• Hoi
    Ik heb enorme ruzie met mijn ouders en dan vooral mijn moeder.
    Ik heb dus strafwerk wat mijn ouders niet zo erg vinden, mar nu zitten ze te zeiken dat ik da dan ook moet maken. Natuurlijk ga ik het maken, maar zij vinden dat dat nu meteen moet en dat ik ook moet beginnen aan twee boek verslagen die ik pas over twee weken moet inleveren. Ik heb ze duidelijk gemaakt dat ik dat ook morgen ga doen. Maar dan wordt NOG 10x gezeikt daarover dus ik zei dat het duidelijk was en dat ze hun mond moesten houden . Toen gingen we tvkijken en ging mijn moeder heel irritant met haar voeten op me liggen en tegen me aanleunen en ik zei dat ik dat vervelend vond. Wordt ze meteen mega boos en zegt ze dat ik een arrogante bitch ben. Nou bedankt, mijn zus zegt wel eens bitch tegen me, en dat ben ik ook soms, maar arrogant? Absoluut niet. Mijn moeder gaat uiteindelijk naar boven om te gaan slapen en mij zus en ik willen een film kijken, horror, en zij vind dat eng dus toen ze binnekwam zei mijn zus' ga snel weg want dit is een enge film' loopt ze mega chagrijnig weg. Komt ze even later terug en zegt ze dat wij de tafel moeten opruimen waar een paar glazen stonden. Wij zeggen Oke doen we, gaat ze zeiken dat we het toch niet doen en zegt ze dat het als ze terugkom van haar werk het weg moet zijn. Ik zeg Oke we ruimen het wel op hoor. Zegt zei :'jaja, wat als het er nog staat morgen? Ik zo:'dat Zien we dan wel maa...'
    'doe niet zo arrogant, ik weet hoe dat met jou gaat! Ik kom morgen cotroleren of je je huiswerk wel gemaakt heb , zo niet dan heb je een groot probleem! '
    ' mama, ik zei toch ik maak het morgen'
    Mompelt ze iets' en jullie kijken de film NIET af, duurt veel te lang.. '
    Loopt ze weer naar boven, en wij ons kapot ergeren. Komt dan mijn vader:
    'wat heb je daarop te zeggen?!'
    'niks'
    Gaat hij zeuren dat ik mijn best niet doe en dat als ik slechte punten haal ik een probleem haal. Ik zega dat iner wel voor zorg dat ik goede punten haal. En dat ik mijn best doe. Zegt ie
    'Oke, dan hebben we het er nu niet meer over'
    Komt mijn zus binnen ziet mij janken( jepp ik huilde nu nog steeds, van woede en verdriet dat je ouders ineens zo gemeen kunnen zijn) zeg mijn vader dat ze nu haar gitaar moet opruimen.. Zij naar boven met een chagrijnig geZicht, horen min vader en ik boven boos geschreeuw van mijn moeder en zus.(mijn zus vertelde me net dat mijn moeër vond dat ze ondankbaar keek en toen kregen ze ruzie) komt mijn moeder naar beneden zegt ze dat mijn zus op haar kamer zit er er blijft,
    'en jij met je arrogante gedrag blijft ook boven, ik ben je helemaal beu!'
    'jow' zeg ik en ik loop naar boven.
    Nu heb ik haar niet meer gesproken en dat wil ik ook niet. Misschien denk je oo een ruzetje, maar het is echt erg, vind ik. Ik heb nu tranen over mijn wangen rollen omdat ik zo verdrieti ben, dat een persoon, die ook nog eens je moeër is je zo kan verafschuwen , dat is echt om te janken. Ik heboverwogen om mijn spullen te pakken en weg te gaan ,maar ik heb geen idee waarheen. Ik voel me nu echt zwaar klote..
    En het maakt me geen ene reet uit of dit topic wel mag omdat er geen vragen ofzo instaan.
    Ik heb nu pijn van het typen op mijn iPod , dus voel ik me nog kloterder



    Me so good.

    ik weet hoe dat voelt, maak je ouders een andere keer als ze rustig zijn, even duidelijk hoe je je voelde. Dat heb ik ook gedaan en het hielp, ga vooral niet weg, het lost niks op.
    iedereen heeft zijn ouders nodig <3.


    Love begins with a smile, grows with a kiss and ends with a tear..

    wow...wat rot voor je
    ik zou al lang een zware uitbarsting hebben gekregen...
    een handige tip misschien;
    negeer haar gewoon of steek muziek in je oren :)
    helpt bij mij in ieder geval wel


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    somers schreef:
    ik weet hoe dat voelt, maak je ouders een andere keer als ze rustig zijn, even duidelijk hoe je je voelde. Dat heb ik ook gedaan en het hielp, ga vooral niet weg, het lost niks op.
    iedereen heeft zijn ouders nodig <3.

