Bij iedereen is het anders, bij me zelf begon het van 20 December, maar dat was niet veel.


    Tell me where you're hiding your voodoo doll 'cause i cant control myself

    MissBeadles schreef:
    (...)

    Bij iedereen is het anders, bij me zelf begon het van 20 December, maar dat was niet veel.

    Hangt ook amar weer van af waar je in je stad/dorp zit. Als je bv hier naar de H&M gaat word je al sinds begin December bekogelt met rotjes, hoe verder je weg zit van een vuurwerkshop/dealer hoe minder last is het wel zo'n beetje 8D

    Ach laat ze lekker, anders ga je toch met nieuwjaar naar China? Daar is nieuwjaar op een andere dag :)


    Life is hard and then we die

    Oneens, vuurwerk is wowie!


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?