• Die foto's van de schoolfoto! Ik sta er als n mongool of whatever voor beest op! Mn haar zit dus écht niet en ik heb n freakin' derde oog -Pukkel xd-
    Wie gaat er nogmeer dood bij het zien van zijn foto? xd

    Mijne viel mee dit jaar. Thank god, want deze komt het groots in beeld bij mijn diploma uitreiking.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    die mijne was ehmm, ik vond hem zeg maar goed gelukt (:


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    die van mij viel dit jaar nog best mee


    "Ignite, my love. Ignite."

    Die van mij was terrible :C


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Die van mij viel wel mee behalve dat ik lijkbleek was en dus mooi matchte met de achtergrond >.<


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Dwaallicht schreef:
    Die van mij viel wel mee behalve dat ik lijkbleek was en dus mooi matchte met de achtergrond >.<


    Ach, blend je tenminste lekker in met de rest van de foto. ;D


    Ik had alleen op de lagere school schoolfoto's. De laatste keer was voor mijn schoolpasje alleen en die was behoorlijk ... tja, ik denk er liever niet aan terug.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    die van mij was echt....
    VRESELIJK
    ik had een fake lach van hier tot tokio door die man die de foto nam want die was ... ENG O.o


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Die van mij is altijd horrible omdat ik niet geposeerd kan lachen. Dus dan heb ik altijd zo'n lelijke scheve lach. En op de klassenfoto stond ik niet omdat ik toen ziek was.


    To live would be an awfully big adventure

    haha. op onze school gingen ze foto's voor schoolpasjes schieten. nèt toen het Heerlijk regenweer was, en iedereen net binnen kwam _O_

    me school foto gaat wel
    allen op normale foto krijg ik een hart verzakking!!! Ö


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    ik ben al 3 keer doodgegaan x)


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Ik, maar mijn ouders vonden hem mooi dus hangt hij hier nu aan de muur. -.-


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Mijn eerste schoolfoto met een beugel, ik kreeg dat ding freaking laat (15) en zit je in de 4e met dat ding op je foto, goosh ik vond hem zo lelijk.


    Don't dream your life, but live your dream!

    Op de klassenfoto keek ik weg van de camera, komt zo'n kind; "Je kijkt scheel, haha"
    haha >.<

    foto van mezelf viel wel mee, mijn haar zat alleen niet..
    foto was beter dan vorig jaar, want daar had ik een beetje een babyface O:


    Me so good.

    Die heb ik niet


    -