• Is leuk!
    Mehehe, zeker als je in een vrij kleine winkel staat met een baas en collega die beiden meer dan 30 jaar ervaring hebben. Het gebeurd namelijk regelmatig dat ik zonder diezelfde kennis dingen verzin/raad waar hun niet op komen op zulke momenten!

    Zoals net toen een man binnen kwam met een tl-armatuur dat hij niet open kreeg ... De baas ook niet na een kwartier priegelen en toen besloot ik ze maar te helpen door te opperen dat je het raampje misschien weg kon schuiven (ze liepen te kloten met schroevendraaiers e.d.) ... en dat werkte.
    En toen kreeg ik lieve complimentjes van de klant dat ik heel slim ben als vrouw in de elektronica en ze blij moeten zijn dat ze me hebben hier! :9~
    Maup(ie) -de baas-, was het daar vervolgens volmondig mee eens en nu ben ik mega-vrolijk! ;D

    Dus ja ... Soms is elektronica wel heel leuk. ;D
    [Vooral op dit soort momenten en met klussen e.d)

    Hebben jullie ook wel eens zulke dingen? Dat je op simpele/handige oplossingen komt waar anderen niet aan denken? -Om het maar nuttig te houden. 8D-


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    aaaw, dat is leuk, complimentjes krijgen hihi.
    Ik ben niet zo handig, -ahum zeg gerust kluns.- Maar ik snap wat je bedoel, ik was ook blij toen mijn baas zei dat "ik natuurlijk nog lang niet weg ging bij de theemuseum!" Ik was toen nog net nieuw, dus ik was super mega blij dat ik blijkbaar wel mocht blijven, aangezien ik mijn loon al had vergooit met al die glazen. xd.


    Alleen maar tranen van geluk

    Haha, dat klinkt heel voorspelbaar met die glazen ... Ik ben ook een ramp in dat soort dingen. En eigenlijk ben ik ook niet zo super handig, maar ik heb er wel wát aanleg voor en vind het gewoon interessant ... zodoende leer je het vanzelf. Bijv. ook met bouwpakketjes en dat soort dingen, dat houd het leuk. ;D


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Ik heb twee linkerhanden. Maar complimentjes krijgen is altijd leuk, toch?


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Spain schreef:
    Ik heb twee linkerhanden. Maar complimentjes krijgen is altijd leuk, toch?


    Ik ook best wel hoor, maar je hebt je hersens harder nodig dan je handen. Met een beetje nadenken en er dagelijks mee bezig zijn wen je daar vanzelf aan. :P

    Natuurlijk is dat altijd leuk! ;D


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Ik ben niet zo handig haha :')


    I'm not schizophrenic. Me neither.

    Ja, dat heb ik geregeld. Mijn moeder zegt dat ik met dingen in elkaar zetten een stuk handiger ben dan zij en daarom m´n pa zijn talent heb overgenomen. Er wordt veel te vaak aangenomen dat vrouwen echt beroerd zijn in zulke dingen en daar vecht ik ook al jaren tegen bij wijze van spreken. Zo kreeg ik het in de Filippijnen niet voor elkaar om een ventilator in mekaar te zetten omdat ik één klein detail over het hoofd zag, iets wat heel logisch was en toen kreeg ik te horen: ja, geef het maar aan die en die, omdat die er verstand van heeft. En ik had zoiets van: geef mij maar gewoon wat meer tijd, dit is echt wel te doen. Grmbl.. hoe easy, een fucking ventilator!


    No growth of the heart is ever a waste

    Tanzdiktator schreef:
    Ja, dat heb ik geregeld. Mijn moeder zegt dat ik met dingen in elkaar zetten een stuk handiger ben dan zij en daarom m´n pa zijn talent heb overgenomen. Er wordt veel te vaak aangenomen dat vrouwen echt beroerd zijn in zulke dingen en daar vecht ik ook al jaren tegen bij wijze van spreken. Zo kreeg ik het in de Filippijnen niet voor elkaar om een ventilator in mekaar te zetten omdat ik één klein detail over het hoofd zag, iets wat heel logisch was en toen kreeg ik te horen: ja, geef het maar aan die en die, omdat die er verstand van heeft. En ik had zoiets van: geef mij maar gewoon wat meer tijd, dit is echt wel te doen. Grmbl.. hoe easy, een fucking ventilator!


    Ik zal je zeggen dat er serieus klanten zijn die dingen niet van me aan willen nemen, omdat ik een vrouw ben. Of nog erger, niet eens door mij geholpen willen worden om die reden! ><
    Waaronder soms zelfs vrouwen!

    So, I totally get your point.

    Echt té belachelijk voor woorden. :/

    [ bericht aangepast op 29 dec 2010 - 19:05 ]


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Eh, nee. Ik ben juist degene die moeilijk loopt te doen ;D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Draai een dagje mee bij ons op scouting, en je ziet dat wij altijd óveral een oplossing voor hebben :'D
    Ik zou trouwens zelf noooit in de elektronica willen werken o.o


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    FACEPLANT schreef:
    Draai een dagje mee bij ons op scouting, en je ziet dat wij altijd óveral een oplossing voor hebben :'D
    Ik zou trouwens zelf noooit in de elektronica willen werken o.o


    Waarom niet? (Gewoon puur nieuwsgierig bedoelt, niet spottend o.i.d)
    Ik dacht ook er nooit in te willen, maar ik zocht dringend werk en kreeg dit als meevaller aangeboden. Nu werk ik er een halfjaartje ongeveer en vind ik het juist steeds leuker/interessanter worden. Je moet er denk ik ook een beetje ingroeien.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Vengeance schreef:
    (...)

    Waarom niet? (Gewoon puur nieuwsgierig bedoelt, niet spottend o.i.d)
    Ik dacht ook er nooit in te willen, maar ik zocht dringend werk en kreeg dit als meevaller aangeboden. Nu werk ik er een halfjaartje ongeveer en vind ik het juist steeds leuker/interessanter worden. Je moet er denk ik ook een beetje ingroeien.

    Ik heb het gewoon niet op electronica denk ik :'D


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Neh, ik ben blond (nerd)


    Ik ben gemeen xoxo

    KAK schreef:
    Neh, ik ben blond (nerd)


    Ik ook. Ja, ook van nature. (cat)

    Dat excuus telt dus niet mee! :'D


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Mijn vriendin kreeg haar cadotje niet open en toen zei ik heeeel droog: 'Daar zit plakband' -Trotsheid-