• -is dit het juiste forum?-

    Welke stories lees je echt niet graag?
    Ik lees bevoorbeeld niet graag Jb & Th; Ik heb niks tegen hen, maar dat is gewoon + verhalen die niet goed geschreven zijn.
    Verhaal die ik dan wel lees zijn ; Hp & voetbal verhalen en soms ook non-fictie of Twilight; ligt aan de schrijfstijl..
    Nu ben ik weleens benieuwd ;D

    [ bericht aangepast op 30 dec 2010 - 20:36 ]


    I didn't hit you, I just high-fived your face. (':

    Ik lees het liefst verhalen met onbekende personen, want dan kan ik zelf inbeelden hoe ze eruit zien.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Justin Bieber en Tokio Hotel!!! =)

    En voetbalverhalen zijn de beste <3

    [ bericht aangepast door een moderator op 30 dec 2010 - 20:36 ]


    ars moriendi

    Ik haat verhalen die geschreven zijn door slechte schrijfers. Dan is het gewoon echt amateur en daar kan ik echt niet tegen. :/ Dan zit ik zo van: Ik kan dat zo veel beter beschrijven. & dat bedoel ik niet ego. Maar ik lees het liefst verhalen over onbekende personen of over ATL. :3 De rest klik ik eigenlijk weg.


    wth.

    Justin Bieber & voetbal verhalen lees ik echt niet graag. :x


    'Time you enjoy wasting, is not wasted.' - John Lennon

    Bedoel je niet juiste forum? 8D
    JDB TH TC Twilight 8D
    Eigenlijk heb ik het neit zo op fanfics maar die van voetbal zijn wel altijd heel leuk 8D

    Ehm, ja bijvoorbeeld als het om een th verhaal gaat. Dat Bill eerst een meisje leuk vind, en dan opeens met tom gaat, en dan opeens met georg, en dan opeens met gustav ofzo. (dat is me toch iets teveel fanservice)

    ik lees geen voetbal verhalen,
    en absoluut geen TH verhalen, vind ik niks aan xs
    En sommige Jb verhalen lees ik wel, maar dat zijn uitzonderingen x'd


    Me so good.

    Ik hou niet van:
    * justin bieber verhalen
    * tokio hotel verhalen
    * jonas brothers verhalen
    * voetbalverhalen
    * verhalen die niet goed samenhangen of echt vreselijk geschreven zijn.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Ik lees bijna over alles wel wat.
    Maar ik kan er niet tegen als in een verhaal veel spelfouten zitten, en geen leestekens word gebruikt. Dan klik ik het verhaal meestal heel snel weg.
    Ik kan er ook niet tegen als het verhaal zo standaard is, en niet origineel bedacht.


    Alleen maar tranen van geluk

    WEmo schreef:
    Bedoel je niet juiste forum? 8D
    JDB TH TC Twilight 8D
    Eigenlijk heb ik het neit zo op fanfics maar die van voetbal zijn wel altijd heel leuk 8D

    Dankje, om me te waarschuwen! :Y)


    I didn't hit you, I just high-fived your face. (':

    Ik lees geen Justin Bieber verhalen en daarom weiger ik die eingelijk ook te betareaden, haha. Verder lees ik geen verhalen met veel fouten in de spelling of interpunctie. Het moet natuurlijk ook goed geschreven zijn, want daar ben ik heel kieskeurig over.


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Niet:
    Jb
    Th
    Twilight

    Wel:
    Hp
    Zelf verzonnen verhalen


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Ik haat verhalen die geschreven zijn door slechte schrijfers. Dan is het gewoon echt amateur en daar kan ik echt niet tegen. :/ Dan zit ik zo van: Ik kan dat zo veel beter beschrijven. & dat bedoel ik niet ego. Maar ik lees het liefst verhalen over onbekende personen of over ATL. :3 De rest klik ik eigenlijk weg.


    all I want is the taste that your lips allow

    Mercury schreef:
    Justin Bieber en Tokio Hotel!!! =)

    En voetbalverhalen zijn de beste <3


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    RINGDINGDONG schreef:
    Ik lees het liefst verhalen met onbekende personen, want dan kan ik zelf inbeelden hoe ze eruit zien.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.