• Schijnbaar heb ik iemand weggepest. Oké, weetje, ergens vind ik dat best wel sneu. Best gierig dat ik zo lullig ben dat ik schijnbaar iemand tot stoppen heb gebracht.
    De reden waarom ze wegging vind ik -helaas voor haar- nog sneuer. Eerst zeggen dat ik zogenaamd van niemand hou, vervolgens verwachten dat ik haar vergeef en wanneer ik dat niet doe zeggen dat ik over haar roddel, terwijl dat niet eens zo is.
    Kan iemand mij even uitleggen waarom ze nou weggepest is door mij?

    Oja, het ging over loveprincess, wel handig als ik dat er even bij zet.

    [ bericht aangepast op 23 dec 2010 - 23:31 ]


    Ik ben gemeen xoxo

    KAK schreef:
    (...)
    Maar dat was niet zo of wel?
    ik denk dat ze nu rablove heet, maar ik ben niet zekr of het dur is. 2minuten na verdwijning aangemaakt, kleine letters, profiel niet ingevuld.. kan best haar zijn.

    [ bericht aangepast op 23 dec 2010 - 23:41 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Passerby schreef:
    (...)ik denk dat ze nu rablove heet, maar ik ben niet zekr of het dur is. 2minuten na verdwijning aangemaakt, kleine letters, profiel niet ingevuld.. kan best haar zijn.

    :'/ Dus ik loop me hier een beetje schuldig te voelen zodat zij haar aandacht wel weer gehad heeft.
    Gierig.


    Ik ben gemeen xoxo

    Probeert dat kind nou berucht te worden of zie ik het verkeerd? (cat)


    *insert philosophical cringe expression here*

    Somethnholic schreef:
    Wel jammer btw; toen ik je titel zag had ik even gehoopt dat het om JoJudicious ging.


    wtf.

    KAK schreef:
    (...)
    :'/ Dus ik loop me hier een beetje schuldig te voelen zodat zij haar aandacht wel weer gehad heeft.
    Gierig.
    Ik ben niet zeker of het haar is, maar het zou best kunnen. Laat dr vallen, ze was toch een aanstelster. Ze heeft het zelf uitgelokt.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Dat kind heeft gewoon geen ruggengraat, moet ze maar weggaan.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Passerby schreef:
    (...)Ik ben niet zeker of het haar is, maar het zou best kunnen. Laat dr vallen, ze was toch een aanstelster. Ze heeft het zelf uitgelokt.

    Ja dat wel, maar toch is het wel gierig om weggepest te worden.


    Ik ben gemeen xoxo

    KAK schreef:
    (...)
    Ja dat wel, maar toch is het wel gierig om weggepest te worden.


    Ik kwam dus voor dr op he, aan t einde. En toen ging ze opeens zeggen 'nou laatmaar blabla' nog iets. En ze was weg
    wtf XD

    je hebt niemand weg gepest het licht aan haar >.<


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    KAK schreef:
    (...)
    Ja dat wel, maar toch is het wel gierig om weggepest te worden.
    Naja, ze liegt trouwens ook een beetje, want dat ene bericht had ik al veel eerder naar jou gestuurd. Zo kan ik ook aandacht vragen. En haar reactie was ook een beetje raar ineens. Niemand had echt iets gezegd en ineens zei ze zoiets van 'dat ze weg ging omdat we haar excuses niet accepteren ofzo' ik weet het al niet meer zo goed.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Witherwings schreef:
    Ik heb wat gemist denk ik.


    Hope goes lost but never dies.

    Je hebt niet veel gemist, geloof me.

    [ bericht aangepast op 23 dec 2010 - 23:49 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    D: is ze al beroemd

    Atmosphere schreef:
    D: is ze al beroemd
    Niet voor mij.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Passerby schreef:
    (...)Naja, ze liegt trouwens ook een beetje, want dat ene bericht had ik al veel eerder naar jou gestuurd. Zo kan ik ook aandacht vragen. En haar reactie was ook een beetje raar ineens. Niemand had echt iets gezegd en ineens zei ze zoiets van 'dat ze weg ging omdat we haar excuses niet accepteren ofzo' ik weet het al niet meer zo goed.

    Best raar figuur is het.


    Ik ben gemeen xoxo