• en ga maar weer verder _O_


    Life is a beautiful struggle

    Jigsaw schreef:
    (...)

    Seriously? Ik had altijd een 10 op topo. Dat is niet te geloven, I know, maar het is echt zo :'D

    ik was op de basis school altijd de enige die onvoldoendes had. (cat)


    Life is a beautiful struggle

    ^ Als we nou gewoon eens met z'n allen meeten. Of nou ja, sowieso iedereen die nu hier is :'D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    OHMYGEORG schreef:
    (...)

    Ik wou toen al niet leren (krul)

    ik ook nie bij ons moesten we soms 3x zoo veel leren >.<


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    jaaaaaaa . :'D


    Life is a beautiful struggle

    Jigsaw schreef:
    ^ Als we nou gewoon eens met z'n allen meeten. Of nou ja, sowieso iedereen die nu hier is :'D


    jaaaa 8D
    de nachtcrew Xd

    Atmosphere schreef:
    (...)

    Omg, das echt kut. Een vriend van me woont ook op zichzelf in zo'n huisje. Dat zou ik dus echt wel willen, begeleid wonen, al ze 1x in de week langskomen xD en dat ik verder zelf mag weten.. maar nee hor, in de gaten houden O_O Naja, als we echt allebij naar zo'n opvangcentrum moeten. moeten we wel even in dezelfde komen (cool)


    Ik ben benieuwd of mijn pa toestemming geeft, anders moet et via de rechter. (krul)
    Maar het lijkt me best wel fijn, weg hier. En dan hoef ik niet meer terug. Ik ben uit mijn pleeggezin getrapt, daarom woon ik weer thuis :S. Terwijl ik niet eens thuis mag wonen, wtf. Mijn papa heeft normaal een straatverbod? :') Jeugdzorg failt een beetje.
    Muwa, ik ga niet naar een kliniek. Laat mij maar mooi klooien, p-a bevalt me nog wel goed. :'D


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Q sterf uit(baby)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    lalalalallalallalalalalalla ben moe -.-'


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    OHMYGEORG schreef:
    (...)

    Ik ben benieuwd of mijn pa toestemming geeft, anders moet et via de rechter. (krul)
    Maar het lijkt me best wel fijn, weg hier. En dan hoef ik niet meer terug. Ik ben uit mijn pleeggezin getrapt, daarom woon ik weer thuis :S. Terwijl ik niet eens thuis mag wonen, wtf. Mijn papa heeft normaal een straatverbod? :') Jeugdzorg failt een beetje.
    Muwa, ik ga niet naar een kliniek. Laat mij maar mooi klooien, p-a bevalt me nog wel goed. :'D


    dat zuigt. mijn ouders besteden eigenlijk nooit aandacht aan me :'D. Ik ben zegmaar de failure van de familie. Anyway, ik wil ook niet, die verhalen die ik gehoord heb. gatverdamme, je mag er niet eens in een shirtje lopen. Ben je ook lid van de p-a site als ik vragen mag?

    Hestia schreef:
    lalalalallalallalalalalalla ben moe -.-'


    niemand
    sterft
    hier
    uit
    behalve
    ik
    dus
    hou
    je
    grote
    mond
    maar
    even
    8D

    jk x]

    Ik ga zo slapen denk ik, ik heb koppijn en ik moet morgen schoonmaken want de schoonmaakster is op der bek gegaan en komt niet. :')


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    OHMYGEORG schreef:
    Ik ga zo slapen denk ik, ik heb koppijn en ik moet morgen schoonmaken want de schoonmaakster is op der bek gegaan en komt niet. :')

    ik gaa zoo ook slapen maar heb geen zin ^^


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Hestia schreef:
    (...)
    ik gaa zoo ook slapen maar heb geen zin ^^


    ikniet ofzo XD slaap vet slecht

    Nohooooooo niet allemaal gaan slapen!


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    KLAAR MET MIJN GUMMYBEAR VERHAAL. haha ;3
    RECLAME-RECLAME


    I wish I could write as mysterious as a cat - Edgar Allan Poe