• Doen jullie leraren soms ook zulke grappige/rare uitspraken? Of zeggen ze telkens hetzelfde als iedereen te veel praat? Post ze hier :')

    - leraar latijn: 'Alles wat ik zeg MOET je onthouden voor de rest van je leven.'
    -leraar gs: 'Nooit zeggen dat je een zwaar leven hebt. De mensen die onder Stalin leefden hadden een zwaar leven!'
    -leraar engels: 'Jouw pet is leuk, die hoeft niet af in de les. Alleen stomme petten moeten af in de les'

    [ bericht aangepast op 24 dec 2010 - 14:26 ]


    I'm not schizophrenic. Me neither.

    leerling; mag ik naar de wc?
    docent; ja
    leerling; *vraagt aan een ander* mocht ik nou gaan?
    docent; jaa
    leerling; *leerling staat op* mocht ut nou of niet?
    docent; jongen,van rukken wordt je doof
    leerling; wat?
    docent; dat je je zelf niet zo vaak moet aftrekken
    *hele klas in een deuk*


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    engels docent en mentor: "ben je nou helemaal een haartje betoeterd"
    en een aardrijkskunde docent die altijd over zijn vijf katten praat die hij haat. : D


    you only live once

    De geweldigste uitspraak ooit x']
    Iemand was jarig en de hele klas had lollies gekregen. Toen hadde we frans, en eigenlijk mochte we niet eten in de klas, maar aangezien de leraar toch niet tegen ons op kon, mocht het toch. De leraar is bosnies -of hoe je t ook zegt als iemand uit Bosnië komt x']- btw, en maakt soms spreek en schrijf fouten.
    Zegt de leraar zo: Ja okee, jullie mogen voor deze ene keer lollien -hele klas plat xD-


    Inspiration can hit you any time

    Gs-leraar: welkom in Hel.
    Dat zei hij tegen elke klas die hij had op de eerste dag:s
    Lv-lerar: in de vakantie heb ik een paar boeken gelezen Hoe Word Ik Een Goede Leraar.

    Lol X'd


    Me so good.

    Frans;
    - eerste vliegles buitenvliegen.
    - jullie zijn een horrorfilm opzich
    - qui que n schrijft hij op het bord en dan bekom je kieken als je het moet voorlezen.

    Nederlands;
    - ik ben goed, maar geen speelgoed.

    [ bericht aangepast op 18 jan 2011 - 23:12 ]


    all I want is the taste that your lips allow

    Toen ik nog op school zat, jaaaren geleden in de eerste, mijn Engels leraar tegen de Nederlands lerares.

    'Ja, hoor.'
    Midden in een Engelstalig, hardop gesproken gesprek van hen klonk dat als;
    'Yes, whore.'

    Ik krijg nog een grijns als ik er aan terugdenk hoe hard ik toen heb gelachen -net als de rest-. Echt zo'n moment opname. :'D

    [ bericht aangepast op 18 jan 2011 - 23:13 ]


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    In aard, we begonnen te praten en hij zei; dames, in Griekenland staken de kranten, je kan daar gaan roddelen.


    all I want is the taste that your lips allow

    Jaaaack schreef:
    In aard, we begonnen te praten en hij zei; dames, in Griekenland staken de kranten, je kan daar gaan roddelen.



    Hahaha, die vind ik goeddd! 8D


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Of ik heber nog.
    Wiskunde;
    -meneer klopt het? het kan niet kloppen want het heeft geen handjes.

    & ik heb ooit nog moeten strafschrijven omdat de leerkracht zei; een kubus heeft 5 vlakken en ik zei ; mevrouw die heeft er 6! Ze is helemaal beginnen flippen en ik mocht 500 keer een kubus heeft 5 vlakken schrijven ;3


    all I want is the taste that your lips allow

    "Bart, doe je broek open".

    Verspreking van het woord boek. =]


    ars moriendi

    "Markeren is LEREN!" - Frans leraar
    Dat einde schreeuwt ie altijd, echt, omfg, mijn markers zijn sws aan het eind van dit jaar op :'D


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Niet zo grappig maar Nederlands zegt wel eens:
    "Mensen die leraar zijn, zijn vreselijke mensen, van die types die het leuk vinden om anderen te laten lijden!"

    [ bericht aangepast op 19 jan 2011 - 8:42 ]


    'how matter talented you are not everybody's going to like you but that's life, just stay strong' - justin bieber

    Mijn lector van instellingen + structuren die heeft bijna alleen maar goede uitspraken. En ze gaan altijd over haar ontspoorde zoon. :Y)

    Leraar wiskunde : "Het is hier precies een beschutte werkplaats!"
    Leraar wiskunde tegen een leerling : "Het is te laat voor abortus en te vroeg voor euthanasie"

    [ bericht aangepast op 19 jan 2011 - 15:36 ]


    But love's a malady without cure

    mijn engels leraar zei; je moet niet met mij sullen.
    een jongen zegt; sollen, u bedoelt sollen.
    zegt de leraar; corrigeer mij niet


    Life is bigger It's bigger than you And you are not me