• Haaii^^
    Okay ik was dus vanplan om een nieuwe serie te maken maar nu zie ik dat er al een soort van die serie is :S. Ik zal het ff voorstellen.

    Het gaat over een meisje die Mia Toretto heet. Ze werkt in een soort van uhmm Ding waar ze auto's tunene. [Tunen= Maken tot snelle raceauto's.] Haar oudere broer, Dominic Toretto doet mee met die auto's aan aan straatrace's. Als er op een dag iemand, een jongen, komt opdagen die wil meedoen aan zo'n straatrace zijn de bommen gelost. Mia word verliefd op die jongen [1Van TH] en dat maakt problemen want eigenlijk werkt hij als geheim agent voor de politie. Als Dominic daarachter komt mag Mia niets meer met hem te maken hebben enzoo maar uiteindelijk komt alles goed.

    Maar nu heb ik gezien dat BarbieIsFAKE al zo een soort van Quiz heeft en nu weet ik niet of dit na-aperig is. Ik zag er naar uit om die Quiz te maken maar ik weet niet of zij me dan gaat vervloeken ofzo of me een na-aper gaat noemen :S. Zou ik deze Quiz maken of niet?

    xxx

    Ik zou ht haar zelf vragen :Y)
    Ik weet neit hoe ze het gaat vinden, maar als je eht vraagt weet je het iig zeker^^


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    ik zou hem niet maken. Hij lijkt ook heel hard op de film the fast of the furious fzoiet :S


    & als de duisternis valt,, schuil 'k bij jou <33

    'T gaat,hangt ervan af waarvan je houd,ikzelf hou niet van die Gehime-polietie series enzo maarja.

    Ik zou ht haar zelf vragen :Y)
    Ik weet neit hoe ze het gaat vinden, maar als je eht vraagt weet je het iig zeker^^
    agreement


    Why don't you break my heart

    Nou, aar heb ik hem ook op gebaseer op die film -.-

    'T gaat,hangt ervan af waarvan je houd,ikzelf hou niet van die Gehime-polietie series enzo maarja.


    maar van dat politie gedoe komt er niet veel in dusjah

    Ik zou ht haar zelf vragen :Y)
    Ik weet neit hoe ze het gaat vinden, maar als je eht vraagt weet je het iig zeker^^

    Ik zou het ook gewoon aan haar zelf vragen :')


    Tanya is de beste.

    Heb ik gedaan maar ze reageerd niet -.-

    vraag het haar gwn dan weet je het

    x


    A. ikmisje.

    Heb ik gedaan maar ze reageerd niet -.-

    Ze is eten, ik ken haar nl ;)


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Heb ik gedaan maar ze reageerd niet -.-


    MSS is ze met iiets bzg x)


    A. ikmisje.

    Nee want ze is terug online ...

    ik ben er. sorry zag ht net pas oke..

    ik vind het allemaal prima hoor als je maar niet precies hetzelfde verhaaltje als my gaat vertelle << je blyft uit het pashokje met georg (A) < oke dat was vrolyke reactie in myn depressieve bui...


    We can only learn to love by loving.

    als jij het een leuk verhaal vind, prima dan moet je hem maken lieverd <33

    Je hebt het wel gevraagt en als zij dan geen antwoord geeft, is dan haar probleem =]


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    als jij het een leuk verhaal vind, prima dan moet je hem maken lieverd <33

    Je hebt het wel gevraagt en als zij dan geen antwoord geeft, is dan haar probleem =]


    People who are meant to be together always find each other in the end.