• Doen jullie leraren soms ook zulke grappige/rare uitspraken? Of zeggen ze telkens hetzelfde als iedereen te veel praat? Post ze hier :')

    - leraar latijn: 'Alles wat ik zeg MOET je onthouden voor de rest van je leven.'
    -leraar gs: 'Nooit zeggen dat je een zwaar leven hebt. De mensen die onder Stalin leefden hadden een zwaar leven!'
    -leraar engels: 'Jouw pet is leuk, die hoeft niet af in de les. Alleen stomme petten moeten af in de les'

    [ bericht aangepast op 24 dec 2010 - 14:26 ]


    I'm not schizophrenic. Me neither.

    Frans :
    Leerling : ' Fuck '
    Leraar : ' Geen vuile woorden, ik krijg daar wilde dromen van en ik sta al 10 maanden droog '.

    De klas : lachbui 8D


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    zat op de gang en me pony is lang en ik keek omhoog en moest die pony dus ff aan kant doen XD
    congiërge; zo die gordijn is aan de kant


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik had een keer chips in de les en toen vroeg mijn leraar geschiedenis waar ben jij mee bezig? Dus ik zeg: eten.
    Zegt hij: vind je het zo spannend dan wat ik allemaal vertel?
    waarop ik antwoord met ja
    zegt ie: ach eet dan maar door (A)


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Onze Bio lerares:

    "ZOEK JE RUZIE?"


    Love is blind. That's why I don't see you.. </3

    mijn geschiedenis leraar zo ooit eens toen ik geeuwde
    'Lauren, ik zie je darmflora!'

    ik en Lotj toe vant lachen xD


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Mijn docent zegt altijd : Als je niet doorwerkt, kom je niet klaar!
    ( hij bedoelt daar dus mee, als je niet doorwerkt, krijg je je werk niet af.)Iedereeen schiet dan in de lach, en hij vraagt zich dan serieus af waarom. o.o

    [ bericht aangepast op 22 jan 2011 - 14:47 ]


    Sometimes it's best not to care.

    wij dachten dat we wel even ons konden gaan opdrukken, want we waren zegmaar met zen vieren in een lokaal, ineens kwam onze wiskundeleraar binnen
    en hij zei: "WAt zijn jullie aan het doen?"
    dus toen zei ik: "meneer we zijn oefeningen aan het doen, dat stimuleert het denkvermogen."
    hij kijkt me echt heel vreemd aan en zegt dan ineens: "maar jullie lagen op de grond!"


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Niet lullen, maar schriftje vullen


    I've never told a lie, and that makes me a liar.

    een leerling maakte wel eens een domme fout :'D we hadden het over noorderbreedte, westerlengte en al die dingen :') :
    leraar AK: Oke, We gaan plaats namen op zoeken. en ze in coördinaten zetten.*lange uitleg*waar staat N.B voor?
    leerling: Noord brabant!
    Klas: *light in een deuk*.
    leerling: *kijkt vragend* wat? Het is toch Noord-Brabant.
    leraar AK: Nee het isnoorderbreedte!!!


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Hestia schreef:
    een leerling maakte wel eens een domme fout :'D we hadden het over noorderbreedte, westerlengte en al die dingen :') :
    leraar AK: Oke, We gaan plaats namen op zoeken. en ze in coördinaten zetten.*lange uitleg*waar staat N.B voor?
    leerling: Noord brabant!
    Klas: *light in een deuk*.
    leerling: *kijkt vragend* wat? Het is toch Noord-Brabant.
    leraar AK: Nee het isnoorderbreedte!!!


    Noorderbreedte is ook ene school ;d


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Leerling: Mevrouw, heeft u een poes? (was dubbelzinnig bedoelt)
    Mevrouw: Ik had een poes, maar ik moest haar laten wegdoen
    Leerling: Waarom dan?
    Mevrouw: Ik was allergisch aan mijn poesje
    Leerling 2: Wat gebeurde er dan?
    Mevrouw: Wel, op een dag was ik gevallen, en mijn poes kwam tegen mijn gezicht aan gewreven en ik kreeg een allergie aanval. Ik kon niet meer ademen of bewegen. En dat allemaal door mijn poesje.
    Leerling 2: Is dat nu een rede om je poes weg te doen?
    Mevrouw: Ja, ik kon niet tegen al dat haar.
    Leerling: Was die dan zo harig?
    Mevrouw: Ja, het was een langharige poes.


