• Ik heb dus een quizje, over Draco malfidus. Ja je kan het nu wegklikken zonder dit te lezen met de gedacht is toch niet leuk, en gezellig verdergaan met je eigen dingen. Maar je kan ook even een paar minuten dit shit verhaaltje bekijken, en dan bedenken of je toch maar mijn quiz even maakt, en dan hem dus gewoon maken. INFOOO!!!!!!! (voor de mensen die de tijd nemen)


    hey iedereen! mijn naam is Ciara, je mag me ook Cir noemen hoor. Ik neem aan dat jullie ook willen weten hoe oud ik ben. Nou ik ben 15 nu, bijna 16 heb er zo'n zin in! ik zit nu voor een jaar op Zweinstein. ja het is een school, nee niet voor iedereen. Mijn ouders zijn tovernaars, ok foutje! Ik bedoel mijn vader is een tovernaar en mijn moeder een heks. Wel een goede he! Alleen ik word heel erg uitgescholden omdat ik wat anders ben. min ouders hebben superveel geld en ik krijg veel. Maar arrogant ben ik niet hoor! ik heb twee huisdieren, een hippogrief, dat is een soort vogel paard die kan vliegen! Een grijse is het. En ik heb een lynx, dat is een soort kat. vandaag begint de school weer. oja helemaal vergeten! ik zit in het griffoendor team en ben zeer bevriend met hermelien Ron en Harry. Voor de rest vind iedereen me een rijke luis. Ik hoop dat jullie dat niet van me vinden. Nouja ik moet nu snel gaan want mijn trein vertrekt zo nog zonder mij!



    Kusje



    Ik hoop met heeeel veel hoop en gezanik dat je het toch wel de moeite waard vindt. Zo niet dan heb ik daar ook vrede mee (jaaah kan tog :Y))
    Voor degene die hem wel willen maken :

    http://www.quizlet.nl/quiz/210296/van-ruzie-naar-liefde--draco-story-1/

    KUSJAAAAAAAH VAN MIRTHE!!

    Lijkt leuk! x)


    Reaching for something in the distance_