• Ik heb me verdraaid.. en ik kan al de hele middag/avond niet meer zitten! (ja ik heb zo'n spier bij me billen verdraaid) en ik zeg het je dat doet pijn:(

    Jullie zullen vast ook wel eens iets verdraaid hebben?:X


    My heart is yours and so am I

    ergens bij mn lies, mn knie, mn nek.
    bij mn nek werd het zwart voor mn ogen en ik had meer dan een week pijn -.-


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Hmmmm nee! Heb wel een knieschijf die het leuk vind van z'n plek te gaan en ik ben de ongelukjes koningin, maar verdraaien heb ik nog nooit gedaan............. :|


    Happy Birthday my Potter!

    Klinkt pijnlijk. Heb nu zoiets met m'n arm. Tenminste, ik denk dat dat het is. het doet sinds vanochtend bij bepaalde houdingen retezeer en ik zou niet weten wat ik eraan kan doen.


    Sarcasm's the body's natural defense against stupid.

    Ik verdraai altijd van alles, en dan loop ik te mopperen dat het pijn doet.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Dat is inderdaad niet echt lekker :S
    Sterkte ermee (flower)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    MissSwan schreef:
    Hmmmm nee! Heb wel een knieschijf die het leuk vind van z'n plek te gaan en ik ben de ongelukjes koningin, maar verdraaien heb ik nog nooit gedaan............. :|


    Ik heb nou precies hetzelfde, alleen verdraait mijn knieschijf dan wél. >.<


    Opgeven is geen optie.

    MissSwan schreef:
    Hmmmm nee! Heb wel een knieschijf die het leuk vind van z'n plek te gaan en ik ben de ongelukjes koningin, maar verdraaien heb ik nog nooit gedaan............. :|


    hihi zo'n knieschijf heb ik ook, en ik trek ook ongeluk aan. En ik verdraai altijd m'n nek of duim... of been... *zucht*


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Stiekem vind ik het best grappig (:
    Maar,ja,dat kan pijn doen (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Nee volgens mij niet, wel met alle sportdagen tot nu toe moest ik naar huis of kon ik niet meer meedoen omdat ik een blessure had.....


    Me so good.

    RAJM schreef:
    (...)

    Ik heb nou precies hetzelfde, alleen verdraait mijn knieschijf dan wél. >.<


    Je verdraait je knieschijf? Bedoel je daar mee dat je dan gewoon een verkeerde beweging maakt en dan verplaatst? Dat heb ik namelijk niet. Als ik er een klap tegenaan krijg dan zijn mijn spieren aan de ene kant van mijn knie niet sterk genoeg om hem op z'n plek te houden. Das niet zo handig als je regelmatig trappen krijgt, omdat je op synchroonzwemmen zit. Vandaar dat ik nu ook naar Fisio moetxD


    Happy Birthday my Potter!

    MissSwan schreef:
    (...)

    Je verdraait je knieschijf? Bedoel je daar mee dat je dan gewoon een verkeerde beweging maakt en dan verplaatst? Dat heb ik namelijk niet. Als ik er een klap tegenaan krijg dan zijn mijn spieren aan de ene kant van mijn knie niet sterk genoeg om hem op z'n plek te houden. Das niet zo handig als je regelmatig trappen krijgt, omdat je op synchroonzwemmen zit. Vandaar dat ik nu ook naar Fisio moetxD


    Jep, dat bedoel ik. ;P


    Opgeven is geen optie.

    RAJM schreef:
    (...)

    Jep, dat bedoel ik. ;P


    Key! Ligt het bij jou dan aan je gewricht?


    Happy Birthday my Potter!

    .....(hoera)

    MissSwan schreef:
    (...)

    Key! Ligt het bij jou dan aan je gewricht?


    ik denk het. alhoewel, ik kon vroeger, drie jaar geleden ofzo, een tijdje niet lopen door een virus die in mijn bloed, of knie, of iig bij mijn knie zat. Daar kon het ook nog mee te maken hebben, ofzoiets. Ik weet het zelf eigenlijk niet eens ;P


    Opgeven is geen optie.