• Claire Tonkin lijkt een gewone heks te zijn. Een volbloed heks dat wel, ze heeft het naar haar zin thuis en is behoorlijk verwend. Maar de dag waarop er dan eindelijk een brief door de brievenbus gleed veranderden alles. Van haar ouders zou ze moeten omgaan met mensen die ze niet mocht. Nu, 5 jaar nadat ze de brief kreeg leek alles nog erger te worden.

    Voldemort word steeds machtiger en krijgt steeds meer dingen in zijn greep. Net zoals Claire haar ouders, trouwe dooddoeners van hun heerser. Wat als Claire gedwongen word net zoals hun te worden, samen met haar rivaal – niemand minder dan Draco Malfoy – zal Claire doodsangst uit slaan of is ze trots? Zelfs Claire weet hier het antwoord niet op.


    Het wordt een Draco Malfoy story en daarvoor heb ik een paar rollen nodig! De tijdlijn in dit verhaal zal behoorlijk snel gaan trouwens, omdat het verhaal tijdens het 5e tot 7e jaar plaats vind.

    # Nodig

    - Erg veel leerlingen van Hogwarts ; SpeakUp, Astuteness, Seductive, Fictitious (3x), Harley, Satanique, 3D, RvPersie (2x), xSnoepjex


    Just in Case
    Claire begint in dit verhaal net met haar 5e jaar, ze is ingedeeld bij Slytherin. Dit betekend niet dat ik alleen maar 5e jaars leerlingen nodig heb, want ik heb van 1e tot 7e jaars nodig! Ook wil ik graag een paar jongens en niet alleen maar meisjes. (:

    # Ik vertel buiten dit alles niks meer zodat jullie de personage er niet op aan kunnen passen.

    # Om in te vullen

    Volledige naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd en schooljaar:
    Afdeling en waarom:
    Bloedstatus: Volboed, halfbloed enz.

    Verdere Karaktertrekken: Het liefst uitgebreid
    Uiterlijk: Let op! Hier moet een foto bij zitten, het liefst van een beroemd iemand zodat ik meerdere foto’s kan gebruiken. Vermeld dus wel even wie dit is.
    Toverstok & Patronus:
    Extra: Dit is niet noodzakelijk, maar kan handig zijn. Zoals huisdier, crush, favoriete leraren, zwerkbal, beste schoolvak enz.

    [ bericht aangepast op 1 jan 2011 - 19:57 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    RvPersie schreef:
    Thankyou voor de rollen
    en nu ga ik jou story lezen
    en ik vind dat je wel veel moet schrijven hooor(A)


    Om heel eerlijk te zijn staat er nog geen hoofdstuk, zometeen word het eerste gepost!


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    xoxooamy schreef:
    (...)

    Nou niet gaan zeuren hé! Laat ik maar zeggen dat je er zoveel mag maken als je wilt (krul)


    Mwaa! Prepare for another 100 posts :9~


    Wear a necklace of rope, side by side with me

    xoxooamy schreef:
    (...)

    Om heel eerlijk te zijn staat er nog geen hoofdstuk, zometeen word het eerste gepost!



    ohhh (cat)
    whaha okee


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    1e Hoofdstuk online!

    En je mag nog altijd personages bedenken natuurlijk!


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Volledige naam: Layla, Linn Filister.
    Roepnaam: Layla
    Leeftijd en schooljaar: 16, 6e jaar.
    Afdeling en waarom: Layla zit in de afdeling Griffoendor, omdat haar neef Simon Filister daar ook in zit.
    Bloedstatus: Volbloed.

    Verdere Karaktertrekken: Layla is het soort meisje dat graag op de achtergrond blijft. Ze houdt niet van drukte, en is best vaak alleen wat ze best gewend is. Ze heeft gevoel voor humor, is erg koppig en is erg behulpzaam.
    Uiterlijk: Klik Dit is AnnaSophia Robb, ze speelde in Bridge To Terabithia.
    Toverstok & Patronus: 24,4 cm, van beukenhout, kern van een veer van een Feniks.
    Extra: Layla heeft een rat als huisdier, ze houd er van hem. Hij heet Sok, omdat ze hem op de 1e kerstdag heeft gekocht en daarna kroop haar rat in haar sok, die onder haar bed lag. Sok.
    Layla heeft al een tijdje een crush op Fred Wemel, maar ze is bang dat het niet wederzijds is. Ze is voor de rest goed bevriend met de tweeling en Ron Wemel. Hierbij is ze ook goede vrienden met Harry Potter en Hermelien Griffel.
    Haar favoriete vak is Toverdranken, alleen kan ze Professor Sneep niet uitstaan dit brengt haar weleens in de problemen..
    Haar favoriete leraar is Professor Banning.


