• Ik moest gisteren slapen en ik probeerde te slapen. Ik lag niet zo gemakkelijk en na een tijde hoorde ik een toets van mijn mobieltje. Het geluid dat als je het indrukt. Ik dacht, nee joh! Je verbeeld je het maar. Ik probeer weer te slapen. Hoor ik weer een toets! En daarna nog 1! Het was overduidelijk MIJN mobieltje, want mijnes klonk zo. Ik spring uit mijn bed en ren naar de lichtknop. Ik doe hem aan ik keek of er iemand was. Er was niemand. Ik pakte mijn broek die op de grond lag en ik zocht naar mijn mobieltje. Ik kon hem nergens vinden. Ik dacht; ik verbeeld het me, misschien is het toch mijn vaders mobieltje.
    De volgende dag(vandaag dus) ga ik me omkleden. Ik doe weer die broek aan en wat steekt er half uit? MIJN MOBIELTJE!
    Ik vertelde het aan mijn ouders en na een tijdje stilte zei mijn mam: Kathy, misschien is er toch iets tussen hemel en aarde.

    OMG eeeng -.-
    nog nooit zoiets meegemaakt :)
    xx


    everybody needs a song.

    Jou moeder is echt droog. x]
    Creepy x_x


    Mew <3

    Eng...

    ik had gister ook zoiets..
    was ik boven en opeens gaat myn deurklink omlaag en de deur los en dus ik kijken was er niemand boven en toen gink in pyjama naar beneden voelde het net of iemand me een duw gaf en toen vielk byna de trap af O_o


    We can only learn to love by loving.