• Goed, ik ben dus vijftien jaar, en vet veel van mijn vriendinnen die mogen al gewoon uitgaan, naar feesten en al die shit, maar ik eigenlijk nog niet. Omdat ik nog te jong ben volgens mijn ouders. Ik heb sinds kort een vriend van achttien -nee hij is geen pedo, rustig maar- en hij vroeg laatst of ik een keer mee wilde, naar iemands huis om gewoon wat te chillen. Maar dat mag waarschijnlijk ook niet, ligt het nou aan mij of zijn mijn ouders gewoon vet streng?


    You can agree with me or you can be wrong

    Het klinkt best wel streng, maar je moet het ook van hun kant bekijken. Zou jij het gelijk goed vinden dat je kind van 15 met een gast van 18 gaat chillen in een huis?


    *insert philosophical cringe expression here*

    Rebellaaa schreef:
    Ik vind ze best streng. Praat er gewoon eens over met je ouders? (:


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik zou erover praten, maar verder heb ik ook geen tips. Ik mag namelijk alles van mijn vader.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Mijn moeder laat me vrij in heel veel dingen maar ik ken ook aantal ouders die ook streng zijn als het om uitgaan gaat. Ligt maar net aan je ouders natuurlijk (krul)


    -

    Op mijn 15e mocht ik(denk ik) ook niet uit en ik denk dat ik ook niet naar zo maar iemand mag die mijn niet ken,dat mag ik nu denk ik niet eens.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    :Ooooh wat zielig voor je P.S. jouw ouders zijn echt streng ik ga best vaak om de paar maanden naar de fox(een disco)en ik ben nog maar 12


    You can't not look cool with a crossbow.

    mijn ouders willen ook niet dat ik uitga maar chillen bij mensen mag ik wel, daar zijn die van jou wel streng in.


    Don't dream your life, but live your dream!

    Ik mag eigenlijk alles van mijn ouders op dat gebied, ik mag drinken en roken, en dus uitgaan. :3


    Alleen maar tranen van geluk

    Toen ik vijftien was had ik een uur moeten zeiken of ik naar een overdags lokaal festival mocht. Echt uitgaan deed ik pas toen ik zeventien was (waar ik ook een uur over moest gaan zeiken) en nu nog steeds weet ik dat m'n moeder er niet dol op is. So yeah.. dunno. Ik denk wel dat het normaal is.


    No growth of the heart is ever a waste

    Tja, ik vind het zelf niet (te) streng. Ik mocht niet uit voor ik 16 was (1x op mijn 15e verjaardag wel) en mijn eerste concert was in 2007 ... toen was ik ook 16. Bij m'n eerste zelfstandige nog net geen 17. :')
    & Mijn vriendje sliep hier voor het eerst toen we 18 waren. :'D (Daarvoor was de enige jongen die ooit bij me had geslapen mijn beste vriend.)
    Mijn ouders vertrouwen me daartegenover wel heel erg en weten dat als ik iets doe, ik heel goed oppas ... Ze zijn gewoon nogal wantrouwig tegen de freaks die je tegen kan komen en zoveel over hoort tegenwoordig.

    [ bericht aangepast op 25 dec 2010 - 14:36 ]


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    ik vind ze niet Zo te streng, ze denken gwn aan jou.. Niet zeuren, later ben je ze vast dankbaar


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!