• ..... (22) Heeft 10 jaar opgesloten gezeten in huis. Huisarest. Als ze uiteindelijk vrijkomt omdat haar ouders zijn opgepakt voor mishandeling en moord krijgt ze een klein flatje en moet het hele leven opnieuw opakken. De wereld is compleet verandert in die jaren. Maar sommige dingen zijn nog hetzelfde en andere dingen komen er nog bij. zoals liefde

    -Zusje (In herrineringen,is dood. 12 t/m 14 jaar.)
    -Nieuwe vriendinSpeakUp
    -Andere goede vriendinKimPhobia
    -Oude vriendin
    -JongenTheDarkness
    -Bedenk wat.

    rol;
    Naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk (Geen emo's,gothics en andere niet normale uiterlijken. tenzij die bij je rol hoort):
    Geschiedenis:
    Extra:

    Niet de eerste maar de beste

    [ bericht aangepast op 29 dec 2010 - 14:18 ]

    Rol: Nieuwe vriendin
    Naam: Merel Lieke Straatstra (ja, ik weet het: echt een Nederlandse naam...)
    Leeftijd: 20
    Karakter: Opgewekt en gezellig. Je kan haar wakker maken voor bordspelletjes en kopjes thee. Ze is erg vriendelijk en soms een beetje dom en onhandig.
    Uiterlijk: Merel Lieke Straatstra is een vrolijk uitziende vrouw die lichte make-up draagt. Ze heeft geverfd blond haar (eerst rood) en groene ogen. Ze is lang en een beetje mollig.
    Geschiedenis: Ze is op haar vijfde naar een pleeggezin gebracht, omdat haar ouders niet voor haar konden zorgen. Dit pleeggezin vond ze vreselijk. Daarom was ze op haar elfde weggelopen en heeft ze zelf een eigen bestaan gesticht bij haar oom, die een eigen café had. Het is niet veel, maar Merel verdient nu de kost als oppasser en kassière
    Extra: Ze is als de dood voor spinnen.


    Our perspective only changes when we change our position.

    DarkLavigne schreef:
    Rol: Nieuwe vriendin
    Naam: Merel Lieke Straatstra (ja, ik weet het: echt een Nederlandse naam...)
    Leeftijd: 20
    Karakter: Opgewekt en gezellig. Je kan haar wakker maken voor bordspelletjes en kopjes thee. Ze is erg vriendelijk en soms een beetje dom en onhandig.
    Uiterlijk: Merel Lieke Straatstra is een vrolijk uitziende vrouw die lichte make-up draagt. Ze heeft geverfd blond haar (eerst rood) en groene ogen. Ze is lang en een beetje mollig.
    Geschiedenis: Ze is op haar vijfde naar een pleeggezin gebracht, omdat haar ouders niet voor haar konden zorgen. Dit pleeggezin vond ze vreselijk. Daarom was ze op haar elfde weggelopen en heeft ze zelf een eigen bestaan gesticht bij haar oom, die een eigen café had. Het is niet veel, maar Merel verdient nu de kost als oppasser en kassière
    Extra: Ze is als de dood voor spinnen.

    Engels het liefste. het staat een beetje raar in het verhaal. Maar ik wacht sowieso op meer aanmeldingen

    [ bericht aangepast op 27 dec 2010 - 19:57 ]

    Nieuwe Vriendin

    Naam: Emily Rose McClauty

    Leeftijd: 21

    Karakter: Emily is een stil meisje, ze houdt er niet van om in de belangstelling te staan. Ze kan wel goed praten en luisteren naar vriendinnen. Ze is een lief meisje met wat gekke trekjes. Ze houdt ervan om gek te doen als ze alleen is met haar vriendinnen. Als je alleen met haar bent komt Emily pas echt een soort van tot leven. Dan durft ze wel gewoon alles te zeggen. Emily is wel altijd in voor een feestje. Ze drinkt bijna nooit maar als ze iets op heeft kan ze een heel ander persoon zijn. Dan verandert ze van stil meisje, naar feestbeest.

    Uiterlijk: Emily heeft lang, blond golvend haar. Ze heeft groene ogen die ze altijd mooi zwart opmaakt. Ze vindt haar ogen zelf het mooiste aan haar en de meeste jongens ook. Verder doet ze altijd een laagje lip gloss op. Ze heeft een normale tint en is redelijk lang (1.78) Dat komt door haar lange, slanke benen. Ze draagt altijd hakken waardoor ze nog groter is.

    Geschiedenis: Emily heeft een redelijk gewone jeugd gehad. Ze is niet rijk, niet arm. Ze is niet verwend gewoon normaal. Het enige is dat haar ouders gescheiden zijn. Haar vader woont nu in Amerika samen met haar oudere zus, Milla. Ze mist haar zus heel erg omdat ze daar een erg goeie band mee had. Iedere zomervakantie gaat Emily twee weken naar Amerika.

    Extra: Emily is jongensgek. Hoewel ze een stil meisje is vallen jongens wel voor haar. Jongens vinden het schattig als ze snel een beetje rood wordt of niet weet wat ze moet zeggen. Emily weet dit en maakt daar iets te vaak gebruik van.


