• Heey ik weet niet of sommige van jullie het progama Operation Reapo kennen. Het gaat over een familie zegmaar die door de bank naar mensen gestuurd word omdat ze hun auto niet hebben betaald en meestal zijn er mensen met de gekste dingen in hun hooofd om hun auto te houden
    Zoals: Nep zwangerschap in dat filmpje pist die vrouuw in dr broek en zegt dat dr "vliezen gebroken zijn"
    Zo heb je ook nog van een vrouw die zei dat dr man was overleden later kwam die de deur uitlopen.

    Maar om dit topic nuttig te houden kennen jullie deze serie en wat vinden jullie van deze mensen die dit soort dingen doen om hun auto te houden

    Dat soort mensen maken mij ziek. Als je zulke dingen bedenkt voor een fucking auto dan is er écht iets mis met je.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Courtesan schreef:
    Dat soort mensen maken mij ziek. Als je zulke dingen bedenkt voor een fucking auto dan is er écht iets mis met je.
    Ja komop straks geloven ze die echte zwangere mensen nietmeer en dan doen ze die vrouw enof het babytje wat aan..

    Ja dat ken ik..
    Het slaat nergens op dat mensen zo ver gaan voor een auto, net als wanneer die gast met een hijskraan op die auto in ramde terwijl die man er nog in zat..
    Maar aan de andere kant, die mensen zijn zooo onprofessioneel, ze rammen er meteen op los.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Sommige mensen doen hun f*cking best om een baby'tje te krijgen faken die rotmensen dat ze zwanger zijn.


    We love because he loved us first - John 4:19

    PARAM0RE schreef:
    Sommige mensen doen hun f*cking best om een baby'tje te krijgen faken die rotmensen dat ze zwanger zijn.
    Ja dat vind ik gewoon ziek, ook omdat als ze echt zwanger zijn het kindje en of de meoder pijn doen in zo'n situatie

    Nooit gezien. Als ik dit zo lees hou ik 't denk ik ook maar zo...


    Sarcasm's the body's natural defense against stupid.

    Courtesan schreef:
    Dat soort mensen maken mij ziek. Als je zulke dingen bedenkt voor een fucking auto dan is er écht iets mis met je.

    Gunpoint schreef:
    Nooit gezien. Als ik dit zo lees hou ik 't denk ik ook maar zo...


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Gewoon niet kijken, zulke programma's en mensen zijn niet gezond voor je :Y)(nerd)


    Wie du mir, so ich dir.

    Haha, ik kijk dat ook wel eens. Meestal loopt het dan weer op een gevecht en dan zijn ze weer allemaal boos enzo. Maar zulke mensen zijn wel écht een beetje vreemd daarboven.


    Wear a necklace of rope, side by side with me

    Jabberwocky schreef:
    Gewoon niet kijken, zulke programma's en mensen zijn niet gezond voor je :Y)(nerd)

    Amen


    Sarcasm's the body's natural defense against stupid.

    Gunpoint schreef:
    Nooit gezien. Als ik dit zo lees hou ik 't denk ik ook maar zo...


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Doet me denken aan 'n film, Repo man. :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    is wel leuk programma maar van zulke dingen wordt ik gewoon ziek:S


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    Villain schreef:
    Doet me denken aan 'n film, Repo man. :Y)
    Waar gaat ie dan over? Netzoals die serie of?