• Wow, vanavond is het al oudjaar. ö
    Dit jaar ging echt verschrikkelijk snel, vinden jullie niet?
    Ik vind het echt allemaal zo raar.
    Vandaag nog 2010, morgen al 2011.
    Dus bij deze wens ik iedereen een zalig 2011,
    en dat al jullie wensen en dromen mogen uitkomen! :'D

    Wat doen jullie vanavond? D:
    Ik ga bij vrienden van mijn ouders, die nog andere mensen hebben uitgenodigd.
    En ze zijn Frans, dus ik mag mijn beste Frans weer eens gaan bovenhalen.
    Pff. D:

    En wat was jullie hoogtepunt uit 2010?
    Daar ben ik wel eens even beniewd naar. D:
    Het mijne was het concert van Tokio Hotel op 25 februari.

    Ik voeg er nog even een paar vraagjes aan toe D:

    Wat waren jullie dieptepunten in 2010?
    Hm, bij mij was het denk ik dan toch mijn school (klas) dat echt rot tegen me was enzo.

    En wat zijn je vooruitzichten in 2011?
    Binnen een week en 2 dagen naar Amerika, in maart naar een dansbeurs in Londen, en in de zomer naar L.A. en heel de Westkust! D: En hopelijk nog een paar concerten. :]

    Love, Tillylicious.

    [ bericht aangepast op 31 dec 2010 - 12:38 ]


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Ik denk toch wel dat ik terug kwam bij m'n ex :)


    Life is hard and then we die

    vanavond
    Gourmetten met opa en oma en moeders, daarna kaarten ( ja lame, doen we elk jaar weer )

    Hoogtepunt
    Dat mijn zus nog een kindje heeft gekregen.

    Dieptepunt
    Te veel om op te noemen.

    Vooruitzicht 2010
    18 worden, auto rijbewijs halen, MBO diploma halen, gaan werken, Tatoo laten zetten <3


    I solemny swear i am up to no good

    Naar kennissen
    Geen idee
    Ruzie met een vriendin
    Mijn havo halen

    [ bericht aangepast op 31 dec 2010 - 13:13 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik ga vanavond thuis met familie oud en nieuw vieren,
    Mijn hoogtepunt was de zomervakantie in frankrijk met mijn beste vriendin die ik heb leren kennen zes jaar geleden op vakantie!
    Mijn dieptepunt was laatst eigenlijk want mijn overgrootopa heeft een tia gehad (hersenbloeding zonder echt duidelijk gevolgen), maar voor mij is het wel een teken dat hij toch maar steeds ouder wordt en niet meer zo lang heeft.
    Vooruitzichten: Ik ga naar Tjeschië, Hongarijë, Oostenrijk en mijn ouders gaan een weekend weg. Ik word 16, en verder weet ik het niet


    Don't dream your life, but live your dream!

    vanavond ga ik gewoon thuis met mijn ouders 'het vieren', en dan vuurwerk afsteken om 12 uur en dan ooit een keer naar bed toe :'D

    en mijn hoogtepunt van 2010 was dat ik een bijbaantje kreeg, waar ik eerst niet zo'n zin in had (want ik wou eerst niet bij de mac werken). Maar het is heel gezellig op mijn werk en er zijn geen groepjes zeg maar, want er is een hele grote groep waar iedereen in hoort ;3. klinkt maf om zo te zeggen, maar is toch wel zo :3
    maar eigenlijk was er geen hoogtepunt, dus klets ik maar wat uit mijn nek, al klopt het wel dat ik blij ben met mijn baantje, ookal heb ik nooit zin om de avond van te voren de dag ernaa te gaan werken haah :'D

    mijn dieptepunt van 2010 was dat ik mezelf niet goed genoeg heb ontwikkeld bij dansen. En je kan zeggen (als je me kent) van wel, maar ik ben niet trots op mezelf, niet voor dit jaar.

