• Claire Tonkin lijkt een gewone heks te zijn. Een volbloed heks dat wel, ze heeft het naar haar zin thuis en is behoorlijk verwend. Maar de dag waarop er dan eindelijk een brief door de brievenbus gleed veranderden alles. Van haar ouders zou ze moeten omgaan met mensen die ze niet mocht. Nu, 4 jaar nadat ze de brief kreeg leek alles nog erger te worden.

    Voldemort word steeds machtiger en krijgt steeds meer dingen in zijn greep. Net zoals Claire haar ouders, trouwe dooddoeners van hun heerser. Wat als Claire gedwongen word net zoals hun te worden, samen met haar rivaal – niemand minder dan Draco Malfoy – zal Claire doodsangst uit slaan of is ze trots? Zelfs Claire weet hier het antwoord niet op.


    Ik ben dit vooral nog aan het uitwerken, wat vinden jullie? Het word hoe dan ook een Draco Malfoy lovestory.

    Doen / Niet doen?
    Engelse namen / Nederlands
    Rollen?
    Met / Zonder flashbacks?


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Doen / Niet doen?
    Engelse namen / Nederlands: ik gebruik ze door elkaar :3
    Rollen? Moet je zelf weten, maar ik ga eentje maken, lalala~
    Met / Zonder flashbacks? Maar dan moet het wel duidelijk zijn...


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Doen / Niet doen?
    Doen
    Engelse namen / Nederlands
    Doen, maar dan alleen de namen, en niet ook 'toverstok' en 'spreuk' in het engels doen, dat leest vervelend.
    Rollen?
    Ja, en ik meld me ana
    Met / Zonder flashbacks?
    Zonder, als ik iets niet fijn vind lezen, zijn het wel flashbacks


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Doen / Niet doen?
    Doendoendoendoendoendoendoendoen :9~

    Engelse namen / Nederlands Ik gebruik altijd Engelse namen, maar dat komt ook doordat ik niet alle Nederlandse namen ken. Mix is an option
    Rollen? Jaa, want ik wil er eentje (krul)
    Met / Zonder flashbacks? Met. No comment about that.


    Wear a necklace of rope, side by side with me

    Doen.
    Nederlandse Namen. [Engels zijn leuker, Nederlandse zijn duidelijker]
    Rollen, moet je zelf weten. Het kan zijn dat de rollen die je krijgt niet bij je verhaal passen. Dat is een risico wat je neemt. Ik doe zelf niet aan rollen, omdat ik het leuker vind om het geheel zelf geschreven te hebben. Maar dat is jouw keuze.
    Met flashbacks.


    Carry me away, I hope that you don't break.

    doen
    engelse en nederlandse namen
    rollen: moet je zelf weten
    wel flashbacks maar meld het wel even als het een flashback is of doe het dan in een ander lettertype ofzo.


    Every word written is a victory against death | Michel Butor