• Claire Tonkin lijkt een gewone heks te zijn. Een volbloed heks dat wel, ze heeft het naar haar zin thuis en is behoorlijk verwend. Maar de dag waarop er dan eindelijk een brief door de brievenbus gleed veranderden alles. Van haar ouders zou ze moeten omgaan met mensen die ze niet mocht. Nu, 5 jaar nadat ze de brief kreeg leek alles nog erger te worden.

    Voldemort word steeds machtiger en krijgt steeds meer dingen in zijn greep. Net zoals Claire haar ouders, trouwe dooddoeners van hun heerser. Wat als Claire gedwongen word net zoals hun te worden, samen met haar rivaal – niemand minder dan Draco Malfoy – zal Claire doodsangst uit slaan of is ze trots? Zelfs Claire weet hier het antwoord niet op.


    Het wordt een Draco Malfoy story en daarvoor heb ik een paar rollen nodig! De tijdlijn in dit verhaal zal behoorlijk snel gaan trouwens, omdat het verhaal tijdens het 5e tot 7e jaar plaats vind.

    # Nodig

    - Erg veel leerlingen van Hogwarts ; SpeakUp, Astuteness, Seductive, Fictitious (3x), Harley, Satanique, 3D, RvPersie (2x), xSnoepjex


    Just in Case
    Claire begint in dit verhaal net met haar 5e jaar, ze is ingedeeld bij Slytherin. Dit betekend niet dat ik alleen maar 5e jaars leerlingen nodig heb, want ik heb van 1e tot 7e jaars nodig! Ook wil ik graag een paar jongens en niet alleen maar meisjes. (:

    # Ik vertel buiten dit alles niks meer zodat jullie de personage er niet op aan kunnen passen.

    # Om in te vullen

    Volledige naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd en schooljaar:
    Afdeling en waarom:
    Bloedstatus: Volboed, halfbloed enz.

    Verdere Karaktertrekken: Het liefst uitgebreid
    Uiterlijk: Let op! Hier moet een foto bij zitten, het liefst van een beroemd iemand zodat ik meerdere foto’s kan gebruiken. Vermeld dus wel even wie dit is.
    Toverstok & Patronus:
    Extra: Dit is niet noodzakelijk, maar kan handig zijn. Zoals huisdier, crush, favoriete leraren, zwerkbal, beste schoolvak enz.

    [ bericht aangepast op 1 jan 2011 - 19:57 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Harley schreef:
    Volledige naam: Annabelle Broadway
    Roepnaam: Anna of Belle
    Leeftijd en schooljaar: 14, 4de jaar
    Afdeling en waarom: Belle zit in Slytherin. De reden waarom is niet voor iedereen duidelijk, maar waar Belle ook aan begint, ze slaagt er op één of andere manier perfect in en zo beklimt ze al een tijdje stillaan haar weg naar de top. Ze weet precies wat ze wilt en ze weet ook wie of wat ze daarvoor kan gebruiken.
    Bloedstatus: Volboed
    Verdere karaktertrekken: Annabelle is het soort meisjes dat niet veel zegt. Velen irriteren zich hieraan, maar daar trekt ze zich nooit iets van aan. Ook al zit ze in Slytherin, Belle vindt eerlijkheid en gerechtigheid erg belangrijk. Ze zou nooit iets doen wat in het nadeel van iemand anders zou zijn. Haar grootste, en misschien zowel beste als slechtste, eigenschap is haar humor. Ze vindt het geweldig om iedereen de grond in te boren met sarcasme van de bovenste plank. Dit meisje is misschien wel niet erg spraakzaam, maar als ze spreekt dan stroomt het sarcamse zo uit haar mond. Verder houdt ze zeer veel van haar vrienden en vriendinnen, maar dit toont ze amper. Veel mensen denken ook dat ze je rap bevooroordeeld, maar hier is niets van waar... Belle is gewoon erg stil, maar ze is wel altijd mee wat er in de wereld gebeurd. Ze is er zelfs van overtuigd dat ze gingen opmerkt die anderen niet opmerken door haar stilte, wat haar ook bijzonder opmerkzaam maakt. Meestal weet ze je geheim al voor je het haar gaat vertellen, maar veel zorgen moet je jouw eigenlijk niet maken, want tegen wie gaat Belle het vertellen?
    Uiterlijk: (In het echt is dit Alona Tal.) Belle heeft stijl, blond haar en bruine ogen. Ze is redelijk mager van postuur en haar gezicht is wat meer aan de spitse kant.
    Toverstok & Patronus: Haar toverstok is 21 cm, van beukenhout met als kern een schub van een draak, perfect voor toverdranken. Haar patronus is een uil.
    Extra: Ze heeft niet echt een huisdier, als ze een dier nodig heeft voor de lessen vangt ze in muis in de kerkers. Haar crush is al een tijdje Ron Weasley, maar dit laat ze langs geen kanten blijken.

