• -ik vind van wel.

    jou mening?

    EDIT; ik bedoel niet dat kleine balkje boven, dat begrijp ik wel dat Rutger dat plaatst. maar ik heb het over het algemeen, dat van gister naar al die linken van google en zo.

    [ bericht aangepast op 30 dec 2010 - 11:15 ]


    They fell in love, didn't they?

    Valt best mee, in vergelijking met andere sites!


    Don't dream your life, but live your dream!

    RAJM schreef:
    Dat balkje is voor het nichtje van Rutger, ik snap dat hij dat daar neerzet.
    & idd, andere sites staan vol met reclame, Quizlet valt wel mee.

    ik vind het wel meevallen hoowr.

    Justmelotte schreef:
    Valt best mee, in vergelijking met andere sites!


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    ik vind het wel meevallen.


    I lost my dreams when I learnd how to fly!

    dat vind ik echt wel meevallen hoor.
    alleen wat is er met google links? #heeftietsgemistofzo?


    Hope goes lost but never dies.

    Nee, echt niet. Ik vind het hier prima zo. Op andere sites schieten de reclames je om de oren en krijg je steeds van die vensters die je halve beeld in beslag nemen of zie je van die irritante bewegende reclames naast je, wat echt heel erg afleidend is. Ik ben blij met Quizlet zo, qua reclame.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Pff, ik moest eerst een uur zoeken om die reclame uberhaupt te vinden. Valt wel mee dus.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Dat valt hartstikke mee, in vergelijking met andere sites. Bovendien heeft Rutger ook geld nodig op Quizlet draaiende te houden (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Quizlet moet toch geld binnen krijgen? Trouwens, ads by google, dat staat op zowat iedere site, zelfs op netlog. :'D


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    boem de voorpagina :]
    beginnen er wel meer reclame te komen.


    They fell in love, didn't they?

    what?
    welke reclame?


    I live for the applause, you will die for it.

    Nee, absoluut niet.


    Life is hard and then we die

    Best wel ja. Beetje reclame is niet erg, maar naar mijn gevoel wordt het ook steeds meer...


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.