    Heel dat gesprek had de leerkracht dus niet door dat de leerlingen over een andere "poes" bezig waren, iedereen was zich dood aan het lachen en ze begreep het gewoon niet:D


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    tijdens gs hadden we uitleg over hoe de gernamen ( de stam vandelen xD) rome gingen plunderen me leeraar ging als een halve mogool die gernamen na doen

    en nog een we hadden en vervanger voor duits maar de leraar gaf toen een stukje natuurkunde:
    leraar: Daarom heb ik voor dit vak gekozen eindelijk legaal chanteren!
    zelfde les:
    leraar: meiden laat die kraan eens met rust!
    leerling: maar er hangt een grote druppel aan!
    leraar: ja dat heb ik ook wel eens


    en ook mijn mentor we hadden over vrij heid en zo dat al die grote mannen binnen komen om je te vermoorden enzo
    leraar: als ze binnen komen pak ik me Zwitsersezakmes wel(das een heel klien mesje )

    en bij Ak gingen ze ramen schoon maken:
    leraar: het lijkt wel een muizen race

    en bij gs :
    leraar: je bent geplunderd (tijd na de romeinen) en je gaat terug om ze terug te pakken dan neem ik zee met haar dodelijke blink mee en .... toen weet ik het ff nie wat hij zij


    leraar: zee met haar dodelijk blink jerry de sterke patrick de grote xD (patrick is de kleinste in de klas xD)
    klas: *plat*


    Shoganai i ne~

    Waterplanes schreef:
    tijdens gs hadden we uitleg over hoe de gernamen ( de stam vandelen xD) rome gingen plunderen me leeraar ging als een halve mogool die gernamen na doen

    en nog een we hadden en vervanger voor duits maar de leraar gaf toen een stukje natuurkunde:
    leraar: Daarom heb ik voor dit vak gekozen eindelijk legaal chanteren!
    zelfde les:
    leraar: meiden laat die kraan eens met rust!
    leerling: maar er hangt een grote druppel aan!
    leraar: ja dat heb ik ook wel eens


    en ook mijn mentor we hadden over vrij heid en zo dat al die grote mannen binnen komen om je te vermoorden enzo
    leraar: als ze binnen komen pak ik me Zwitsersezakmes wel(das een heel klien mesje )

    en bij Ak gingen ze ramen schoon maken:
    leraar: het lijkt wel een muizen race

    en bij gs :
    leraar: je bent geplunderd (tijd na de romeinen) en je gaat terug om ze terug te pakken dan neem ik zee met haar dodelijke blink mee en .... toen weet ik het ff nie wat hij zij


    leraar: zee met haar dodelijk blink jerry de sterke patrick de grote xD (patrick is de kleinste in de klas xD)
    klas: *plat*
    jij zegt ook nooit iets heT-T


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    bij frans zegt me leraar altijd als er iets is "merde" dat betekend godverdomme xD

    nog een keer bij frans
    leraar staat iets uit te leggen in het frans (heel handdig bij een brug klas:S) gaat hij onder de tafel door

    frans :
    leerling: meneer heeft u de cijvers al?
    leraar: nee want -verteld in 2min een heel land en heel snle een verhaal wat tie moet na kijken want het was toets week-
    leering en ik: O_O
    ik: af gekort heel veel 8D

    frans:
    leering: *lach*lach*praat*praat*
    leraar: "merde" enfermer -houw je kop betekend dat- bla bla bla *heel boos en hij is heel rood op zijn gezicht en hij schreeuwt*
    leraar: *praat weer rustig verder en het gezicht is in 1 ker nie meer rood mer O_O(hij leek een monster xD)
    klas: *giegelt*
    -plat-

    [ bericht aangepast op 22 jan 2011 - 15:51 ]


    Shoganai i ne~

    Lerares; Als een stelletje kippen te miauwen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you