• Ik zag net dat hij verfilmd word, ik kan niet wachten! =D Zijn er mensen die the host ookal hebben gelezen?

walking get's too boring, when you learn how to fly..

Ik vond het maar een raar verhaal, ik begreep het helemaal niet meer en ik kon niet goed meelezen omdat het in de tegenwoordige tijd stond.

We love because he loved us first - John 4:19

PARAM0RE schreef:
    Ik vond het maar een raar verhaal, ik begreep het helemaal niet meer en ik kon niet goed meelezen omdat het in de tegenwoordige tijd stond.

Ik heb 'm in het engels gelezen, in het begin snapte ik er ook niks van, maar ik was opnieuw begonnen met lezen en vond 't echt geweldig..

Dat is denk ik mijn lievelingsboek.
    Wel een beetje verwarrend in het begin, maar ik vond hem uiteindelijk heel goed.
    Al lijkt het me best moeilijk om dat boek te verfilmen.

effort never betrays you

PARAM0RE schreef:
    Het is ook een boek voor volwassenen. Sommige mensen kunnen er dus wel wat moeite mee hebben. Er worden normaal gezien nog vervolg verhalen op geschreven. Eentje heette The Seeker, dacht ik.

Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

Lipsy schreef:
    Dat is denk ik mijn lievelingsboek.
    Wel een beetje verwarrend in het begin, maar ik vond hem uiteindelijk heel goed.
    Al lijkt het me best moeilijk om dat boek te verfilmen.
    Had ik ook, want je zit gelijk midden in het verhaal. Eenmaal je het verhaal door hebt, is het wel prachtig. Ik vind het ook leuk dat er veel namen uit Flyleaf kwamen. x')

Ik heb `m, maar moet `m nog lezen :')

If I die young, send me away with the words of a lovesong.

Passerby schreef:
    (...)Het is ook een boek voor volwassenen. Sommige mensen kunnen er dus wel wat moeite mee hebben. Er worden normaal gezien nog vervolg verhalen op geschreven. Eentje heette The Seeker, dacht ik.

Normaal gezien lees ik ook volwassenboeken. Maar volgens mij is dat omdat ik geen fan ben van fantasie. Liever literatuur.

We love because he loved us first - John 4:19

Passerby schreef:
    (...)Het is ook een boek voor volwassenen. Sommige mensen kunnen er dus wel wat moeite mee hebben. Er worden normaal gezien nog vervolg verhalen op geschreven. Eentje heette The Seeker, dacht ik.

Ja, ik dacht ook al dat er nog vervolgen op kwamen.
    Ik had denk ik ergens gelezen dat ze er een trilogie -of hoe je dat ook zegt- van wou maken.:9~

effort never betrays you

Lipsy schreef:
    (...)
    Ik had denk ik ergens gelezen dat ze er een trilogie -of hoe je dat ook zegt- van wou maken.:9~

Klopt, dat stond op wikipedia geloof ik.

Lipsy schreef:
    (...)
    Idd, maar ik weet de titel van het derde boek niet meer. x')

Passerby schreef:
    (...)Idd, maar ik weet de titel van het derde boek niet meer. x')

Uhmm The Soul ofzo? (krul)

Clear schreef:
    (...)
    Uhmm The Soul ofzo? (krul)
    zou kunnen. Ik zal eens kijken.

She said in an interview that, if published, the first sequel would be entitled The Soul and the second The Seeker.[7] In November 2009, she said, "I'd like to eventually have The Host be part of a trilogy. That's one of the projects I'd really like to get to in the next year or so."[8]

Passerby schreef:
    She said in an interview that, if published, the first sequel would be entitled The Soul and the second The Seeker.[7] In November 2009, she said, "I'd like to eventually have The Host be part of a trilogy. That's one of the projects I'd really like to get to in the next year or so."[8]

Jeeeej. _O_

Clear schreef:
    (...)
    Jeeeej. _O_
    En er stond ook dat ze in 2009 besloten hebben het te verfilmen. Dat wordt dus nog even wachten. x') Ik ben benieuwd.