• Ik moest gisteren slapen en ik probeerde te slapen. Ik lag niet zo gemakkelijk en na een tijde hoorde ik een toets van mijn mobieltje. Het geluid dat als je het indrukt. Ik dacht, nee joh! Je verbeeld je het maar. Ik probeer weer te slapen. Hoor ik weer een toets! En daarna nog 1! Het was overduidelijk MIJN mobieltje, want mijnes klonk zo. Ik spring uit mijn bed en ren naar de lichtknop. Ik doe hem aan ik keek of er iemand was. Er was niemand. Ik pakte mijn broek die op de grond lag en ik zocht naar mijn mobieltje. Ik kon hem nergens vinden. Ik dacht; ik verbeeld het me, misschien is het toch mijn vaders mobieltje.
    De volgende dag(vandaag dus) ga ik me omkleden. Ik doe weer die broek aan en wat steekt er half uit? MIJN MOBIELTJE!
    Ik vertelde het aan mijn ouders en na een tijdje stilte zei mijn mam: Kathy, misschien is er toch iets tussen hemel en aarde.

    Fét eng/raar... ;S

    o.m.g ^^
    Eng ..


    -

    ;o Vet vaag.


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Ooh dat is echt vet weird :|!


    bla bla bla

    OMF*G dat is raarr

    Iik vind het eng

    x


    A. ikmisje.

    En ik weet gewoon zeker dat het mijn mobieltje was, want ik weet precies welke toetsen er zijn ingetoetst. 2 cijfers en 1 OK knop

    creepy

    Uh... ENG =O


    Tanya is de beste.

    ik durf vanavond dus niet te slapen :|

    gebeurde ook en keer bij mij maar neit met mijn telefoon met mijn i pod dat is nog enger :|

    mijn i-pod lag op mijn bureau en dat lichtje ging aan en uit :| ik poepte bijna in mijn broek :|
    maar die van jou is vet creepy ! :|

    gebeurde ook en keer bij mij maar neit met mijn telefoon met mijn i pod dat is nog enger :|

    mijn i-pod lag op mijn bureau en dat lichtje ging aan en uit :| ik poepte bijna in mijn broek :|
    maar die van jou is vet creepy ! :|
    ohmy das eng xO

    Een geest die je mobieltje terroriseert? [/sarcasm]


    Bored.

    Een geest die je mobieltje terroriseert? [/sarcasm]
    op dit moment vind ik dat niet grappig :|

    Eng ö
    Mijn Ipod lag eens op m'n bureau… En hij ging aan :|


    Een geest die je mobieltje terroriseert? [/sarcasm]


    Whaha xD

    xX Elien


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    ik heb ook es gehad. zo opeens ging mijn licht uit, dacht ik niet veel over na, dacht dat het electriciteit was, maar toen kreegk een bericht van mezelf

    het is hier donker en ik ben bang
    ik wil naar het licht maar ik zie het niet

    echt creepy. en toen ging het licht weer aan