Whoop! Whoop! Inclusief hoofdletters.
[ bericht aangepast op 29 dec 2010 - 15:19 ]
"I shut my eyes in order to see.'
Kingston schreef: SJALALIESJALALA SJALALIESJALALA T GAAT NIET UIT MIJN KOP 8D
"Ignite, my love. Ignite."
NOOOOOOO. ZING HET NIET. DOE HET NIET. PLEASE X'D
Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen
Jigsaw schreef: NOOOOOOO. ZING HET NIET. DOE HET NIET. PLEASE X'D
Zal ik een ander liedje zingen?
I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'
IK BEN EEN KLEIN PAARS VISJE IN EEN ZEE VAN ROZE
OP EEN GROTE PADDESTOEL, ROOD MET WITTE STIPPEN...
LALLALALALALAALALALALALALALALALLALALALALLAALLALALALLALAAL KOM WE GAAN GALGJE DOEN MAAR DAN ANDERS IK ZET HIET STREEPJE NIEER JULLIE MOGEN BIJ ELKAAR 12 LETTER RADEN. NOU JA WIE DOET ER MEE?
EN HET WOORD IS: ....
WBitch schreef: LALLALALALALAALALALALALALALALALLALALALALLAALLALALALLALAAL KOM WE GAAN GALGJE DOEN MAAR DAN ANDERS IK ZET HIET STREEPJE NIEER JULLIE MOGEN BIJ ELKAAR 12 LETTER RADEN. NOU JA WIE DOET ER MEE?
MAG JE KLINKERS RADEN?
ja heleen is stout, proud to be stout, ze heeft er in 2007 al een boek over geschreven maar dat was heleen nog lange niet genoeg, dus toen volgende agrosie ook heleen haar eigen glossy, en zo hebben we nog heel wat voor de boeg, want ze is zo PROUUUUD proud to be stout, heeft ze op een lul gezeten dan moet iedereen het weten zoek maar dekking want dan schrijft ze weer een boek, en daar word dan in door genomen hoe ze klaar is liggen komen met een hele grote neger in der broek, en nog 1 in der mond, en nog 1 in der kont, en een egrapronaam-no idea- en zijn grote banaan, in de hete woestijn, in de lift in de trein, en natuurlijk sm met een een zweep en een klem, en der ranzige klar ligt ze dwars op de bar, met een been in de nek en een pik in der bek, komt er 1tje weer klaar spuit het zaad in der haar, in der neus en der oor, en vanachter naar voor, en der man vind het allemaal goed, wat ze allemaal doet, want dan hoeft ie er zelf niet zo vaak over heen, o het is me der 1 onze stoute heleen, kan nu niemand iets doen, mep der dood met een schoen, ligt ze straks in der graf rukt ze petrus nog af, mag ze toch door de poort, en zo glibbert ze voort, en zo zijn wij dus nog lang niet bevrijd van diet tang, van dat ranzige wijf met der zieke geschrijf.. lalala 8D
[ bericht aangepast op 29 dec 2010 - 22:02 ]
Life is a beautiful struggle
BadHero schreef: MAG JE KLINKERS RADEN?
A?
Kingston schreef: ja heleen is stout, proud to be stout, ze heeft er in 2007 al een boek over geschreven maar dat was heleen nog lange niet genoeg, dus toen volgende agrosie ook heleen haar eigen glossy, en zo hebben we nog heel wat voor de boeg, want ze is zo PROUUUUD proud to be stout, heeft ze op een lul gezeten dan moet iedereen het weten zoek maar dekking want dan schrijft ze weer een boek, en daar word dan in door genomen hoe ze klaar is liggen komen met een hele grote neger in der broek, en nog 1 in der mond, en nog 1 in der kont, en een egrapronaam-no idea- en zijn grote banaan, in de hete woestijn, in de lift in de trein, en natuurlijk sm met een een zweep en een klem, en der ranzige klar ligt ze dwars op de bar, met een been in de nek en een pik in der bek, komt er 1tje weer klaar spuit het zaad in der haar, in der neus en der oor, en vanachter naar voor, en der man vind het allemaal goed, wat ze allemaal doet, want dan hoeft ie er zelf niet zo vaak over heen, o het is me der 1 onze stoute heleen, kan nu niemand iets doen, mep der dood met een schoen, ligt ze straks in der graf rukt ze petrus nog af, mag ze toch door de poort, en zo glibbert ze voort, en zo zijn wij dus nog lang niet bevrijd van diet tang, van dat ranzige wijf met der zieke geschrijf.. lalala 8D
BadHero schreef: A?
[ bericht aangepast op 29 dec 2010 - 21:59 ]