• kijkend naar Veronica Mars. Mijn zus had de eerste 3 dvd boxen (twee boxen per seizoen) van haar vriend gekregen en aangezien het toch een van mijn favo series is en ik ze al lang niet meer gezien had (en me er bitterweinig van herinner behalve dat BEAVER de bus had opgeblazen, haha spoiler) besloot ik ze opnieuw te kijken. En onder de kerstboom lagen de twee volgende delen en nu zit ik aan de laatste twee afleveringen van seizoen 2 en denk ik vandaag aan seizoen 3 te beginnen.
    Maar om het enigszins nuttig te houden, volgt hier mijn waardige praatpunt.
    Kijken/keken jullie ook deze serie toen die ooit op tv was of heb je ze net zoals ik op dvd en wie is je favo personage? :')

    [ bericht aangepast op 25 dec 2010 - 18:54 ]


    I lost myself in FM airwaves

    ik ken het niet. waar gaat het over?


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    BanZai schreef:
    ik ken het niet. waar gaat het over?


    Don't dream your life, but live your dream!

    Ik ken het alleen omdat Jolien er gek van is (krul)
    Heb een keer geprobeerd te downloaden, maar faalde hard :Y)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Wel Veronica Mars is de dochter van een privé detective en per seizoen is er een grote hoofdzaak zal ik maar zeggen waar ze allebei op niet altijd legale manieren aan werken en iedere aflevering is er dus een klein zaakje. In feite gaat het over het leven van de dochter van een privé detective. Natuurlijk is het complexer en veel leuker dan dat. Wat hou ik van de sarcasme en ironie die ze daarin gebruiken.


    I lost myself in FM airwaves

    Halley schreef:
    Wel Veronica Mars is de dochter van een privé detective en per seizoen is er een grote hoofdzaak zal ik maar zeggen waar ze allebei op niet altijd legale manieren aan werken en iedere aflevering is er dus een klein zaakje. In feite gaat het over het leven van de dochter van een privé detective. Natuurlijk is het complexer en veel leuker dan dat. Wat hou ik van de sarcasme en ironie die ze daarin gebruiken.

    oke. lijkt me wel wat (:


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Ik keek altijd s1ngle.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    BanZai schreef:
    ik ken het niet. waar gaat het over?


    Never forget the things that make you smile