• Ik weet niet precies waar dit topic moet, dus als 't hier fout zit, verplaats 'm dan gerust =)

    eReaders, dat zijn van die soort elektronische apparaten waarop je boeken kan lezen (ik weet het, ik kan niet uitleggen).
    Nou wilde ik er daar eentje van kopen, maar ze zijn best duur.
    Dus mijn vraag is: Heb je een eReader of ken je iemand die er een heeft en zijn ze de moeite waard om te kopen?
    En moet je dan ook voor elk boek dat je erop zet betalen?
    Ik weet echt niet wat ik moet doen, wel kopen, niet kopen, wat denken jullie?


    “Love is a contradiction.”

    Niet kopen! Een boek tussen je handen voelt veel fijner, het lijkt me trouwens best irri om urenlang naar eenscherm te kijken als je iets in één keer wilt uitlezen.. (:
    En volgens mij moet je ook idd voor het boek betalen wat je erop zet..

    [ bericht aangepast op 28 dec 2010 - 17:59 ]


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Ik wil er ook wel een eigenlijk :'D, maarja die prijs..

    Ik google het even voor je.
    Ze zijn inderdaad wel in de tweehonderd euro.
    Oh, en op Marktplaats zijn ze in de honderd.
    Zelf denk ik niet dat het de moeite waard is, een boek in je hand is lekkerder, de bladzijdes omslaan enzo. Maar als je het zelf wilt zou ik op Marktplaats kopen, daar zijn ze goedkoper.
    En voor de voor-en nadelen en meer info kan je iemand op Marktplaats ff mailen, die een eReader verkoopt.


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Daar krijg je écht vierkante ogen van. Het leest ook verschrikkelijk irritant, en ik zelf vind de pagina's tussen mijn vingers toch veel fijner dan een blok koud metaal.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Heb je een iPod?


    Let the Night embrace you

    Eeen boek lijkt me veel fijner, en beter voor je ogen dan zon elektronisch ding wat ook nog is duurder is :''3


    =

    Nu ik het zo bekijk, het is uiteindelijk slecht voor je ogen als je er lang naar blijft staren, je kan beter boeken kopen. Want nu koop je én het boek en nog hardware om het boek te kunnen lezen. Geldverspilling dus (:


    your eyes are like stars in the night.

    Een boek is veel fijner en je krijgt er geen slechte ogen van. Van zo'n eReader wel.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ik ben het eens: een boek zelf is veel fijner

    én als je een boek koopt voor op je eReader dan heb je het op zo'n apparaatje staan en daar betaal je dan voor, als je naar de boekenwinkel gaat en een boek koopt, heb je zo'n boek ook echt in je handen enzo..


    It ain't broke, so don't fix it.

    Mijn vader heeft een eReader.
    Hij zelf vind het fijn. Het scheelt je wel veel geld, want je kan namelijk boeken downloaden op dat ding. Dan hoef je ze niet te betalen. En op vakantie hoef je dan geen 10 boeken mee te nemen.
    Maar ik vind het zelf persoonlijk fijner om een boek in mijn handen te hebben(krul)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Je moet sowieso voor elk boek dat je erop wilt betalen.
    Maar, bah bah bah, ik verafschuw die dingen :Y) Zo maar proberen het gewone boek van de markt te stoten terwijl die juist zo lekker ruiken (krul)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Language schreef:
    Mijn vader heeft een eReader.
    Hij zelf vind het fijn. Het scheelt je wel veel geld, want je kan namelijk boeken downloaden op dat ding. Dan hoef je ze niet te betalen. En op vakantie hoef je dan geen 10 boeken mee te nemen.
    Maar ik vind het zelf persoonlijk fijner om een boek in mijn handen te hebben(krul)
    Waar haalt hij die boeken dan vandaan? :') Want op Bol.com enzo moet je echt wel betalen voor die te downloaden boeken :Y)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik denk niet dat ik het zou willen, het is irritant om op een schermpje te moeten staren. Een een echt boek/kaft maken het verhaal soms mooier. Het zou wel handig zijn omdat het niet zo veel weegt, maar toch denk ik dat ik het zou afraden.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]