• Eigenlijk heeft ze een briljant domme opmerking gezegd, maar dat doet er niet echt toe.
    We hadden gisteren dus kerstfeest bij oma en opa en we deden een quiz. En de vraag was: Wat is de hoofdstad van Marokko?
    En mijn oma echt zo helemaal overtuigd van haar gelijk: Portugal. Ik kon niet meer! Oma altijd met haar briljante (domme) opmerkingen. :Y)

    Heeft er nog iemand een oma met van die briljante opmerkingen? Of gewoon een geweldige oma? Of gewoon een andere briljante opmerking?

    [ bericht aangepast op 27 dec 2010 - 15:48 ]

    Mijn oma zegt altijd: "Oenemeloen"


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Hahaha, je oma. :'D Typisch weer voor de familie Snoeks.

    Of de familie Bloemen;

    haha, geweldig!
    mijn oma is niet zo grappig.

    Haha,nee ik heb wel een geweldige oma,maar ze heeft geen domme opmerkingen.

    Hahaa, geniaal (nerd)


    You are beautiful, you are love.

    Hahah, die is serieus echt ginaal :'D
    Nee, heb helaas geen oma meer.
    Wel toen ik nog klein was ging ze altijd woorden spellen als ik ze niet mocht horen. Als ze een cadeautje ging kopen en het vertellen aan mijn moeder in mijn bijzijn ging ze het altijd spellen. En ik kwam er altijd achter haha :3


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    & ja, m'n oma is geweldig, maar te slim om van die opmerkingen te maken (krul)


    You are beautiful, you are love.

    Rictusempra schreef:
    Of de familie Bloemen;

    De leuke familie uiteraard!
    Bij de andere familie heb ik geen bomma & bompa meer trouwens.

    Hehe, ik heb geen oma meer, dus die kan ook niet geniale opmerkingen maken.
    Ik heb nog 1 opa, en die heeft opzich wel een geniale reactie gemaakt.. (althans ik vind het grappig)

    Mijn opa zijn onderbeen is vorige weeg geamputeerd, en toen ging mama op bezoek en toen had ze een boek mee genomen. Zegt hij; ja wat moet ik daar nou mee? Mijn been is eraf dus ik kan niet meer lezen..

    Hehehehe, ik vond dat wel grappig toen mama het vertelde, maar eigenlijk is het best zielig. Hij is zo vergeetachtig..


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Mn oma zei eergister tegen mijn neef die nog bij zijn ouders woont; 'En, hoe is't in Amsterdam?' en de neef waar ze het tegen had keek haar echt zo aan van o.O en de neef die in Amsterdam woont begon keihard te lachen :3 ik vond het wel grappig :3 en mijn oma wordt altijd dronken van sinas.


    Destroy what destroys you.

    Mijn oma is de grootste humor bron die je kan hebben (: Ik kan wel een boek gaan schrijven over alle grappige dingen die ze zegt haha.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    mijn oma heeft soms haar momentjes :')
    als je een uitleg doet tegen en haar staat ze te knikken met een glimlach
    en als je dan vraag of ze het verstond, zegt ze nee :')


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Mijn oma zegt als ik kom binnelopen met een vriendin,
    Oh wacht even, dan kunnen jullie meteen mijn foto's zien die ik op picasa heb gezet.
    Of als ze weer eens een schilderij heeft gemaakt wil ze commentaar van me en dan gaat ze zelf alle minpuntjes opnoemen.


    Don't dream your life, but live your dream!

    Mijn oma zei vroeger altijd: Potverpielekus


    it's so empty living behind these castle walls