• Zondag ga ik bij mijn schoon familie eten,Allemaal heel leuk enzo maar ik heb alleen mijn schoon ouders gezien en voor de rest nog niemand van de familie van mijn vriend.
    En er komen een stuk of 30 familie leden eten zondag dus die ga ik allemaal zien O.O"
    Dus ik zit ene beetje in de stress en allerlei vragen door de hoofd,Ik ben best wel punk of hoe je het ook wilt noemen maar wat moet ik aan ?
    en hoe moet ik me make-up doen? hebben jullie mischien ideetjes of foto's van leuke make-up dan kan ik daar mijn kleding op aanpassen.

    Liefs Serena.


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Haha, achja. Meisje, je moet je daar niet zo druk om maken hoor ;) Het gaat erom dat je het gezellig hebt! Tussen die 30 man zit heus wel iemand die je aardig vindt :)


    Life is hard and then we die

    Je moet jezelf zijn, maar geen mensen afschrikken. Dus wees lekker punk en vraag dan aan iemand die zich niet punk kleedt of het geen mensen afschrikt. En dan kan je het altijd nog wat veranderen. Maar zorg ervoor dat je je wel goed in je outfit voelt, want anders loopt het ook niet lekker die avond. Veel succes!


    wth.

    Ik denk dat je gewoon het best als jezelf gaat en je niet gaat optutten ofzo om bij je schoonfamilie in de smaak te vallen. probeer natuurlijk ook niet te shockerend te zijn ofzo.

    BTW, het zal wel goed komen hoor, je vriend zal je heus niet aan je lot overlaten ;)


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Je moet gewoon jezelf zijn. Ze zullen heus wel accepteren dat je er anders uit ziet.
    Probeer zo beleefd mogelijk te blijven en naarmate de avond verstrijkt gaat het een stuk makkelijker.
    Schoonfamilie houden van nette en beleefde meisjes.
    Ik vier oud & nieuw bij mijn schoonfamilie en mijn verloofde viert kerst bij mij thuis. (Not that you care...)


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Gewoon jezelf blijven zijn, geïnteresseerd reageren als een oud vrouwtje verteld over heeel lang geleden, en dan komt het echt wel goed. (:


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    wees jezelf.


    "Ignite, my love. Ignite."