    Ik maak straks of morgen wel een jongen of zo, als ik daar de toestemmig toe krijg (:


    Ja maak er nog maar meer, want die heb ik echt nodig!


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Mwaa, thanks voor de rol :9~
    meldmeldmeld als je verhaal begint


    Wear a necklace of rope, side by side with me

    Volledige naam: Aaron Meraz.
    Roepnaam: A (Op zijn engels)
    Leeftijd en schooljaar: 5e leerjaar, 15
    Afdeling en waarom: Slytherin. Er is niet echt een aantoonbare reden, aangezien Aaron voor de dood van zijn zus een hele lieve jongen was.
    Bloedstatus: Volbloed.
    Verdere Karaktertrekken: Aaron is geniepig, sluw en tamelijk gemeen. Hij houd geen rekening met de gevoelens van mensen (behalve voor die van zijn vrienden). Vanbinnen is Aaron een schat, maar door zijn verleden heeft hij geleerd dit weg te proppen. Daardoor is hij niet echt een engeltje. Hij staat bij zijn vrienden bekend als de grappenmaker (ten kosten van anderen)
    Uiterlijk: A. Aaron Johnson [En nee, dit had ik niet zo bedacht :3]
    Toverstok & Patronus: Kersenhout, Haar uit de staart van een Feniks, 32 Centimeter. Zijn Patronus is een bok.
    Extra: Aaron had eerst een tweelingzus, Abey. Ze is vermoord door een unknown wizard, In het derde schooljaar. Aaron zind op wraak. Abey's Patronus was een schaap.
    Aaron heeft een pikzwarte rat, Wolvri.


    Wear a necklace of rope, side by side with me

    Fictitious schreef:
    Mwaa, thanks voor de rol :9~
    meldmeldmeld als je verhaal begint


    Is goed! Je hebt trouwens de rol!

    Ook zoek ik nog een paar leerlingen uit gryffindor & hufflepuff! (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    xoxooamy schreef:
    (...)

    Is goed! Je hebt trouwens de rol!

    Ook zoek ik nog een paar leerlingen uit gryffindor & hufflepuff! (:

    Mag je er ook 3 maken :9~


    Wear a necklace of rope, side by side with me

    Mag ik een tweeling maken?
    1 jongen en 1 meisje?(hou van tweelingen maken)


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    RvPersie schreef:
    Mag ik een tweeling maken?
    1 jongen en 1 meisje?(hou van tweelingen maken)


    Jaaa! Heel graag zelfs je mag er zoveel maken als je wilt!


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Fictitious schreef:
    (...)
    Mag je er ook 3 maken :9~


    Als je wilt mag je er zelfs 5 maken, hahaha


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Klik hier voor het verhaal!

    Dit betekend niet dat ik geen personages meer zoek, want die heb ik nog steeds hard nodig!


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Volledige naam: Charlie Santana Turner
    Roepnaam: Charlie
    Leeftijd en schooljaar: Veertien, ze is jarig op 21 Juni. Vijfde leerjaar.
    Afdeling en waarom: Gryffindor. Charlie is ontzettend slim, ze is moedig en ze zit vol met flauwe humor. Haar hele familie was ingedeeld bij Gryffindor, dus ook zij.
    Bloedstatus: Charlie's ouders zaten allebei bij Gryffindor ingedeeld, dus ze is een volbloedse heks. Haar ouders hebben elkaar op Hogwarts ontmoet en ze hebben nu een schattig toverdrankwinkeltje op Daigon Alley.
    Verdere Karaktertrekken: Charlie is hoogbegaafd, daarom is ze pas veertien in het vijfde leerjaar. Ze is ontzettend intelligent en dat mag ook altijd iedereen weten. Ze maakt contstant bijdehandte opmerkinge en mensen mogen altijd weten dat ze aanwezig is. Ze is erg populair opschool, omdat ze vol zit met flauwe grapjes. Ze lacht bijna altijd en ze houdt er ook van om andere mensen te zien lachen. Ze is opgewekt en vrolijk, en ze is een van de gezelligste personen die je ooit kan ontmoeten. Ze zegt altijd haar eerlijke mening en het maakt haar niets uit, omdat ze graag eerlijk tegen mensen is.
    Uiterlijk: Charlie
    Toverstok & Patronus: 23 1/4 centimeter, beukenhout, hyppogriefveer. Een leeuw.
    Extra: Ze heeft een oranjelapjes kat, genaamd Patronus. Ze is de nieuwe jager van het Gryffindor zwerkbal team, maar ze is niet ontzettend goed.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Volledige naam: Shanice Ray Aiden(aiden is dus achternaam)
    Roepnaam: Ray
    Leeftijd en schooljaar:6de schooljaar maar is nog nét geen 16
    Afdeling en waarom: Hufflepuff,De reden dat Shanice daar ingedeeld is is omdat ze een trouwe heks is.Ze komt altijd haar beloftes na en heeft veel geduld.Je kan haar altijd vertrouwen en zal altijd aan het goede staan,enige minpuntje is dat ze niet zo'n harde werkers is als een echte hufflepuff moet zijn.Maar door haar vriendelijkheid en geduld en trouw is ze toch een echte hufflepuff.
    Bloedstatus: Volboed, halfbloed enz.Halfbloed

