• ><
    ik ben dus zo boos op mijn ouders =S die hadden zo abbonoment opgezegt voor mijn sportschool omdat ik in de vakantie niet ging O.o dus toen werd ik boos en zei ik tegen me moeder krijg de tering >< ja ik scheld altijd als ik boos ben en toen gooide ik perongeluk een vaas van haar stuk =O omdat ik altijd met dingen ga gooien als ik kwaad ben x'D en nu zijn hun boos ;'S maar ik kan me woede niet beheersen ofzo en dan weten hun -.-' en nu heb ik 1 maand straf :S maar oke ik heb btw nog een idee!! x'D dat je je titel aan kunt passen bij je eigen topic ofzo want bij sommige staan er wel eens foutjes in enzo en dat is nogal irritand ><


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    (doeg)


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    miin ouders haddne bijna mijn hiphop lessen opgezegt =O maar ik zit er gwn nogsteeds op..
    maar volgens mij weten ze dat niet x'D


    don't Worry...Be gay.

    miin ouders haddne bijna mijn hiphop lessen opgezegt =O maar ik zit er gwn nogsteeds op..
    maar volgens mij weten ze dat niet x'D


    oms hoe krijg je het voor elkaar ?? x3 hoe kenne ze dat nou niet weten ?? x3
    maar wel kut !


    A Noble was Born in Chaos

    Omfg..
    jouw ouders lyken op die vn my
    die willen myn hiphoplesse afsegge omda het zogenaamd te duur werd en ik er nix op deed :x vlgens myn ma


    We can only learn to love by loving.

    (...)

    oms hoe krijg je het voor elkaar ?? x3 hoe kenne ze dat nou niet weten ?? x3
    maar wel kut !

    je hoeft maar 1x perjaar te betalen daar voor.dun is december komt ze daar wel achter :|

    maar nu? mijn ouders zij er nooit dus dan zit ik ook bij die hiphop dinges xD


    don't Worry...Be gay.

    AAAAH
    Ouders zuigen

    Let's kill them


    rules don't stop me

    Omfg..
    jouw ouders lyken op die vn my
    die willen myn hiphoplesse afsegge omda het zogenaamd te duur werd en ik er nix op deed :x vlgens myn ma

    de mijne zijn 91 euro :X


    don't Worry...Be gay.

    (...)
    de mijne zijn 91 euro :X

    OMFG ik zit op zo dans/zangles xD doorelkaar dat is 214 euro O.o daar moet ik ook af omdat ik het niet leuk vind (nerd)


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    en kickbox -_-


    Life is a fairytale, told by an idiot.