    en ik kijk eignelijk nergens naar uit :'D

    2010 was vreselijk. ;(


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    2010: Hoogtepunt, mijn ATL concert. Het was het eerste concert waar ik ooit ben heengegaan en het was gewoon geweldig.
    2011: Lowlands, examen doen, voor het eerst naar London, voor het eerst alleen op vakantie, studeren. 8D

    vanavond :
    ik ben nu bij mijn "beste" vriendin, en daar ga ik het vieren en we hebben allemaa van dat kindervuurwerk ftw. :'D
    Hoogtepunt 2010 :
    ik denk toch wel het concert van Tokio hotel op 23 februari, n verder dat ik allemaal geweldige mensen heb leren kennen op Q en die ik voor geen goud zou willen missen. <3 -daarmee bedoel ik de LOTQ-
    en mijn ruben is ook een hoogtepunt. _O_
    dieptepunt 2010 :
    dat weet ik echt niet. :'D
    vooruitzichten 2011 :
    dat ik nog lang op Q zal blijven. _O_
    en nog lang met de mensjes omga waar ik nu mee omga. _O_
    en dat ik nog lang met ruben zal zijn. $


    Life is a beautiful struggle

    Vanavond ga ik naar een feest van vrienden.
    De hoogtepunten waren dat ik tóch over ging naar 4 Havo en mijn nieuwe lieve vriend.
    De dieptepunten waren mijn vriendje die vreemdging, onze relatie ging stuk (tevens ook een groot hoogtepunt) en de eerste helft van 2010 ging ik maar 2/3 dagen per week naar school.
    En van 2011 ga ik gewoon een beter jaar maken (: Veel vooruitzichten heb ik nog niet.

    [ bericht aangepast op 31 dec 2010 - 13:34 ]


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Wat doen jullie vanavond? D:
    Ik ga naar mijn broer in Breda, daar zijn nog wat vrienden van hem. (:
    En wat was jullie hoogtepunt uit 2010?
    Het overwinnen van de 1e opvlamming van mijn ziekte, en aantal geweldige concerten, en de manier waarop ik zelf ben veranderd.
    Wat waren jullie dieptepunten in 2010?
    Het krijgen van een chronische ziekte, en de 'split' tussen een 'goede' ex- vriendin en mij.
    En wat zijn je vooruitzichten in 2011?
    Ik hoop dat ik dit jaar geen opvlamming krijg, en ik wil genieten van het leven.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    2010 was echt een kut jaar voor mij. Allemaal dingen gebeurd en zo.. echt niet leuk. Maar ja ik ga vanavond ook al niks doen. Alles ging uiteindelijk niet door dus k zit zoals elke feestdag weer eens alleen.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Yeey, nog 2 vragen erbij _O_
    Dieptepunt:
    veel dingen..

    Vooruitzichten:
    Misschien een vriendje?


    You are beautiful, you are love.

    Wat doen jullie vanavond? D:
    Lekker thuis op de bank zitten tv kijken en om 0.00 uur naar het vuurwerk kijken.
    En wat was jullie hoogtepunt uit 2010?
    Dat ik geslaagd ben voor mijn opleiding, autorijbewijs en ik een paar leuke vrienden heb ontmoet en eventueel nieuw vriendje.
    Wat waren jullie dieptepunten in 2010?
    Toen mijn internetvriend het contact verbrak.
    En wat zijn je vooruitzichten in 2011?
    Hopelijk mijn familie vanavond vertellen over een vriend en hopelijk in 2011 hem in het echt ontmoeten met nog wat andere vrienden.


    Think before you act.

    somers schreef:
    2010 was bijna gewoon helemaal een rot jaar voor mij :')


    all I want is the taste that your lips allow

    Wat doen jullie vanavond? D:
    Ik ga met kennissen lekker eten, films kijken en spelletjes doen. Gezellie!

    En wat was jullie hoogtepunt uit 2010?
    Euhm... Geen idee. Ik denk het begin van de zomervakantie? Lekker weg uit die schoolbanken!

    Wat waren jullie dieptepunten in 2010?
    Uhm... Te veel om op te noemen XD

    En wat zijn je vooruitzichten in 2011?
    Veel schrijven en misschien, heel misschien iets opsturen naar een uitgever :)


    Our perspective only changes when we change our position.