• Ik weet dat het nog niet het jaargetij is om over zon, zee en strand na te denken. Maar we gaan het wél doen. Ik ga namelijk De Quizlet Strandmeeting organiseren.

    Datum/tijd, zijn allemaal nog niet bekend, het moet namelijk op die dag wel lekker zonnig (en warm) weer zijn en dat kunnen we nu nog niet ruiken. Het zal vast aan het einde van de laatste zomervakantie worden (Die is van 16 juli 2011 t/m 4 september), omdat dan iedereen weer terug is van vakantie, uitjes, etc.


    Vragen/suggesties/opmerkingen/whatever; Kunnen allemaal in dit topic.


    Ik had als strand Scheveningenstrand in gedachten, met de Pier en de lekker Churros. (aangezien ik daar wél bekend ben ;d)

    Ook zou ik het graag samen mét iemand(en) willen organiseren, zet het gewoon in dit topic als je mee zou willen organiseren.

    @Iedereen die mee wilt:
    Geef a.u.b. zo snel mogelijk, wanneer je het weet, de data dat je op vakantie bent door, dan kan ik gaan puzzelen enzo.


    Dus, wie zou wel mee willen?

    Mensen die willen:
    -GabyDeUser
    -Witherwings
    -Rebellaaa
    -Washington
    -VIPpas
    -Kingston
    -Yousef -misschien-
    -Wallflower
    -''DÉ Rose''
    -Bieberiffic -misschien-
    -Courtesan
    -Reticent
    -FACEPLANT
    -Amerricka
    -Genius -misschien-
    -oldDiary -misschien-
    -Krullieees -misschien-
    -Mayci
    -Winterpaleis -misschien-
    -Heavily -misschien-
    -eikeldopje
    -Junns
    -twiddict -misschien-
    -Blaugrana -misschien-
    -Hiphopqueen
    -Highmore
    -Maaskantje
    -Cannibal
    -Crusher -misschien-
    -RINGDINGDONG
    -SHARONxLOVER
    -StillFly
    -Lanvin -misschien-
    -Enterrement
    -Wicky
    -Assassin -misschien-
    -yvetteBam
    -DEREK -misschien-
    -Arrow
    -WhatTheFuck -misschien-
    -GayGenootjes -misschien-
    -Lycoan
    -Rickjuh + Aanhang -misschien-
    -SLOAN
    -En Sem komt gewoon FUCKING mee, want die komen we gewoon FUCKING halen en als ze dan FUCKING nog steeds niet komt gaan we FUCKING boos op d'r worden. _O_

    [ bericht aangepast op 26 jan 2011 - 11:57 ]


    *insert philosophical cringe expression here*

    mijn vriendin yvetteBam wil ook mee.


    If you don't believe in God, then you believe in Charles Darwin.

    Heel misschien kom ik wel.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Reticent schreef:
    (...)
    En wat dan als wij gewoon samen gaan?
    Dat kan ook natuurlijk :3


    I live for the applause, you will die for it.

    Gaby, ik heb een middel vakantie, dus met andere woorden, de laatste week van de laatste vakantie kan ik alleen in het weekend

    [ bericht aangepast op 12 jan 2011 - 19:42 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    En Sem komt gewoon FUCKING mee, want die komen we gewoon FUCKING halen en als ze dan FUCKING nog steeds niet komt gaan we FUCKING boos op d'r worden. _O_


    *insert philosophical cringe expression here*

    mijn vakantie valt gewoon voor middelbare scholen in Gelderland. Ik kan bijna de hel vakantie wel.

    Ik heb de laatste twee weken van Augustus vakantie. 15 t/m 27 Augustus om precies te zijn :Y)


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ik wil ook mee, trouwens! van 9 juli tot en met 18 juli ben ik weg, en vanaf 25 juli tot twee weken later.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    über idee(: Weet alleen niet of ik kan.. haha. ff checken..


    Who where you, before you wanted to be someone else?

    Gaby je moet WMod veranderen in Yousef


    (Be)lieve in (you)rself

    Yousef schreef:
    Gaby je moet WMod veranderen in Yousef

    Die opmerking is aan de late kant x'd

    Ik kom ook! Jeaj ik wil echt komen, zolang ik tenminste niet op vakantie ben als de meeting is. Dus zet er maar een misschien


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Wbitch goes VIPpas (cat)


    "Ignite, my love. Ignite."

    Er komen allemaal geweldige mensen die ik zeker al een keer wilde meeten. Yeah.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Razac schreef:
    (...)
    Dat kan ook natuurlijk :3

    Mehehe ik vat gewoon een dagkaartje, en als jij nog niet mag wil ik best een uurtje eerder in de trein stappen om jou te ontvoeren :9~