• you know what? ik heb een uitdaging voor jullie.
    ik wil dat jullie (hoeft niet ofc) Amnesia: The Dark Descent installeren.
    Hier downloaden. GRATIS.

    Download het met Vuze > uitpakken > branden op CD > installeren > spelen.

    Dit.. is serieus het engste wat ik ooit heb meegemaakt.

    Je speelt een man, Daniel, hij is terechtgekomen in een kasteel. Hij weet niet hoe en wat er allemaal is gebeurd. Je moet dus uit het kasteel zien te komen. Maar.. ja ;-; er zijn monsters. Het een run&hide game. Dus als je er een tegenkomt moet je je verstoppen of wegrennen, of doodgaan natuurlijk :') Daniel is bang in het donker, dus als je te lang in het donker zit draait hij door en gaat je beeld draaien enzo en word je eerder gezien door de monsters. Ook mag je niet te lang naar de monsters kijken, daar draait hij ook van door :'D Dus je hebt geen idee waar het fucking monster is.

    really. als jullie dit downloaden: share your adventures here. I'd love to know what your reaction was :')
    Ander topic. Hier kun je wat eerdere dingen lezen, hoe ik heb gereageerd zegmaar. :') Vanaf nu dus hier 8D

    [ bericht aangepast op 29 dec 2010 - 22:58 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Kikkeli schreef:
    (...)
    omg ;-; wat heb jij een gemene vriend XD

    Ik weet het. Gelukkig had ik een hele lekkere lolly en daardoor kon ik er wel tegenaan :'D


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Ik weet het. Gelukkig had ik een hele lekkere lolly en daardoor kon ik er wel tegenaan :'D

    Ik las; had hij een hele lekkere lolly. Ik zat zo achter het scherm van; .__. wat zegt ze nu?


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    moet je het persé branden ? :/


    Life is a beautiful struggle

    Rebellaaa schreef:
    (...)
    Ik las; had hij een hele lekkere lolly. Ik zat zo achter het scherm van; .__. wat zegt ze nu?

    Hahaha :'D


    -

    Nee. Écht niet.


    It's time to be happy again.

    lol, ik ben nogal een noob met het downloaden van spellen.
    Maar kan je de download gewoon op 'pauze' zetten en hem morgen verder laten downloaden? Want hij moet nog ongeveer 2 uur downloaden en ik wil ook nog naar bed :'D


    There are several things that I have been doing wrong.

    Foals schreef:
    lol, ik ben nogal een noob met het downloaden van spellen.
    Maar kan je de download gewoon op 'pauze' zetten en hem morgen verder laten downloaden? Want hij moet nog ongeveer 2 uur downloaden en ik wil ook nog naar bed :'D
    2 UUR? wtffff.
    dunno.


    I live for the applause, you will die for it.

    Kikkeli schreef:
    (...)2 UUR? wtffff.
    dunno.


    Op dat Vuze staat dat hij zo lang duurt. Maar misschien komt het omdat ik die Vuze ook pas net heb gedownload :')


    There are several things that I have been doing wrong.

    Foals schreef:
    (...)

    Op dat Vuze staat dat hij zo lang duurt. Maar misschien komt het omdat ik die Vuze ook pas net heb gedownload :')
    hm, kan me niet herinneren dat het zó lang duurdde.


    I live for the applause, you will die for it.

    Wait, downloaden met Vuze, bedoel je gewoon dat ik bij die link op Download Torrent moet klikken, opslaan als blablabla en dan openen met Vuze zodat het daar kan worden gedownload/uitgepakt?
    (noobnoobnoob)


    There are several things that I have been doing wrong.

    ok dat ga ik doen.

    uhmm niet om het een of ander, maar mag je hier wel linken naar illegale content?

    En ik weet nog niet of ik het ga proberen... tis nu in de aanbieding op Steam

    Ik denk dat ik m morgen wel ga downloaden :p


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    mijn hemel,dat spel is echt eng en het geluid van dat monster....


    0_0

    Haha. Ik ga hem niet downloaden, maar het klinkt eigenlijk helemaal niet eng? Ik geloof het wel daar niet van, maar het klinkt gewoon zo niet eng. 8D


    Big girls cry when their hearts are breaking