• Ik heb net heel lang met mijn vriend gepraat, over dat ik me zo down voelde. Voel me nog steeds niet echt beter, maar wel opgelucht. Niet meer als een bom die op ontploffen staat, gelukkig.
    We hebben maar besproken dat ik elke avond mijn eetschema voor de volgende dag stuur, aangezien ik veel te weinig eet (met moeite 700 cal). Hij veranderd er het één en ander aan, zodat ik zowiezo aan de 700 kom. Hopelijk kan ik dat weer opbouwen naar minimaal 1400, wat dus ook de minimale hoeveelheid is voor een mens.
    Ook hebben we een trainingsschema gemaakt, zodat ik een beetje figuur krijg. Waarschijnlijk val ik niet heel erg hard af met die training, aangezien het vooral spier is. Ook wel cardio gelukkig, want ik wil niet als een gespierde iemand rondlopen..

    Dinsdag ga ik weer naar mijn psygoloog, dus daar kan ik nog een keer mijn verhaal kwijt. Nu wil ik stap voor stapje weer vooruit komen en weer normaal met eten kunnen omgaan.. Terwijl ik ook gewoon wil blijven afvallen.


    Ik ben gemeen xoxo

    O:
    heavy!
    het komt wel goed (:


    Me so good.

    Ik heb al 3 dagen niet gegeten omdat ik me juist zo Gelukkig voel.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Goed dat je erover gepraat hebt. (:
    Succes ermee!


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Het gaat je lukken meid.(flower)


    <3

    Succes!
    ergens ben ik blij dat ik geen vriend heb

    Toronto schreef:
    Het gaat je lukken meid.(flower)


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Toronto schreef:
    Het gaat je lukken meid.(flower)


    Idd, onze steun heb je iig. (flower)


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Atmosphere schreef:
    Succes!
    ergens ben ik blij dat ik geen vriend heb

    Als ik mijn vriend niet had, was het nu veel erger met mij denk ik. Ik ben hem wel dankbaar, maar het is lastig om hem te moeten vertellen hoe ik me voel. Gelukkig -snapt- hij me wel en helpt hij me goed, maar af en toe wil ik zijn hulp niet en val ik als een gek af -ooit een keer 4 kilo in 5 dagen-. Toen kreeg hij het vanzelf door en hielp hij me erboven op, maarja. Af en toe lijk ik wel naar de bodem te zinken..


    Ik ben gemeen xoxo

    Ik vind het echt verschrikkelijk sterk van je dat je deze stap neemt.
    Respect.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Heftig...

    Maar wel heel goed van je ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    KAK schreef:
    (...)
    Als ik mijn vriend niet had, was het nu veel erger met mij denk ik. Ik ben hem wel dankbaar, maar het is lastig om hem te moeten vertellen hoe ik me voel. Gelukkig -snapt- hij me wel en helpt hij me goed, maar af en toe wil ik zijn hulp niet en val ik als een gek af -ooit een keer 4 kilo in 5 dagen-. Toen kreeg hij het vanzelf door en hielp hij me erboven op, maarja. Af en toe lijk ik wel naar de bodem te zinken..


    Right, oke. Ik verbergde dingen juist voor mijn ex'en. (tevergeefs)
    Anyway, hulp vind ik verschrikkelijk eigenlijk :$ op elke manier.

    Witherwings schreef:
    Goed dat je erover gepraat hebt. (:
    Succes ermee!


    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.

    succes! Ik hoop dat het snel weer beter gaat


    Be yourself

    Courtesan schreef:
    Ik vind het echt verschrikkelijk sterk van je dat je deze stap neemt.
    Respect.


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'