    They were never in fact homeless

    Volledige naam: Skander Ryan Sheckler (iknow)
    Roepnaam: Skander?
    Leeftijd en schooljaar: 16, jaar 6
    Afdeling en waarom: Huffelpuf, Skander is een hele lieve en zorgzame jongen.
    Bloedstatus: Volboed, halfbloed enz.
    Half bloed
    Verdere Karaktertrekken: Het liefst uitgebreid
    Skander komt altijd op voor zijn vrienden. Hij is dan wel een beetje bang voor de Slytherins, als ze zijn vrienden ook maar iets doen, dan krijgen ze met hem te maken!
    Skander is erg ijverig en leert dan ook graag. Hij haalt vooral hoge ounten voor toverdranken. Verder is hij erg serieus wat school betreft. Maar je moet hem absoluut geen nerd noemen, want dan ben ej nog niet jarig!
    Skander heeft een grote vriendegroep en die groep wordt gezien als de hotties van Huffelpuf.. Maar Skander vind zichzelf helemaal neit zo knap, hij is dus absoluut niet arrogant!
    Uiterlijk: Let op! Hier moet een foto bij zitten, het liefst van een beroemd iemand zodat ik meerdere foto’s kan gebruiken. Vermeld dus wel even wie dit is.
    http://www.google.nl/imgres?imgurl=http://www.uploader.be/output/1263651357.jpg&imgrefurl=http://forum.girlscene.nl/forum.php/Liefde_Boys/Knapste_jongen_die_je_persoonlijk_kent/list_messages/141967/23&usg=__kHkdGtjXXektAtRaPYr0N-e6rXE=&h=447&w=500&sz=91&hl=nl&start=0&sig2=3RDGPO5Kwti1vUHXAfPMRA&zoom=1&tbnid=3XOTiviD08lksM:&tbnh=141&tbnw=159&ei=Lv4dTaPqCYmo8QOO3ZmDBw&prev=/images%3Fq%3Dmodel%2Bjongen%26hl%3Dnl%26biw%3D1276%26bih%3D572%26gbv%3D2%26tbs%3Disch:1&itbs=1&iact=rc&dur=16&oei=Lv4dTaPqCYmo8QOO3ZmDBw&page=1&ndsp=22&ved=1t:429,r:1,s:0&tx=115&ty=84( ik weet zijn naam even niet meer, zodra ik het weet laat ik het je weten )
    Skander is een erg knappe jongen, hij heeft lichtbruin haar dat heel mooi in model zit. Hij heeft erge lichte ogen en dat staat heel mooi(: Hij is 1.84 m en is best gespierd.
    Zijn kledingstijl is normaal, een T-shirt,broek en gympen en hij vind het goed zo ^^
    Toverstok & Patronus: 28 cm, Es, feniksbloed
    Extra: Dit is niet noodzakelijk, maar kan handig zijn. Zoals huisdier, crush, favoriete leraren, zwerkbal, beste schoolvak enz.
    crush: hij wordt niet heel snel verliefd, maar hij vind (een van de meisjes die op Zweinstein zitten, weet er even geen) ... wel leuk (:
    Favo leraar: Stronk, want ze is heel aardig tegen haar eigen afdeling^^
    Favo vak: Bezweringen
    Beste vak: Toverdranken
    Zwerkbal: Hij is drijver bij Huffelpuf (?)


    Me so good.

