• Als je je laat epileren? Vandaag was dat voor het eerst bij mij, want ik vond dat dat wel eens mocht. Mijn wenkbrouwen zijn namelijk best lelijk, want stiekem heb ik een doorlopende wenkbrouw, die heel subtiel is. Nee dat niet, maar er zitten heel veel haartjes net onder mijn mijn wenkbrouwen die echt gek zijn.

    of mijn mama is een epileer talent?

    Vinden jullie epileren pijn doen?


    Big girls cry when their hearts are breaking

    ik vind het onwijs pijnlijk. :'D


    Life is a beautiful struggle

    Ik epileer niet.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Witherwings schreef:
    Nee.


    Hope goes lost but never dies.

    Ik heb amper wenkbrauwen, als in, je kunt ze niet zien, dus ik heb dat probleem niet XD


    Life is hard and then we die

    Wenkbrauwen niet, benen wel ;3


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    ik vind het wel mee vallen en ik doe het zelf;)


    Don't serch to love, love will find you.

    Ik epileer men wenkbrauwen en ik vind niet echt dat het zeer doet, maar soms trek ik een haar uit en moet ik niezen xD


    Stop wishing, Start doing..

    Mwah, het voelt niet fijn ofzo, maar om het nou pijnlijk te noemen..


    it's so empty living behind these castle walls

    Ik hoef mijn wenkbrauwen gelukkig niet te epileren, ze zijn al mooi van zichzelf. Maar het lijkt me wel pijnlijk :x.


    Being happy doesn't mean everything's perfect, it means that you've learned to look beyond the imperfections.

    3D schreef:
    Haha best stom. Ik hoor echt van heel veel mensen uit mijn klas dat epileren ozo pijn doet, maar dat is helemaal niet? Wat een nerds! 8D

    Dankjewel (krul)


    They fell in love, didn't they?

    Ik epileer niet echt en ik ben trots op mijn heel subtiele doorlopende wenkbrauw. Ha!

    Niks of niemand komt aan mijn wenkbrauwen behalve ikzelf, grrr.


    No growth of the heart is ever a waste

    Nee niet echt...

    Unutulmaz schreef:
    Als je gaat bijhouden niet. Maar bij mijn eerste keer zat ik met tranen in mn ogen :P


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Nope ;'D


    Whatever '

    Ik doe dat soort dingen niet,ik vind dat zo'n grote onzin.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall