• en ga maar weer verder _O_


    Life is a beautiful struggle

    Jigsaw schreef:
    (...)

    Wauw, ik dacht dat het minder ver was. Iets van 7 km. Zo zie je maar weer, mijn topografie is GEWELDIG :'D


    Ik keek topo altijd af op de basisschool, toen kreeg ik onvoldoendes en dat vond ik heel erg. :'D


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Kom we houden gewoon een 'midden in het land zodat ik iedereen kan meeten' meeting 8D

    Jigsaw schreef:
    (...)

    Wauw, ik dacht dat het minder ver was. Iets van 7 km. Zo zie je maar weer, mijn topografie is GEWELDIG :'D

    ik weet ook niet of het klopt, want voor jou is naar leek 12 km fietsen, dus dan moet naar roden 1 km, en dat klopt niet, want van roden naar leek is al 4 km. :'D


    Life is a beautiful struggle

    Atmosphere schreef:
    Kom we houden gewoon een 'midden in het land zodat ik iedereen kan meeten' meeting 8D


    Ja, ik wil ook eens mensjes meeten. Waar woon jij? [/i]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Atmosphere schreef:
    (...)

    XD mijne lijkt op zo iemand, die je keihard gaat verkrachten als je niet oplet.
    lol
    sorry. khaat m nogal :'D
    & ik heb verder alleen gesprekken over hoe 't gaat enzeu. maar ze letten zo erg op me, als t erger word moet ik naar een opvangcentrum (hoe noem je dat)


    Ze dreigen bij mij, maar ze gaan toch wel door. Want ik zou gisteren ook geen gesprek hebben omdat ik onder een bepaald gewicht woog. Maar ja, ik zat er gisteren wel gewoon ^^
    Jeugdzorg is irritant, gelukkig regelen hun mijn uithuisplaatsing deze keer niet. De vorige keer kwam er politie bij, wtf. >.<


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    yeah gered en nu moet ik hel stil blijvenxD


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Kingston schreef:
    (...)
    ik weet ook niet of het klopt, want voor jou is naar leek 12 km fietsen, dus dan moet naar roden 1 km, en dat klopt niet, want van roden naar leek is al 4 km. :'D


    Dan is Google Maps gay, want ik ging ook kijken en toen zei die ook 13,2!


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    OHMYGEORG schreef:
    (...)

    Ik keek topo altijd af op de basisschool, toen kreeg ik onvoldoendes en dat vond ik heel erg. :'D


    fail.

    [ bericht aangepast op 23 dec 2010 - 23:43 ]


    Life is a beautiful struggle

    Kingston schreef:
    (...)

    fail.


    Ik zat in groep 7, ja? (cat)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Jigsaw schreef:
    (...)

    Ja, ik wil ook eens mensjes meeten. Waar woon jij? [/i]

    wij moeten elkaar ook nog steeds meeten. >.<


    Life is a beautiful struggle

    OHMYGEORG schreef:
    (...)

    Ik keek topo altijd af op de basisschool, toen kreeg ik onvoldoendes en dat vond ik heel erg. :'D


    Seriously? Ik had altijd een 10 op topo. Dat is niet te geloven, I know, maar het is echt zo :'D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    OHMYGEORG schreef:
    (...)

    Ik zat in groep 7, ja? (cat)

    dan nog. (cat)
    en wij moeten elkaar ook nog meeten. >.<


    Life is a beautiful struggle

    Jigsaw schreef:
    (...)

    Seriously? Ik had altijd een 10 op topo. Dat is niet te geloven, I know, maar het is echt zo :'D


    Ik wou toen al niet leren (krul)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    OHMYGEORG schreef:
    (...)

    Ze dreigen bij mij, maar ze gaan toch wel door. Want ik zou gisteren ook geen gesprek hebben omdat ik onder een bepaald gewicht woog. Maar ja, ik zat er gisteren wel gewoon ^^
    Jeugdzorg is irritant, gelukkig regelen hun mijn uithuisplaatsing deze keer niet. De vorige keer kwam er politie bij, wtf. >.<


    Omg, das echt kut. Een vriend van me woont ook op zichzelf in zo'n huisje. Dat zou ik dus echt wel willen, begeleid wonen, al ze 1x in de week langskomen xD en dat ik verder zelf mag weten.. maar nee hor, in de gaten houden O_O Naja, als we echt allebij naar zo'n opvangcentrum moeten. moeten we wel even in dezelfde komen (cool)

    Kingston schreef:
    (...)
    dan nog. (cat)
    en wij moeten elkaar ook nog meeten. >.<


    Jaaaaaaaaa.
    en kom op, ik was 10 of zo. (krul)
    Toen failde ik al supererg. :'D


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'