• Mijn ouders zijn nu tv aan het kijken (Arabische televisie) en op dit moment zijn ze de dood van Saddam Hussein aan het bespreken ondertussen al 4jaar geleden... Daarnet zag ik de beelden terug, -Jeweetwel- En ik vind het zo onmenselijk; De doodstraf, dit is toch iets uit de middeleeuwen, dat mag nu toch niet meer gebeuren? Ze straffen iemand met de dood omdat die heeft gedood; is dat dan niet hetzelfde als..
    Je bent er tegen en toch doe je het? Ik vind het vaag; maar dat is mijn mening!

    :X

    [ bericht aangepast op 30 dec 2010 - 18:24 ]


    I didn't hit you, I just high-fived your face. (':

    Clear schreef:
    Ik wil niet flauw zijn, maar weet je uberhaupt wel wat saddm hussein allemaal heeft gedaan? Hij was zelf ook niet bepaald menselijk..


    En dat is precies waarom ik WEL voor de doodstraf ben ... Zulke 'mensen' zijn onmenselijk. Je wilt niet weten wat voor gruwelijke dingen sommigen gedaan hebben ... Daar kun je volwassenen gestoord mee krijgen en zwaar aan het huilen.
    Sommige mensen zijn te gestoord en ziek om te blijven leven als ze over de streep gaan. (En dan natuurlijk wel met ernstige zaken.)

    [ bericht aangepast op 30 dec 2010 - 18:39 ]


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Clear schreef:
    Ik wil niet flauw zijn, maar weet je uberhaupt wel wat saddm hussein allemaal heeft gedaan? Hij was zelf ook niet bepaald menselijk..

    Jaa, dat weet ik; Maar het is zo zielig om iemand daar zo te zien staan...
    Oké, hij heeft misschien verschrikkelijke dingen gedaan, maar ik ben er gewoon tegen, geef hem dan levenslang, weetikveel; Ik denk dat dat een betere straf zou zijn.

    [ bericht aangepast op 30 dec 2010 - 19:39 ]


    I didn't hit you, I just high-fived your face. (':

    Lacie schreef:
    Ik ben voor de doodstraf.
    Van een gevangenis kan je leren ja, maar zij die er niet van leren mogen van mij de doodstraf krijgen.
    Wat heb je eraan dat de overheid ons geld gaat aftroggelen om te geven aan iemand die toch nooit zijn leven zal beteren? Het klinkt cru, maar dan ben je daar toch beter van af?

    Versta me niet verkeerd, ik ben niet voor de doodstraf als iemand gewoon iets gestolen heeft, maar ik ben wel voor als het iemand een heel ernstige misdaad heeft gepleegd.


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Ik ben tegen doodstraf, maar dat is alleen maar omdat ik vind dat zulke mensen voor de rest van hun leven mogen gemarteld worden. Doodstraf haalt ze alleen maar uit de ellende, no mercy! Lol. (cat)

    Ieder mens heeft recht op leven dus ook al ben je zo ziek in je hoofd dan nog ben ik er tegen dat zo'n iemand word vermoord.


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Iedereen die iemand heeft vermoord moet de doodstraf krijgen..


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Eros schreef:
    Ieder mens heeft recht op leven dus ook al ben je zo ziek in je hoofd dan nog ben ik er tegen dat zo'n iemand word vermoord.


    Dat hadden diegene zijn slachtoffers ook, vergeet dat niet.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Voor en tegen, aangezien ik het nogal cru vind, dat iemand die anderen zo veel pijn heeft gedaan, zelf zo snel er van af is. Ligt er aan wat degene heeft gedaan.
    Zo iemand als sadam mochten ze van mij eerst ook wel flink martelen, en dan vermoorden ofzo. 3:


    Alleen maar tranen van geluk

    Lacie schreef:
    Ik ben voor de doodstraf.
    Van een gevangenis kan je leren ja, maar zij die er niet van leren mogen van mij de doodstraf krijgen.
    Wat heb je eraan dat de overheid ons geld gaat aftroggelen om te geven aan iemand die toch nooit zijn leven zal beteren? Het klinkt cru, maar dan ben je daar toch beter van af?

    Versta me niet verkeerd, ik ben niet voor de doodstraf als iemand gewoon iets gestolen heeft, maar ik ben wel voor als het iemand een heel ernstige misdaad heeft gepleegd.


    Dan moet je daar nog eens bij nemen dat (onze) gevangenissen al overvol zijn -.-

    [ bericht aangepast op 30 dec 2010 - 20:49 ]


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    BadHero schreef:
    (...)

    Dan moet je daar nog eens bij nemen dat (onze) gevangenissen al overvol zijn -.-


    Onze gevangenissen zijn niet eens een echte straf vind ik eigenlijk. Die mensen hebben gewoon tv in hun cel!

    - dit had ik ooit gezien in zo'n programma ofzo


    Alleen maar tranen van geluk

    Futuristic schreef:
    (...)

    Onze gevangenissen zijn niet eens een echte straf vind ik eigenlijk. Die mensen hebben gewoon tv in hun cel!

    - dit had ik ooit gezien in zo'n programma ofzo


    Vergeet de xbox niet.

    Onze gevangenissen zijn gewoon hotels waar je niet meer uit mag. That's it.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Vengeance schreef:
    (...)

    Vergeet de xbox niet.

    Onze gevangenissen zijn gewoon hotels waar je niet meer uit mag. That's it.


    haha, bij dat xbox moest ik toch wel lachen ;x.
    Maar het is wel zo, ik vind dat ze wel wat strenger mogen zijn hier zo in Nederland.


    Alleen maar tranen van geluk

    Lacie schreef:
    Ik ben voor de doodstraf.
    Van een gevangenis kan je leren ja, maar zij die er niet van leren mogen van mij de doodstraf krijgen.
    Wat heb je eraan dat de overheid ons geld gaat aftroggelen om te geven aan iemand die toch nooit zijn leven zal beteren? Het klinkt cru, maar dan ben je daar toch beter van af?

    Versta me niet verkeerd, ik ben niet voor de doodstraf als iemand gewoon iets gestolen heeft, maar ik ben wel voor als het iemand een heel ernstige misdaad heeft gepleegd.

    Mee eens.


    “There is no heaven, there is no hell, except here on Earth.” - Anton LaVey.

    Lacie schreef:
    Ik ben voor de doodstraf.
    Van een gevangenis kan je leren ja, maar zij die er niet van leren mogen van mij de doodstraf krijgen.
    Wat heb je eraan dat de overheid ons geld gaat aftroggelen om te geven aan iemand die toch nooit zijn leven zal beteren? Het klinkt cru, maar dan ben je daar toch beter van af?

    Versta me niet verkeerd, ik ben niet voor de doodstraf als iemand gewoon iets gestolen heeft, maar ik ben wel voor als het iemand een heel ernstige misdaad heeft gepleegd.


    I wish I could write as mysterious as a cat - Edgar Allan Poe

    Ik ben tegen de doodstraf, die mensen zijn toch veel makkelijker af en lijden minder als ze ineens dood zijn dan als ze nog jaren in de cel zitten enz. ?!


    None but ourselves can free our minds.