    Verdere Karaktertrekken: Het liefst uitgebreid Shanice-wordt door iedereen Ray genoemd,behalve door leraren en oudere mensen- is een lief en eerlijk meisje.Ze zegt wat ze vind maar nooit op een kwetsende manier.Ze heeft graag dat mensen ook vrolijk zijn,en zelf lacht ze het liefst de hele dag.Verder houdt ze ook van grappen en streken uithalen,maar dat wordt in haar gezin niet écht gewaardeerd.Want de familie Aiden heeft niet een erg goede naam in de toverwereld.Shanice is erg trouw aangelegt en zou dus nooit een geheim door vertellen,ookal wordt ze onder druk gezet.Want daar kan ze erg goed tegen,want ze heeft érg veel geduld.Ze geeft mensen het liefst een tweede kans,en kan ook moeilijk 'nee' zeggen als iemand het netjes vraagt.Maar ook zij heeft haar vooroordelen en geeft absoluut geen tweede kans aan Slytherin's.Verder is ze ook erg onhandig zowel lichamelijk als emotioneel.Zo zegt ze vaak de verkeerde dingen en kunnen er dan ruzie's ontstaan.Zelf is 'Ray' niet vies van een beetje vechten en is daardoor ook vaak te vinden op de gang,of met een boel strafwerk nablijvend bij Snape in het lokaal.Maar verder is ze een lieve meid,met vooral veel gevoel voor humor.Ze zet haar vrienden nooit opzij voor wat dan ook,en gaat voor ze door het vuur.Ze zou letterlijk haar leven voor hun geven,maar haar broer komt op nummer één.Vooral door hun band ze zijn namelijk een tweeling,maar niet zomaar een tweeling.
    Uiterlijk: Let op! Hier moet een foto bij zitten, het liefst van een beroemd iemand zodat ik meerdere foto’s kan gebruiken. Vermeld dus wel even wie dit is.Mila kunis in het echt/'Shanice'
    Shanice heeft bruine lange haren,een mooie getinte huid en het mooiste van haar gezicht zijn haar ogen.Die zijn groen-blauwige.Verder heeft ze best lange benen voor haar 1.68 en heeft ze een normaal mooi postuur.
    Toverstok & Patronus: 23.5 cm lang,een haar van een eenhoorn en een glamorgana en een druppel hertenbloed.
    Haar patronus is een Adelaar.
    Extra: Dit is niet noodzakelijk, maar kan handig zijn. Zoals huisdier, crush, favoriete leraren, zwerkbal, beste schoolvak enz
    Shanice is tot 'ray' gekroont 2 jaar geleden.Haar vader vertrok naar de andere toverschool Klammfels.Hij werdt docent voor verweer tegen de zwarte kunsten en omdat dat zijn droom was liet hij alles achter.Want hij was immers een 'bloedverrader' want hij is getrouwd met een dreuzel.Toen haar moeder hoorde dat hij zijn gezin op wou geven door de school,waar vooral dooddoeners opzitten.Wees ze hem de deur en wou ze hem nooit meer zien.Zelf denken ze dat hij al heel zijn leven een dooddoener was,maar Shanice blijft in haar vader geloven.Ze miste hem zó erg dat ze meer op hem leek dan ze eigelijk wist.Daarom werdt ze sindsdien door bijna iedereen Ray genoemd.Verder houdt ze niet van sport en is ze een enorme kluns in zwerkbal,maar ze komt vaak kijken voor haar broer Brandon maar vooral voor George Weasley.Ze is namelijk al sinds een tijdje erg verliefd op hem.Alleen bijna niemand weet het(dat denkt ze teminste) officieel heeft George het allang door,maar hij houdt het ook voor zich.Want hij is bang dat als hun iets krijgen,ze in de problemen komen met haar vader.Verder heeft ze ook een simpele uil genaamd 'Snooki' en haar favorite vak is 'Toverdranken en waarzeggerij'.Net als de Weasley familie,beschikt de Aiden familie ook een tweeling.Namelijk Shanice en Brandon.Maar hun zijn geen gewone tweeling.Shanice is namelijk te vroeg geboren.Zij werdt maar lieft 3 maanden te vroeg geboren.Zo is Brandon dus al 16 en Shanice nog maar 15.Ze lijken ook niet echt opelkaar behalve de mooie huidskleur en bruine haren.Ook zit Brandon in Gryffindor.

    ik maak zo Brandon aan
    xx


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    xoxooamy schreef:
    (...)

