• Ik weet dat het nog niet het jaargetij is om over zon, zee en strand na te denken. Maar we gaan het wél doen. Ik ga namelijk De Quizlet Strandmeeting organiseren.

    Datum/tijd, zijn allemaal nog niet bekend, het moet namelijk op die dag wel lekker zonnig (en warm) weer zijn en dat kunnen we nu nog niet ruiken. Het zal vast aan het einde van de laatste zomervakantie worden (Die is van 16 juli 2011 t/m 4 september), omdat dan iedereen weer terug is van vakantie, uitjes, etc.


    Vragen/suggesties/opmerkingen/whatever; Kunnen allemaal in dit topic.


    Ik had als strand Scheveningenstrand in gedachten, met de Pier en de lekker Churros. (aangezien ik daar wél bekend ben ;d)

    Ook zou ik het graag samen mét iemand(en) willen organiseren, zet het gewoon in dit topic als je mee zou willen organiseren.

    @Iedereen die mee wilt:
    Geef a.u.b. zo snel mogelijk, wanneer je het weet, de data dat je op vakantie bent door, dan kan ik gaan puzzelen enzo.


    Dus, wie zou wel mee willen?

    Mensen die willen:
    -GabyDeUser
    -Witherwings
    -Rebellaaa
    -Washington
    -VIPpas
    -Kingston
    -Yousef -misschien-
    -Wallflower
    -''DÉ Rose''
    -Bieberiffic -misschien-
    -Courtesan
    -Reticent
    -FACEPLANT
    -Amerricka
    -Genius -misschien-
    -oldDiary -misschien-
    -Krullieees -misschien-
    -Mayci
    -Winterpaleis -misschien-
    -Heavily -misschien-
    -eikeldopje
    -Junns
    -twiddict -misschien-
    -Blaugrana -misschien-
    -Hiphopqueen
    -Highmore
    -Maaskantje
    -Cannibal
    -Crusher -misschien-
    -RINGDINGDONG
    -SHARONxLOVER
    -StillFly
    -Lanvin -misschien-
    -Enterrement
    -Wicky
    -Assassin -misschien-
    -yvetteBam
    -DEREK -misschien-
    -Arrow
    -WhatTheFuck -misschien-
    -GayGenootjes -misschien-
    -Lycoan
    -Rickjuh + Aanhang -misschien-
    -SLOAN
    -En Sem komt gewoon FUCKING mee, want die komen we gewoon FUCKING halen en als ze dan FUCKING nog steeds niet komt gaan we FUCKING boos op d'r worden. _O_

    [ bericht aangepast op 26 jan 2011 - 11:57 ]


    *insert philosophical cringe expression here*

    Mhmm, ik ben iig tot 1 augustus thuis, daarna ben ik met vakantie, dan lowlands en dan weer vakantie. En ik ben al in mei klaar met school :Y)

    [ bericht aangepast op 30 dec 2010 - 20:52 ]

    Heey ik zag dat je me erbij staat maar kan ook achter misschien.. Ik weet alleen niet of ik dan wel vrij ben enzow.. Want ik wil graag mee.. Maar moet ik eerst dan wel kijken of ik kan.. :)


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Heey Gaby, ik wil wel mee helpen qua datum prikken, kijken wanneer de meeste kunnen, beginpost aanpassen (als nieuwe mensen zich melden bv) etc, maar ik weet niks van de locatie af, of hoe je dr moet komen :x.

    Krullieees schreef:
    Heey Gaby, ik wil wel mee helpen qua datum prikken, kijken wanneer de meeste kunnen, beginpost aanpassen (als nieuwe mensen zich melden bv) etc, maar ik weet niks van de locatie af, of hoe je dr moet komen :x.

    Isgoed en dat zal ik wel eventjes uitleggen:
    Je neemt de trein naar Den Haag CS/Den Haag HS. (Ik weet niet goed hoe het met Hollands Spoor werkt, dus Centraal is beter) Dan neem je de tram naar Scheveningen. Welke tram weet ik niet uit m'n hoofd, moet je even Googlen.


    *insert philosophical cringe expression here*

    GabyDeUser schreef:
    (...)
    Isgoed en dat zal ik wel eventjes uitleggen:
    Je neemt de trein naar Den Haag CS/Den Haag HS. (Ik weet niet goed hoe het met Hollands Spoor werkt, dus Centraal is beter) Dan neem je de tram naar Scheveningen. Welke tram weet ik niet uit m'n hoofd, moet je even Googlen.


    9 of 1 :Y) En op Hollands Spoor kun je ook dezelfde trams nemen.

    [ bericht aangepast op 1 jan 2011 - 22:34 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Gaby schat, je hebt me er nog steeds niet bijgezet? ):


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Enterrement schreef:
    Gaby schat, je hebt me er nog steeds niet bijgezet? ):

    Het spijt me schat, vergeef me, kusje? ;d


    *insert philosophical cringe expression here*

    & mijn zomervakantie eindigd niet op 4 september 2011, maar op 22 augustus 2011 ;o.

    Krullieees schreef:
    & mijn zomervakantie eindigd niet op 4 september 2011, maar op 22 augustus 2011 ;o.

    En de mijne op 21 augustus 2011.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Gaby, ik ga niet op vakantie, en als het op een zaterdag of zondag is, is de datum voor mij zowiezo geen probleem. Doordeweeks zou ook kunnen, maar 29 Augustus moet ik weer naar school. Dus voor die tijd kan ik ook doordeweeks. 8D

    Krullieees schreef:
    & mijn zomervakantie eindigd niet op 4 september 2011, maar op 22 augustus 2011 ;o.

    Ik had het ook over de laatste zomervakantie, die van de mensen die in het noorden wonen. Omdat het dan meestal nog zonnig is en iedereen is terug van vakantie. Maar het zou net zou goed aan het begin van de eerste zomervakantie kunnen. Hangt er vanaf wanneer iedereen op vakantie gaat. :Y)


    *insert philosophical cringe expression here*

    Ik wil mee(krul)


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Ik ben van 26 juli tot 18 augustus op vakantie.

    [ bericht aangepast op 5 jan 2011 - 14:59 ]


    Hope goes lost but never dies.

    GABY GABY GABY IK MAG!
    Ik mag! Ik mag! Ik mag!
    Wazaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

    Doe mij maar op 'misschien'


    Your make-up is terrible