    Ik mag niet van mijn kamer af ;x
    Niet dat ik dat erg vind, ik heb Q
    Het lukt wel om ze rustig te krijgen , maar daarna krijgen we nweer ruzie.


    Me so good.

    KimPhobia schreef:
    wow...wat rot voor je
    ik zou al lang een zware uitbarsting hebben gekregen...
    een handige tip misschien;
    negeer haar gewoon of steek muziek in je oren :)
    helpt bij mij in ieder geval wel

    Als ik haar negeer ben ik volgens haar nog arroganter,
    En ik wil het niet nog honderd keer horen vandaag......


    Me so good.

    Ik weet hoe het is om zo'n familie-tragedie te hebben en dat in mijn geval mijn stiefma lelijke dingen over me zegt achter mijn rug... Heb ik het soms ook moeilijk mee, maar als je ooit iemand nodig hebt om over van die dingen te praten, ik zal er zijn (flower)

    x


    I'm just beautiful me.

    MeganBieber schreef:
    Ik weet hoe het is om zo'n familie-tragedie te hebben en dat in mijn geval mijn stiefma lelijke dingen over me zegt achter mijn rug... Heb ik het soms ook moeilijk mee, maar als je ooit iemand nodig hebt om over van die dingen te praten, ik zal er zijn (flower)

    x


    Als je - je er misschien beter door gaat voelen, mijn stiefmoeder zegt dat ze me niet als haar "dochter" ziet, maar meer als haar oppaskindje. En dat terwijl ik al 9 jaar bij haar woon.


    Never wait for perfection, just make it.

    laat het van je afglijden en ga het in elk geval NIET opkroppen tot je een uitbarsting krijgt. ik heb zo vaak ruzie met mijn vader en zijn vriendin gehad omdat ze gemene dingen zeiden over mijn moeder (en HIJ ging vreemd, juist). en in bijzijn van mijn oma vragen of we nog wel willen dat hij onze vader is. dat soort dingen. ruzie maken over niks (hij beweert dat hij expert is op het gebied van marokkanen met capuchon en petje (juist)), dingen suggereren en dan zeggen dat hij zoiets NOOIT zou zeggen (Wat hij dus ook niet doet). dat soort dingen. en ik heb dat allemaal op zitten kroppen en daarom haat ik hem nu. niet doen dus. daar hou je heel lang last van, het best kun je het uitpraten, maar als je denkt dat het niet kan, moet je het ze gewoon vergeven en opnieuw beginnen. dat probeer ik nu ook te doen. succes!


    when I get older, I will be stronger, they'll call me freedom, just like a waving flag

    MeganBieber schreef:
    Ik weet hoe het is om zo'n familie-tragedie te hebben en dat in mijn geval mijn stiefma lelijke dingen over me zegt achter mijn rug... Heb ik het soms ook moeilijk mee, maar als je ooit iemand nodig hebt om over van die dingen te praten, ik zal er zijn (flower)

    x

    Aaahw, dankje je bent lief (:
    (flower)


    Me so good.

    celinecoco schreef:
    laat het van je afglijden en ga het in elk geval NIET opkroppen tot je een uitbarsting krijgt. ik heb zo vaak ruzie met mijn vader en zijn vriendin gehad omdat ze gemene dingen zeiden over mijn moeder (en HIJ ging vreemd, juist). en in bijzijn van mijn oma vragen of we nog wel willen dat hij onze vader is. dat soort dingen. ruzie maken over niks (hij beweert dat hij expert is op het gebied van marokkanen met capuchon en petje (juist)), dingen suggereren en dan zeggen dat hij zoiets NOOIT zou zeggen (Wat hij dus ook niet doet). dat soort dingen. en ik heb dat allemaal op zitten kroppen en daarom haat ik hem nu. niet doen dus. daar hou je heel lang last van, het best kun je het uitpraten, maar als je denkt dat het niet kan, moet je het ze gewoon vergeven en opnieuw beginnen. dat probeer ik nu ook te doen. succes!

    Dankje voor je tips (:


    Me so good.

    Heavily schreef:
    (...)

    Als je - je er misschien beter door gaat voelen, mijn stiefmoeder zegt dat ze me niet als haar "dochter" ziet, maar meer als haar oppaskindje. En dat terwijl ik al 9 jaar bij haar woon.

    Wat gemeen...
    Is zij zo'n assepoester type stiefmoeder??? O;


    Me so good.