• you know what? ik heb een uitdaging voor jullie.
    ik wil dat jullie (hoeft niet ofc) Amnesia: The Dark Descent installeren.
    Hier downloaden. GRATIS.

    Download het met Vuze > uitpakken > branden op CD > installeren > spelen.

    Dit.. is serieus het engste wat ik ooit heb meegemaakt.

    Je speelt een man, Daniel, hij is terechtgekomen in een kasteel. Hij weet niet hoe en wat er allemaal is gebeurd. Je moet dus uit het kasteel zien te komen. Maar.. ja ;-; er zijn monsters. Het een run&hide game. Dus als je er een tegenkomt moet je je verstoppen of wegrennen, of doodgaan natuurlijk :') Daniel is bang in het donker, dus als je te lang in het donker zit draait hij door en gaat je beeld draaien enzo en word je eerder gezien door de monsters. Ook mag je niet te lang naar de monsters kijken, daar draait hij ook van door :'D Dus je hebt geen idee waar het fucking monster is.

    really. als jullie dit downloaden: share your adventures here. I'd love to know what your reaction was :')
    Ander topic. Hier kun je wat eerdere dingen lezen, hoe ik heb gereageerd zegmaar. :') Vanaf nu dus hier 8D

    [ bericht aangepast op 29 dec 2010 - 22:58 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Oeh mij lijkt het best leuk (: x'D

    Genius schreef:
    Ik zou het geluid uit zetten en de lichten aan laten, dan is het niet zo erg om te spelen :'D

    ik onthoud het,
    jeez,
    hij gaat wel snel met downloaden. :'D


    Life is a beautiful struggle

    Kikkeli schreef:
    (...)Als je het geluid uitzet hoor je het monster nie-hiet D: Maar ja, wel met lichten aan anders schijt je 7 kleuren stront.

    Die geluiden zijn juist eng.. maar okee dan hoor je hem niet en weet je al helemaal niet dat ie in de buurt is :'D Goed punt ghehe.


    -

    Maar serieus. Toen ik het spel voor het eerst opstartte kreeg je allemaal van die tips vantevoren.
    'Zet de lichten uit'
    'Speel het in een donkere kamer'
    'Zet je geluid hard aan'
    'Doe je koptelefoon op'

    bah, ik deed allemaal het tegenovergestelde :')


    I live for the applause, you will die for it.

    Kikkeli schreef:
    (...)XD ja, dat dacht ik dus ook.
    nieuwsgierigheid heeft echt zo zijn negatieve kanten ;-;

    Ik weet het, daarom weerhoud ik mezelf ervan om het te downloaden :3


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Kikkeli schreef:
    (...)Als je het geluid uitzet hoor je het monster nie-hiet D: Maar ja, wel met lichten aan anders schijt je 7 kleuren stront.


    Ik scheet er al 8 toen ik die trailer aan het kijken was, no way dat ik dat spel ga spellen of uberhaupt al ga downloaden.


    Never wait for perfection, just make it.

    Ik wil het zo graag is een keer spelen :P
    Maar niet in mn eentje, dan word ik helemaal gek. Like that guy. "Omg omg! What's happening!?"
    Ect C:


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Kikkeli schreef:
    Maar serieus. Toen ik het spel voor het eerst opstartte kreeg je allemaal van die tips vantevoren.
    'Zet de lichten uit'
    'Speel het in een donkere kamer'
    'Zet je geluid hard aan'
    'Doe je koptelefoon op'

    bah, ik deed allemaal het tegenovergestelde :')

    Als ik dat allemaal deed dan kreeg ik serieus dikke hartaanval denk ik..


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Als ik dat allemaal deed dan kreeg ik serieus dikke hartaanval denk ik..
    omg.. ik wil het niet eens weten. ik krijg al dikke hartkloppingen als ik het met een vriendin speel, smiddags.


    I live for the applause, you will die for it.

    hahah, vergeet niet jullie reactie hier te droppen :'DDD


    I live for the applause, you will die for it.

    Kikkeli schreef:
    (...)omg.. ik wil het niet eens weten. ik krijg al dikke hartkloppingen als ik het met een vriendin speel, smiddags.

    Die vriend waarmee ik het ging doen, die had alles expres donker gemaakt o_o maar ik eiste dat er een lamp aanging en het geluid niet te hard. En dat hij op esc zou drukken als ik het wou :'D En hij ging het spelen zegmaar en toen moest ik van hem ook spelen. Maar ik durfde niet dus ik ging met die Daniel helemaal niks vooruit en alleen maar verstoppen ..


    -

    OMG Die trailer, echt, ik gooide iets naar het beeldscherm bij elk geluidje dat ik hoorde o.o


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Klopt het dat ie in 1 seconde is gedownload?


    There are several things that I have been doing wrong.

    Foals schreef:
    Klopt het dat ie in 1 seconde is gedownload?

    yup 8D ok, 1 seconden is wat overdreven. Maar het is zo klaar'.
    Rebellaaa schreef:
    OMG Die trailer, echt, ik gooide iets naar het beeldscherm bij elk geluidje dat ik hoorde o.o

    LOLOL stel je voor dat je het zelf speelt XD
    Genius schreef:
    (...)
    Die vriend waarmee ik het ging doen, die had alles expres donker gemaakt o_o maar ik eiste dat er een lamp aanging en het geluid niet te hard. En dat hij op esc zou drukken als ik het wou :'D En hij ging het spelen zegmaar en toen moest ik van hem ook spelen. Maar ik durfde niet dus ik ging met die Daniel helemaal niks vooruit en alleen maar verstoppen ..

    omg ;-; wat heb jij een gemene vriend XD

    [ bericht aangepast op 29 dec 2010 - 23:24 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Kikkeli schreef:
    (...)
    LOLOL stel je voor dat je het zelf speelt XD

    Doe maar niet joh ._.


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.