    Als je wilt mag je er zelfs 5 maken, hahaha


    5 maar... Damnit :Y)


    Wear a necklace of rope, side by side with me

    Volledige naam: Brandon Austin Aiden
    Roepnaam: Bran(Bren)
    Leeftijd en schooljaar: 16 en in het 6 jaar
    Afdeling en waarom: Gryffindor,door zijn moedigheid,hij durft ontzettend veel en hij beschemt zijn zusje,familie en vrienden kosten wat het kost.Verder is hij een echte dappere jongen.Die eerst doet en dan pas nadenkt(of juist het denken helemaal achter wegen laat)
    Bloedstatus: Volboed, halfbloed enz. Halfbloed

    Verdere Karaktertrekken: Het liefst uitgebreid
    Brandon is een stoere jongen en een populaire jongen.Hij is namelijk aardig tegen de eerste jaars en pest de pestkoppen 10x zo hard terug.Hij is voor niets bang en hij gaat gewoon op zijn gevoel af.Hij leeft van dag tot dag en hij verkiest vrije tijd boven school.Daardoor komt die vaak in de problemen,vooral Snape heeft het op hem gemunt.Maar niemand verteld hem wat die wel en niet moet doen,want hij beslist over zijn eigen leven.Hij is eerlijk en oprecht en zeker niet op zijn mondje gevallen.Wel is die snel geïrriteerd en kan die sarcastische opmerkingen maken die veel mensen niet accepteren.Maar hij heeft ballen en hij zegt waar het opstaat.Maar met zijn humor verbloemt die veel dingen en houden mensen toch erg van hem.Hij geeft niet zoals zijn zusje mensen een tweede kans.Doen ze iets verkeerd,dan is het over.Maar al moet hij zelf wel toevoegeven voor zijn vrienden ziet hij niet zo vaak de verkeerde dingen in hun.Verder is hij ook erg sportief en kan hij niet tegen oneerlijkheid en verlies.Verder heeft hij ook een hekel aan Slytherin's.En kan het niet laten om vaak met zijn vrienden(Fred en George onderanderen) smerige streken bij ze uit te halen.
    Uiterlijk: Let op! Hier moet een foto bij zitten, het liefst van een beroemd iemand zodat ik meerdere foto’s kan gebruiken. Vermeld dus wel even wie dit is.Alex Meraz in het echt/Brandon Brandon heeft een mooi egaal gezicht,dunne wenkbrauwen en bruine ogen.Bruine korte haren die hij vaak met gel in model brengt of het gewoon laat zitten en het dan best sexy staat.Heeft een sixpack(als ze thuis zijn,dus in de vakantie's zit hij vaak in de sport school) en is hij best wel lang.
    Toverstok & Patronus: 26.7 cm lang.Vlier hout,haar van een terzieler,eenhoornhengt en een druppel drakenbloed.Zijn patronus is het zelfde als Shanice een adelaar.
    Extra: Dit is niet noodzakelijk, maar kan handig zijn. Zoals huisdier, crush, favoriete leraren, zwerkbal, beste schoolvak enz. Brandon is 3 maanden ouder dan zijn tweelingzusje Shanice en is daarom 16 jaar oud.Hij zwerkbalt en zit in het basisteam als beuker.Hij is bevriend met de Weasley tweeling en probeerd zijn zusje en George te koppelen.Verder is hij niet echt verliefd op iemand,maar hij is er achter gekomen dat Cho Chang hem leuk vindt.En nu stuurt hij steeds brieven naar haar met onbekend als afzender om haar wanhopig te laten worden.Zijn vader ziet hij niet meer en dat vindt hij wel erg moeilijk.Vooral omdat zijn moeder in gevaar loopt en hij er van overtuigt is dat hij een dooddoener is.Brandon gaat dus vaak op pad om te kijken of het nou waar is of niet.


    ik hoop dat ik de rollen heb
    xx


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Fictitious schreef:
    (...)

    5 maar... Damnit :Y)


    Nou niet gaan zeuren hé! Laat ik maar zeggen dat je er zoveel mag maken als je wilt (krul)


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Thankyou voor de rollen
    en nu ga ik jou story lezen
    en ik vind dat je wel veel moet schrijven hooor(A)


    Listen to your heart and your dreams come true ~