• Hello.
    Ik heb echt dringend nieuwe schoenen nodig en dan het liefst enkellaarsjes in het (licht)bruin/beige of grijs. En van een site mag, maar wel een Nederlandse site graag.
    Het liefst zo'n of zo'n soort model.
    En van een Nederlandse site/winkel.
    Die bruine vind ik toch wel geweldig leuk, maar ik zou niet weten waar ik die kon kopen. Oohja de prijs mag tot de 45 euro zijn.
    Alvast bedankt, als iemand zoiets weet.
    much love


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    mag geen hak onderzitten?

    Ga de stad in en kijk in elke schoenen winkel ^^ ze hebben vast wel een soort gelijk iets maar veel suc6 ^^


    its always the same road,it just go's on and on..

    pseudoniem schreef:
    mag geen hak onderzitten?

    Haha het liefst niet, dan voel ik me zo groot ;x


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    ga gewoon lekker een hele dag de stad in met vriendinnen ofzo, shoppen (:

    LogicKiller schreef:
    ga gewoon lekker een hele dag de stad in met vriendinnen ofzo, shoppen (:

    Ik woon in een boerengat;$ En daar hebben ze het niet en in Almere heb ik ook niets gevonden, dus ik ben bang dat ik naar een site zoek.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Heb even gekeken, maar kon niet echt iets vinden wat jij bedoeld.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Qlimax schreef:
    Heb even gekeken, maar kon niet echt iets vinden wat jij bedoeld.

    Jammer toch bedankt!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik heb nog nooit zulk soort schoenen gezien in een winkel. En ik winkel niet online dus ik kan je niet helpen.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik kan ze ook nergens meer vinden. Vorig jaar waren deze soort schoenen heel erg in de mode maar nu moet je je toch echt overgeven aan de..
    - UGG's (Neppe, echte etc.)
    - Soort Cowboylaars-achtig iets met ronde neuzen (in alle soorte stoffen, kleuren en lengtes)
    - Laarsen met een hak en dan voornamelijk sleehak zie je echt overal (met bontjes vooral!)

    Kijk anders even op de site van bv Sacha, Invito of Schuurman schoenen. Misschien kan je een ander leuk model vinden..

    [ bericht aangepast op 27 dec 2010 - 19:52 ]

    awakening schreef:
    Ik kan ze ook nergens meer vinden. Vorig jaar waren deze soort schoenen heel erg in de mode maar nu moet je je toch echt overgeven aan de..
    - UGG's (Neppe, echte etc.)
    - Soort Cowboylaars-achtig iets met ronde neuzen (in alle soorte stoffen, kleuren en lengtes)
    - Laarsen met een hak en dan voornamelijk sleehak zie je echt overal (met bontjes vooral!)

    Kijk anders even op de site van bv Sacha, Invito of Schuurman schoenen. Misschien kan je een ander leuk model vinden..

    Ik ben al aan t sparen voor UGGs ja. haha geweldige schoenen zijn dat! En die sleehak met bond is leuk, maar hakken zijn jammer genoeg niet aan mij besteed, maar ik ga even op die sites kijken! Bedankt!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.