    De wereld is weer plat ja op bolle bibs na

    zou het dan niet , Been grounded of Used to be grounded zijn -ofzoeiets?-


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    Naam:Shay Martinez
    Leeftijd:21
    Karakter:Shay is een zeer koppig iemand. Een erg grote mond en neemt het altijd op voor vrienden en familie. Ze kan niet tegen mensen die onrechtvaardig worden behandelt en is altijd wel te vinden voor wraak. Verder is Shay erg vriendelijk en lief en dol op lachen. Ze haat onbekenden maar onthoud wel goed gezichten.
    Uiterlijk:Shay is van spaanse afkomst en dat kan je zien aan haar getinte uitelijk. Ze is 1m80 wat groot is voor een vrouw. Verder heeft ze een tatoo op haar enkel in de vorm van een muzieknoot om haar liefde voor muziek uit te drukken. ze heeft ook een navelpiercing en wilt later dolgraag een neuspiercing.
    Geschiedenis:Shay was de beste vriendin van het hoofdpersonage. Maar ze verloren elkaar uit het oog toen Shay moest verhuizen naar haar geboorteland Spanje. Dit jaar is ze voorgoed terug en schuimt alle feestjes af opzoek naar haar beste vriendin.
    Extra:Shay is een roepnaam. Haar echte naam is LaShay maar die naamt haat ze. Haar ouders wonen nog steeds in Spanje dus logeert Shay bij haar oma.


    laat je weten of ik de rol heb of niet ?
    ik denk dat ik de storie ga lezen :')

    [ bericht aangepast op 27 dec 2010 - 20:07 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Miyagi schreef:
    zou het dan niet , Been grounded of Used to be grounded zijn -ofzoeiets?-

    nee hoor (:

    iGoogle schreef:
    (...)
    nee hoor (:


    Hha sorry dan :)
    Veel succes met de story !


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    Zusje
    Naam: Lauryn (de zelfde achternaam als de hoofdpersoon)
    Leeftijd: 14
    Karakter: Lauryn was erg spontaan, ze liep sinds ze klein was over van energie, hyperheid en vrolijkheid, ze zag alles positief in Lauryn zei wat ze dacht en dacht wat ze zei. Lauryn was niet bang en erg zelfverzekerd.
    Uiterlijk: Lauryn Ze had halflang blond haar. ze droeg kleding van de laatste mode en had bruine ogen.
    Geschiedenis: Ze was 8 toen haar zus werd opgesloten, dat was best traumatisch omdat ze een hele goede band met haar had, daardoor werd ze ook bang voor haar ouders en zat ze veel op haar kamer of was ze met vriendinnen, op school probeerde ze haar thuissituatie te verbergen door super vrolijk te zijn, later had haar karakter dat gedrag overgenomen en kon ze alleen nog maar vrolijk zijn.
    Extra: Lauryn ging vaak sporten om haar zorgen te vergeten, later wou ze proffesioneel danseres worden helaas heeft ze nooit die kans gehad om het te worden

    [ bericht aangepast op 28 dec 2010 - 16:38 ]


    Sterf niet voordat je dood bent

    Lotis schreef:
    Zusje
    Naam: Lauryn (de zelfde achternaam als de hoofdpersoon)
    Leeftijd: 18
    Karakter: Lauryn is erg spontaan, ze loopt sinds ze klein was over van energie, hyperheid en vrolijkheid, ze ziet alles positief in (behalve dan dat ze haar zus hebben opgepakt dat is niet positief) Lauryn zegt wat ze denkt en denkt wat ze zegt. Lauryn is niet bang en erg zelfverzekerd.
    Uiterlijk: Lauryn Ze heeft blond haar dat meestal in een staart zit, ze draagt kleding van de laatste mode en heeft bruine ogen.
    Geschiedenis: Ze was 8 toen haar zus werd opgesloten, dat was best traumatisch omdat ze een hele goede band met haar had, daardoor werd ze ook bang voor haar ouders en zat ze veel op haar kamer of was ze met vriendinnen, op school probeerde ze haar thuissituatie te verbergen door super vrolijk te zijn, later had haar karakter dat gedrag overgenomen en kon ze alleen nog maar vrolijk zijn.
    Extra: Lauryn gaat vaak sporten om haar zorgen te vergeten, ze wil graag leren voor professioneel danseres

    sorry maar ze is te oud. mijn fout maar er had ook bij moeten staan dat ze dood is.

    OO ik verander het wel even

    Edit: Zo goed?

    [ bericht aangepast op 28 dec 2010 - 16:39 ]


    Sterf niet voordat je dood bent

    Lotis schreef:
    OO ik verander het wel even

    Edit: Zo goed?

    vandaag ben ik brutaal. Ik kijk wel naar foto's. Sorry,sorry,sorry!

    ^maakt niet uit hoor :)


    Sterf niet voordat je dood bent

    Naam: Ryan Thomas Browns
    Leeftijd: 22
    Karakter: Ryan is een zeer attente vriendelijke jongen. Hij staat altijd klaar voor mensen die hem nodig. Voor meisjes zal hij opkomen als deze in de nesten zitten. Bij Ryan kan je terecht als je een verhaal kwijt wilt of bij hem wilt komen uithuilen is dat altijd mogelijk. Als hij boos is,is hij een echte vechtersbaas maar zal er nooit gewoon op losslaan. Zijn woede is hij wel de baas,maar niet altijd.
    Uiterlijk (Geen emo's,gothics en andere niet normale uiterlijken. tenzij die bij je rol hoort): Ryan Thomas heeft kort donkerbruin haar en bruine ogen. Hij heeft een slank afgetraind lichaam en een sixpack. Zijn armen zijn zeer gespierd.
    Geschiedenis: Als kleine jongen werd Ryan verplicht om gevechtsporten te volgen,omdat zijn ouders wilde dat hij net zo een bokser en vechtersbaas zou worden als zijn vader. Dit maakte zijn jeugd er niet makkelijker op maakte.Na zijn basisonderwijs ging Ryan naar een professionele sportschool,waar hij wetenschappen-sport volgde. Nu is Ryan leerkracht Wetenschappen-topsport en gevecthsport.
    Extra: In zijn vrije tijd is sport Ryan's lust en leven. Als hij een meisje heeft is zij eigenlijk zijn leven.

    dringend het zusje nodig!