    xSnoepjex schreef:
    Volledige naam: Skander Ryan Sheckler (iknow)
    Roepnaam: Skander?
    Leeftijd en schooljaar: 16, jaar 6
    Afdeling en waarom: Huffelpuf, Skander is een hele lieve en zorgzame jongen.
    Bloedstatus: Volboed, halfbloed enz.
    Half bloed
    Verdere Karaktertrekken: Het liefst uitgebreid
    Skander komt altijd op voor zijn vrienden. Hij is dan wel een beetje bang voor de Slytherins, als ze zijn vrienden ook maar iets doen, dan krijgen ze met hem te maken!
    Skander is erg ijverig en leert dan ook graag. Hij haalt vooral hoge ounten voor toverdranken. Verder is hij erg serieus wat school betreft. Maar je moet hem absoluut geen nerd noemen, want dan ben ej nog niet jarig!
    Skander heeft een grote vriendegroep en die groep wordt gezien als de hotties van Huffelpuf.. Maar Skander vind zichzelf helemaal neit zo knap, hij is dus absoluut niet arrogant!
    Uiterlijk: Let op! Hier moet een foto bij zitten, het liefst van een beroemd iemand zodat ik meerdere foto’s kan gebruiken. Vermeld dus wel even wie dit is.
    http://www.google.nl/imgres?imgurl=http://www.uploader.be/output/1263651357.jpg&imgrefurl=http://forum.girlscene.nl/forum.php/Liefde_Boys/Knapste_jongen_die_je_persoonlijk_kent/list_messages/141967/23&usg=__kHkdGtjXXektAtRaPYr0N-e6rXE=&h=447&w=500&sz=91&hl=nl&start=0&sig2=3RDGPO5Kwti1vUHXAfPMRA&zoom=1&tbnid=3XOTiviD08lksM:&tbnh=141&tbnw=159&ei=Lv4dTaPqCYmo8QOO3ZmDBw&prev=/images%3Fq%3Dmodel%2Bjongen%26hl%3Dnl%26biw%3D1276%26bih%3D572%26gbv%3D2%26tbs%3Disch:1&itbs=1&iact=rc&dur=16&oei=Lv4dTaPqCYmo8QOO3ZmDBw&page=1&ndsp=22&ved=1t:429,r:1,s:0&tx=115&ty=84( ik weet zijn naam even niet meer, zodra ik het weet laat ik het je weten )
    Skander is een erg knappe jongen, hij heeft lichtbruin haar dat heel mooi in model zit. Hij heeft erge lichte ogen en dat staat heel mooi(: Hij is 1.84 m en is best gespierd.
    Zijn kledingstijl is normaal, een T-shirt,broek en gympen en hij vind het goed zo ^^
    Toverstok & Patronus: 28 cm, Es, feniksbloed
    Extra: Dit is niet noodzakelijk, maar kan handig zijn. Zoals huisdier, crush, favoriete leraren, zwerkbal, beste schoolvak enz.
    crush: hij wordt niet heel snel verliefd, maar hij vind (een van de meisjes die op Zweinstein zitten, weet er even geen) ... wel leuk (:
    Favo leraar: Stronk, want ze is heel aardig tegen haar eigen afdeling^^
    Favo vak: Bezweringen
    Beste vak: Toverdranken
    Zwerkbal: Hij is drijver bij Huffelpuf (?)


    Je hebt de rol! (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Volledige naam: Femke Eagleheart.
    Roepnaam: Femke.
    Leeftijd en schooljaar: 15, 15'de jaar.
    Afdeling en waarom: Slytherin.
    Bloedstatus: Puurbloed.
    Verdere Karaktertrekken: Femke kan niet goed met mensen omgaan. Ze wordt snel boos en kan zich slecht binden aan mensen. Ze liegt veel. Ondanks dat alles krijgt ze van haar oom en tante toch alles wat ze wilt.
    Uiterlijk: http://s3prod.weheartit.netdna-cdn.com/images/5790685/tumblr_le16j76VAS1qaesdro1_500_large.png?1293361251 (CL, van 2NE1. Ze is koreaans, maar in je verhaal is ze gewoon Engels, met Engelse afkomst, blabla) 1.80M.
    Toverstok & Patronus: Leeuwenbloed, eik, 1.30cm. Leeuw.
    Extra: Femke is opgegroeid bij haar oudere neef; Draco Malfoy. Haar ouders zijn vermoord; door wie weet niemand. Hierdoor is ze het evenbeeld van Draco geworden. Hierdoor hebben de twee vaak ruzie. De mensen die Draco niet mogen, mogen Femke automatisch ook niet. De mensen die Draco wél mogen, mogen Femke ook niet; omdat Draco haar niet mag. Kortom; zo'n beetje niemand mag haar.
    Uit alle mensen op school, valt haar maar één jongen op. Rood haar, lang, niet zulke nieuwe kleding; George Weasley. Waarom ze hem leuk gaat vinden weet ze niet, of het wel verstandig is om het leuk te vinden is nog een groter raadsel.


    I'm jealous of every girl that ever hugged you. Because for that short second, she held my entire world.

    Volledige naam: Matthew Corner.
    Roepnaam: Matt.
    Leeftijd en schooljaar: 17 && 7e schooljaar
    Afdeling en waarom: Gryffindor. Matt is zoon van twee volbloede Gryffindors, en is best nobel aangelegd
    Bloedstatus: Volbloed
    Verdere Karaktertrekken: Matthew is aardig, loyaal, nieuwsgierig, leergierig, lief, en verre van egoïstisch of arrogant. Ook tegen mensen die hij niet kent is Matt altijd vriendelijk, en hij haat niemand
    Uiterlijk: Matt Andrew Garfield
    Toverstok & Patronus: Eikenhout, kern is Drakenhartenbloed, 27.8 cm en zijn Patronus is een Lynx.
    Extra: Matt heeft een lichtbruine uil, Zeus , waar hij veel om geeft. Verder is Matt wachter bij Zwerkbal en heeft hij een obsessie voor toverdranken, tot grote ergenis van Snape, de docent.


    Wear a necklace of rope, side by side with me